האם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?
-
@פיסטוק-חלבי האם כבר עשו מדריך @anti-malware ??
-
@פיסטוק-חלבי יש את המייל המפורסם שלי - תצרף אותו " a148a148@gmail.com "
-
@anti-malware אמר בהאם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?:
אז אם מישהו יוכל לפתוח כאן קבוצה?
https://groups.google.com/my-groupsזה סגור ברימון - אין מקום אחר לעשות את זה, או שפשוט תבקש מ@שמואל לעשות א"ז כאן בפורום, ואם לא, לפחות תתן קישור אחד כאן של הדרייב שלך ושם תעלה את הכל
-
@תפארת-יעקבב תבקש שיפתחו, זה הקבוצות של גוגל.
-
@תפארת-יעקבב יש עוד אפשריות אפשר לפתוח אתר בשביל זה ויש עוד דברים
יש אתר בשם תכנוטק - תכנות שם בטח מותר להשים https://techno-tech.cf/
אפשר לפתוח גם צאט כמו ש @פיסטוק-חלבי עשה אפשר גם בגגול גרופ. -
@anti-malware בנטפרי סגור גם תוכל לצרף אותי דרך המייל?
-
@קול-הקווים אמר בהאם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?:
@anti-malware בנטפרי סגור גם תוכל לצרף אותי דרך המייל?
איך לצרף דרך המייל? כי אם כן גם אותי. (גם לי חסום) earono630630@gmail.com
-
פוסט זה נמחק! -
@פיסטוק-חלבי אשמח אם תצרף אותי
-
@anti-malware אמר בהאם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?:
@פיסטוק-חלבי tanj tp ,mr; tu,h
תודה רבה הבנו

-
אני יכול גם לפתוח לפתוח??
-
@קול-הקווים לפתוח מה?
-
@anti-malware קבוצה עד שפיסותק יענה אני יפתח ויצרף
-
פוסט זה נמחק! -
@קול-הקווים מה זה מפלגות ?

-
@anti-malware שלחתי לך הזמנה תענה
-
לא הבל עד שיצרף....
-
@קול-הקווים אמר בהאם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?:
@anti-malware שלחתי לך הזמנה תענה
לא הבנתי למה לשלוח הזמנה ולא לתת פה קישור, כי אם צריך הזמנה תשלחו גם לי earono630630@gmail.com
-
@פיסטוק-חלבי צרפת אותי?
-
@תפארת-יעקבב מדובר בקבוצות של גוגל ולא באתר מסוים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות