סליקת אשראי לחו"ל נדרים פלוס
-
@חיים-פרידמן
השתמשתי באופצייה זו
זה עובד לכל אשראי
למעט כרטיסים שאינם נתמכים על ידי נדרים פלןס
יתכנו תקלות כמו כרטיסים עם 4 ספרות CVV וכדו' -
@יששכר-יעקב איך זה עובד אני מגדיר אותו דבר וזה סולק את האשראי רגיל בדולרים או שאני צריך להגדיר שזה יהיה בדולרים ולא בשקלים?
-
@חיים-פרידמן
ההגדרה היא בשקלים ואתה יכול לחייב ב 200 שח וזה יוריד משהו בסביבות ה 70 דולר -
@יששכר-יעקב אמר בסליקת אשראי לחו"ל נדרים פלוס:
ההגדרה היא בשקלים ואתה יכול לחייב ב 200 שח וזה יוריד משהו בסביבות ה 70 דולר
אפשר גם בדולרים
-
@יששכר-יעקב איך מגדירים בדולרים?
-
@חיים-פרידמן תראה כאן
-
@33064325 אני לא רואה פה סליקת אשראי בדולרים?
-
@יששכר-יעקב בדולרים אפשר רק אם יש לך אפשרות בנדרים פלוס
-
@0795702821 נו זה נדרים פלוס מה הבעיה
-
@חיים-פרידמן
לא הבנת
אם בקופה שעליה יש את הפרוייקט יש אפשרות בדולרים אז זה אפשרי -
@יששכר-יעקב הא אבל אם אני עושה בשקלים אז בחו"ל זה סולק את הסכום בדולרים נכון?
-
@חיים-פרידמן
כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות