פתיחת מערכת
-
אני מנסה להתקשר למערכת שפתחתי וזה פשוט לא מחייג
האם אני צריך להתקשר דווקא מהמספר שפתח את המערכת ומה עושה משתמש עם פלאפון כשר -
@שמואל-שמעלקא אם זה קו וואצאפון אז חייבים דווקא מהמספר שפתח
מה הבעיה בפאלאפון כשר?, המשתמשים מהציבור החרדי פותחים ע"פ רוב עם פלאפון כשר -
@רבי-יצחק |-המערכת היא מערכת IDR
אני מתקשר ממספר לא כשר ואני לא מצליח להכנס למערכת
וכאשר אני מתקשר מהמספר הכשר אני חסום כמובן -
@שמואל-שמעלקא מה אתה שומע כשאתה מתקשר למערכת?
-
@רבי-יצחק
מהמספר הכשר זה אומר המנוי חסום לחיוג
ומהמספר הלא כשר זה מחייג ומתנתק ואומר לא ניתן ליצור קשר עם היעד המבוקש. -
@שמואל-שמעלקא תכתוב כאן את מספר המערכת נבדוק
או שלח לי למייל 4256302@GMAIL.COM -
@רבי-יצחק
זה המספר 0733131553
תודה וחג שמח -
@שמואל-שמעלקא ניסיתי לעשות הפנייה מקו, זה עושה צליל חיוג
לא יודע מה הבעיה.
חג שמח -
@שמואל-שמעלקא אמר בפתיחת מערכת:
IDR
אתה מתכוון IVR.
תנסה להיכנס למערכת דרך האתר הזה, תיכנס ל'שיגור הודעות'>'רשימת תפוצה'>'עריכה', ותשנה את המספר שרשום שם למספר לא כשר, ותוכל להתקשר למערכת (לאשר את המערכת), ואח"כ כל מספר יוכל להתקשר.
-
@נץ-החמה
עובד מצוין !!
תודה רבה
וחג שמח!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות