לא מצליח להעתיק שלוחה שלמה
-
אולי בגלל שזה כבד מידי??
-
@שלומל-ה אמר בלא מצליח להעתיק שלוחה שלמה:
אולי בגלל שזה כבד מידי??
תרענן את הדף
**
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! -
-
@קול-הקווים לא!
-
@שלומל-ה אמר בלא מצליח להעתיק שלוחה שלמה:
אולי בגלל שזה כבד מידי??
אולי.
**
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! -
@שלומל-ה
תיכנס לשלוחה ותעשה העתקה של כל מה שיש בשלוחה
ולא ההעתקה של השלוחה עצמה
קרה לי כמה פעמים וזה הפיתרון -
@פיסטוק-חלבי אבל הוא לא נותן את כל ההשמעות בבת אחת
-
@שלומל-ה
תעשה V על הכל ביחד
ואז תסמן שוב את כל מה שלא סומן לך ואז תעשה העתקה -
@פיסטוק-חלבי הכל מסומן הבעיה שהוא לא נותן את הכל ויש השמעות שלא מופיעות, אולי מרוב עומס.
-
@שלומל-ה תנסה בFTP.
-
@שלומל-ה תעשה שיראו את כול ההשמעות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות