הצילו!!! אני מקבל באמצע הלילה צינתוקים מאנשים שנכנסו למערכת
-
@חיים-פרידמן זה שלוחה שלא עובדת יותר. צריך להגדיר לבד שלוחת הקלטות למנהל.
זה עובר אח"כ לשלוחת צינתוק? -
@yonatan לא יודע מה פשר העניין
-
@yonatan אמר בהצילו!!! אני מקבל באמצע הלילה צינתוקים מאנשים שנכנסו למערכת:
זה עובר אח"כ לשלוחת צינתוק?
-
@yonatan לא
-
@חיים-פרידמן ובשלוחה הראשית?
-
@yonatan כלום
-
@חיים-פרידמן יש שלוחות צינותק במערכת איפשהוא?
-
@yonatan כן
-
@חיים-פרידמן תבדוק אם מישהו נכנס לשם בטעות
-
@yonatan אין כזה דבר צינתוק מהמספר של המחייג?

-
@חיים-פרידמן תוציא את עצמך מהרשימת צינתוקים, ותראה אם זה בגלל זה.
אם אתה רוצה לחסוך מעצמך את הניסוי הזה, תתקשר לשירות לקוחות, נראה לי שהם יכולים לראות מאיפה הגיע הצינתוק, זאת אומרת מאיזה שלוחה. -
@yonatan אני לא בשום רשימה
-
@חיים-פרידמן תפנה לשירות לקוחות
-
@חיים-פרידמן תוציא לוג CSV של FOLDER ותראאה מי היה באיזה שלוחה בשעב שקיבלת צינטוק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות