• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. חדר 1
    ח
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 1
    • עוקבים 13
    • נושאים 62
    • פוסטים 797
    • הגבוה ביותר 177
    • שנוי במחלוקת 18
    • קבוצות 0

    חדר 1

    @חדר 1

    291
    מוניטין
    610
    צפיות בפרופיל
    797
    פוסטים
    13
    עוקבים
    1
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    מיקום יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

    חדר 1 הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי חדר 1

    • מודול שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!

      מודול שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!

      ב"ה יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! ימות המשיח, 'שנת הקהל' ה'תשפ"ג

      מוזמנים להגיב, להעיר ולהאיר על הנושא בפוסט התגובות על המודולים מבית חדר 1, בלחיצה כאן!

      הסבר

      מתחילים:

      כל המקומות שבהם מופיע קוד ההטמעה (הצהוב) עם אפשרות להעתקה, יש להכניסו לתוך קובץ ההגדרות - ext.ini בשלוחה.
      באתר החדש יש למצוא את הקובץ בתוך השלוחה וללחוץ על העיפרון, באתר הישן יש ללחוץ על הלשונית "הגדרות מתקדמות" שבתוך השלוחה. בהצלחה!

      מתקדמים:

      השלוחה בנויה באופן של שלוחת חדר ועידה/שידור חי שהלקוח אינו יודע ששלוחה זו הינה חדר ועידה/שידור חי. באמצעות כמה שכלולים ניתן להגיע לשלוחה שנראית כמו שלוחת ראוטינג רגילה. תוכלו לעשות קצת "שיפוצים" ולפרסמם בפוסט התגובות על המודולים מבית חדר 1. בהצלחה!

      שלב ראשון - וחובה:

      בכדי שתוכלו לקבל צינתוק כאשר לקוח מחייג פתחו שלוחה מסויימת והכניסו לתוך קובץ הext.ini בשלוחה:

      type=tzintuk
      list_tzintuk=123
      

      יש להתקשר ממס' הטלפון של הנציג/ים/ות, להוסיף אותם לרשימת הצינתוקים ולאחר מכן למחוק את השלוחה.

      שלוחה 1: שליחת הצינתוק לנציג ומעבר לחדר הועידה - שיחה עם הנציג

      בשלוחה 1 בתפריט הראשי המאזינים נכנסים ל"שירות הלקוחות". שלוחה זו מוגדרת כ"שליחת צינתוק" לרשימת 123, הרשימה אליה נרשמו הנציג/ים/ות.
      ההגדרות אותן עליכם להכניס לקובץ הext.ini בשלוחה:

      type=tzintuk
      tzintuk_admin=yes
      list_tzintuk=123
      tzintuk_end=/1/1
      run_tzintuk_automat=yes
      title=מעבר לשירות הלקוחות
      

      בונוס - אפשרות נוספת להגדרה לבחירתכם:

      תוכלו להוסיף כניסה לפי זמנים. לדוגמא, באם הנכם רוצים ששרות הלקוחות של בית העסק שלכם יהיה זמין בשעות מסוימות בלבד, הכניסו לקובץ הext.ini בשלוחה:

      enter_if_time=08:30-19:30.*.*.*
      

      בדוגמא זו שעות הפעילות יהיו בין השעות 08:30 בבוקר ועד 19:30 בערב.

      לאחר מכן באם תרצו, תוכלו להעביר אותו לשלוחת הקלטות לשירות הלקוחות, יש להוסיף לקובץ הext.ini של השלוחה:

      enter_if_time_close_goto=/השלוחה
      
      • תוכלו לשנות את השעה והזמנים, יש להעלות קובץ לשלוחה בשם M1114 ובו להקליט:
        "המענה האנושי סגור כעת. שעות הפעילות הם בין השעות (השעות שהגדרתם). הנכם מועברים להקלטת הודעה לשירות הלקוחות (באם הגדרתם)".

      • חובה: יש להשתיק את הודעת M3338 בכל מצב שבו הגדרתם את השלוחה.
        ההשתקה מתבצעת ע"י העלאת קובץ שקט לשלוחה ושינוי שמו ל M3338, הקובץ להורדה:

          %D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav

      שלוחה 1/1: שלוחת החדר ועידה - שיחה עם הנציג

      ההגדרות אותן עליכם להכניס לקובץ הext.ini בשלוחה:

      type=confbridge
      conf_bridge_type=speech
      conf_bridge_exit=yes
      confbridge_live_no_goto=wait_live
      

      כמו כן חובה להגדיר בקובץ הext.ini בשלוחה (בכדי שלא ישמיע את שיר ההמתנה לחדר הועידה/שידור חי "ברוכים הבאים להמתנה לשידור החי"):

      confbridge_music_on_hold=ztomao+patiach
      

      כדי שזה יחליף את מנגינת השידור חי למנגינת שרות לקוחות - "שיחתכם חשובה לנו, אנא המתינו ותענו בהקדם".

      תוכלו להגדיר בקובץ הext.ini בשלוחה מנגינות אחרות:

      • שידורים חיים - STREAMING:

      ניתן להגדיר באמצעות אתר הניהול בלשונית "שידור חי אינטרנטי".
      שימו לב! על הקישורים להיות קישורי 'סטרימיניג', ולא קישור לדף שבו יש וידאו או שמע להזרמה.

      • צמאה (מוסיקה בלבד) - הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=ztomao
      
      • מוסיקה לשירות הלקוחות בגרסת מנגינה ווקאלית - ניגון חב"ד, מבצע: ר' יוסי גולדשטיין - הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=Vocal
      
      • אני מאמין - קאבר ווקאלי
        קרדיט: דוידי נחשון & אבי ריימי. הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=Vocal_ani_maamin
      
      • תורתו מגן לנו - ווקאלי
        קרדיט: המלחין החסידי ר' פינחס שיינברגר. הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=Vocal_torato_magen_lanu
      

      שהלקוח ישמע ברקע ערוצים או תכניות רדיו:

      • רדיו שבזי - הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=Shabazi
      
      • ערוץ הכנסת - הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=ArutzHaKnesset
      
      • רדיו גאולה FM - הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=GeulaFM
      
      • רדיו גלי ישראל - הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=GLI
      
      • רדיו טוקר FM - הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=TokerFM
      
      • ערוץ 7 - הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=AR7
      
      • ערוץ תנועת התשובה / ביחד - הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:
      confbridge_music_on_hold=Beyachad
      
      • כדי שהלקוח ישמע מוזיקה משלוחה מסויימת:
        בעת לחיצה ימנית על תיקיה:

      2d9b127c-5c52-4777-8bd5-a6f450c799d7-image.png

      ניתן להגדיר על כל תיקיה במערכת שהתוכן שלה יהיה כמוזיקה בהמתנה למודולים השונים (במקרה שלנו מודול שירות לקוחות).

      אין צורך להכניס בתיקיה קובץ הגדרות ext.ini . המערכת מנגנת את הקבצים שבתוך התיקיה בצורה אקראית.

      הגדרות נוספות בשלוחה:

      • יש להשתיק את הודעות מערכת:
        M1008, M1815,M1816.
      • ההשתקה מתבצעת ע"י העלאת קובץ שקט לשלוחה ושינוי שמו ל M3338, הקובץ להורדה:
          %D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav
        .
        השינוי הוא פשוט: יש להעלות 3 פעמים את ההודעה המצורפת ולשנות את שמה לM1008,M1815,M1816.

      שלוחת ניהול חדר הועידה:

      עליכם להגדיר שלוחה מוגנת בסיסמא שבה תיכנסו לאחר קבלת הצינתוק למענה ללקוח בה תשמעו: "מספר הממתינים בחדר הועידה הוא 1 (דוגמא) - לכניסה לחדר הועידה הקישו 1".

      ההגדרות אותן עליכם להכניס לקובץ הext.ini בשלוחה:

      type=confbridge
      conf_bridge_type=admin
      conf_bridge_exit=yes
      conf_bridge_folder_to_play=/1/1
      

      כדאי מאוד שלאחר כניסתכם לחדר הועידה לחצו כוכבית 2 כדי לנעול את חדר הועידה בכדי שלא ייכנסו עוד לקוחות, או שתעשו באם אתם עסק גדול וחוששים מכניסת כמה לקוחות ביחד, פעלו לפי מה שכתב @brochabar כאן (ניתן לשלב ביניהם).

      הסבר קצר:

      ברגע שהלקוח נכנס לשלוחה 1 הוא מועבר אוטומטית לשלוחה 1/1 שזה חדר ועידה/שידור חי, ששם הוא שומע "שיחתכם חשובה לנו" או מוזיקה אחרת לפי הגדרתכם, והוא לא יודע שנשלח צינתוק ברגע שהוא נכנס לשלוחה, ואז הנציג/ה נכנס/ת לניהול החדר ועידה/שידור חי ומדבר/ת איתו.
      המעלה היא שכל השיחה הלקוח אינו יכול להעלות בדעתו שזוהי חדר ועידה/שידור חי ולא מעבר לשירות לקוחות רגיל (ראוטינג).

      דיבור בשיחה עם הנציג:

      שימו לב! באם ברצונכם שלא להכנס דרך שלוחה מסוימת אלא דרך שלוחת ניהול המערכת (בדרך כלל שלוחה 0) ובתוכה שלוחה 1, הקשה 1*1 ו# וכניסה לשידור, תצטרכו לחתום על טופס ייעודי שבו תצהירו שדרך מס' הטלפון שלכם תוכלו לנהל חדרי ועידה בהתאם לרוח ההלכה והחוק, בצירוף צילום ספח תעודת זהות. לטופס הקליקו כאן.

      אבל - בכל מקרה, מפני שהגדרנו שאתם נכנסים לדבר עם הלקוח דרך שלוחת ניהול החדר ועידה מסוג conf_bridge_type=admin, המיקרופונים ייפתחו אוטומטית בכל מערכת, גם אם לא חתמתם על הטופס.

      הקלטת השיחה ושליחתה באימייל או בהודעת SMS

      השיחה מוקלטת באופן אוטומטי ונשמרת בשלוחה 1/1. באם ברצונכם שתישמר בשלוחה אחרת, הגדירו בקובץ הext.ini של השלוחה:

      folder_move=/1
      

      בדוגמא זו ההקלטות יישמרו בשלוחה 1.
      באם ברצונכם להגדיר שלא יהיה כלל הקלטת שיחה, הגדירו בקובץ הext.ini של השלוחה:

      conf_bridge_record=no
      

      באם ברצונכם שלאחר כל שיחה תישלח הקלטה לאימייל המוגדר במערכת בלשונית "הגדרות משתמש", הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:

      conf_bridge_send_mail=yes
      email_title=הקלטת שיחה שירות הלקוחות
      

      בדוגמא זו כותרת המייל תהיה "הקלטת שיחה שירות הלקוחות", תוכלו לשנות את שם המייל.

      באם ברצונכם לשלוח למייל אחר, הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:

      email_address=כתובת האימייל
      

      באם ברצונכם לשלוח למייל שני/שלישי, הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:

      email_address2=כתובת האימייל השנייה
      

      דו"ח השיחה

      סוגי הדוחות הקיימים (מלבד הדו"חות באתר הניהול):

      • דוח כניסה ויציאה משירות הלקוחות בפורמט csv (מותאם לאקסל)
      • דוח כניסה ויציאה משירות הלקוחות בפורמט html (מותאם לצפייה נוחה בדפדפן)
      • מסרון SMS למנהל בסיום, עם פרטים על המשתתפים בשירות הלקוחות
      • דוח כניסה ויציאה משירות הלקוחות בפורמט csv (מותאם לאקסל)

      מדובר בקובץ כלל מערכתי חודשי.
      הקובץ נשמר בתיקיית Log/csv/LogConfBridgeEnterExit
      שם הקובץ LogConfBridgeEnterExit.${month}.csv.

      לכל המשתמשים בתוכנת אקסל חשוב לדעת שני נקודות.

      • לאקסל יש הגבלת שורות של 1,000,000 שורות, וכאשר הקובץ יעבור את ההגבלה הזו, אקסל לא יהיה מסוגל לפותחו (ניתן להשתמש באקסס או בכל תוכנת נתונים אחרת).
      • קריאת הנתונים באקסל מוגדרת כברירת מחדל על קידוד ANSI והיות והקידוד ברוב השרתים הינו UTF-8, לכן יש לייבא את הנתונים בקידוד UTF-8, ולא לפתוח רגיל.
        (הסבר לייבוא נתונים לאקסל בקידוד UTF-8 ניתן למצוא כאן)

      דוח כניסה ויציאה משירות הלקוחות בפורמט html (מותאם לצפייה נוחה בדפדפן):

      הדוחות נשמרים ב-4 קבצים שונים.

      • קובץ לפי חדר. כלומר אם בשלוחה מסוימת, שירות הלקוחות הופעל 6 פעמים, יווצרו 6 דוחות שונים.
        הקובץ נשמר בתיקיית Log/LogConfBridgeEnterExit/${day}
        שם הקובץ לדוגמה
        LogThisConfBridgeEnterExit.1-5-8-2021-03-11-16-28-25.html
        בדוגמה, דוח עבור חדר ועידה שבשלוחה 1/5/8 בתאריך 11/03/2021 בשעה 16:28:25
      • קובץ יומי לפי שלוחה. כלומר אם בשלוחה מסוימת חדר הועידה הופעל 6 פעמים יווצר דוח אחד.
        הקובץ נשמר בשלוחה הרלוונטית בתיקיית {day}$
        שם הקובץ LogConfBridgeEnterExit.${day}.html
      • קובץ יומי כלל מערכתי.
        הקובץ נשמר בתיקיית Log/LogConfBridgeEnterExit/${day}
        שם הקובץ LogConfBridgeEnterExit.${day}.html
      • קובץ חודשי כלל מערכתי.
        הקובץ נשמר בתיקיית Log/LogConfBridgeEnterExit/${month}
        שם הקובץ LogConfBridgeEnterExit.${month}.html

      הדוחות נראים כך:

      שלוחה שם השלוחה טלפון תאריך עברי תאריך שעת כניסה שעת יציאה סך הכל זמן חדר ועידה סוג כניסה
      1 חדר ועידה / שידור חי 0555555555 י"א ניסן ה'תשפ"ג 12/4/2022 00:00:00 01:00:00 1:0:0 /1 0773137770 הפעלה מדבר

      באם ברצונכם שמספר הטלפון הרשום ב"הגדרות משתמש" יקבל SMS כשנגמר השיחה (בעלות יחידות), הגדירו בקובץ הext.ini בשלוחה:

      conf_bridge_send_sms=yes
      

      מלל ההודעה:

      • במידה וקיים שם לשלוחה, המערכת תשים את שם השלוחה, במידה ולא קיים המערכת תשים את מספר השלוחה לדוגמא 1/1
      • תאריך עברי, לועזי, וזמן פתיחת השיחה על ידי הנציג.
      • במידה ולקוח נכנס בהצלחה, והמערכת מכירה את השם שלו דרך כניסה עם זיהוי אישי - המערכת תכתוב את השם, במידה ולא קיים שם - המערכת תכתוב את מספר הטלפון שלו.

      תמחור יחידות - קבלת הSMS:

      עד 70 תווים עד 134 תווים עד 201 תווים עד 268 תווים עד 335 תווים
      יחוייב לפי הודעה 1 יחוייב לפי 2 הודעות יחוייב לפי 3 הודעות יחוייב לפי 4 הודעות יחוייב לפי 5 הודעות
      עד 402 תווים עד 469 תווים עד 536 תווים עד 603 תווים עד 670 תווים
      יחוייב לפי 6 הודעות יחוייב לפי 7 הודעות יחוייב לפי 8 הודעות יחוייב לפי 9 הודעות יחוייב לפי 10 הודעות

      עלות היחידות:

      חבילת יחידות לבחירה מחיר לחבילה מחיר יחידה לפני מע"מ מחיר חבילה כולל מע"מ
      100 27 ₪ 23.1 אגורות 27 ₪
      200 50 ₪ 21.4 אגורות 50 ₪
      500 115 ₪ 19.7 אגורות 115 ₪
      1,000 220 ₪ 18.8 אגורות 220 ₪
      5,000 950 ₪ 16.3 אגורות 950 ₪
      10,000 1,800 ₪ 15.4 אגורות 1,800 ₪
      20,000 2,340 ₪ 10 אגורות 2,340 ₪

      לרכישת חבילות גדולות יותר במחירים מוזלים פנו לשירות הלקוחות, במייל y0773137770@gmail.com או במוקד 0773137770 שלוחה 6, מוקד לילה בשלוחה 12.

      מקור

      הגבלת זמן השיחה

      באם ברצונכם שהלקוח יוכל לדבר איתכם למשך זמן מוגבל שתגדירו, הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:

      limit_call_seconds=yes
      

      כברירת מחדל, הלקוח יוכל לשוחח איתכם כ1800 שניות שזה כחצי שעה, לשינוי לזמן אחר (שניות בלבד!!), הוסיפו לקובץ הext.ini של השלוחה:

      limit_call_seconds_disconnect_time=כאן תכתבו את מספר השניות בלבד - לדוגמא, ל3 דקות כיתבו 180.
      

      לאחר הזמן שהגדרתם, המערכת תבצע 2 פעולות:

      פעולה ראשונה:
      המערכת תשמיע את הודעת מערכת M1167 - שלום ותודה, תוכלו לשנות אותה בהעלאת קובץ בשם M1167 לשלוחה.

      פעולה שניה:
      המערכת תנתק את השיחה. תוכלו לשנות למעבר לשלוחה אחרת ע"י הגדרה בקובץ הext.ini של השלוחה:

      limit_call_seconds_end_time_go_to=השלוחה עם סלש בהתחלה
      

      שימו לב שההגבלה היא גם לזמן ההמתנה למענה, כך שבאם אתם מעוניינים שלא לענות לשיחה לדוגמא - המאזין ינותק לאחר הזמן שקבעתם.

      חדש - החזרה למצב המתנה והמאזין מחכה ואז הנציג חוזר לשוחח עם הלקוח

      ניתן להקיש *8 במהלך השיחה ולצאת מהחדר, וכך המאזין חוזר לשמיעת שיר ההמתנה. לאחר מכן המנהל יכול להיכנס שוב לניהול, ולשוחח.
      מיועד לבעלי עסקים שלדוגמא הלקוח רוצה להזמין מוצר והם צריכים לשים אותו על מצב המתנה.
      חובה להגדיר גם בשלוחת החדר וגם בשלוחת הניהול

      conf_bridge_exit=yes
      

      או פשוט, בקובץ הivr.ini הראשי במערכת.

      קרדיטים וקישורים נוספים

      • המנגינות השונות והשידורים בהמתנה לשידור החי באדיבות חברת "ימות המשיח פתרונות תקשורת".
      • קרדיט ל @eliyahu על ה"קובץ שקט", הלקוח מכאן.
      • השידור החי ומודול הצינתוקים החינמי במערכות ivr2, יוצאים לאור באדיבותם של חברת "ימות המשיח פתרונות תקשורת".
      • קרדיט ל @brochabar, @אהרן-שובקס, @אלחנן1 ו @שמואל-כהן על המודולים הנוספים.

      קישורים נוספים ממודולים אחרים:

      • ניתוב שיחה ללא עלות יחידות - @brochabar.
      • מעבר לשלוחות שונות לפי כמות מאזינים בשלוחה מסוימת - @אהרן-שובקס.
      • מעבר לשלוחות שונות לפי כמות המאזינים - @ימות-המשיח.

      באם יש לכם מודולים נוספים שפורסמו או שלא פורסמו, בבקשה כתבו לי כאן לזיכוי הרבים ונפרסם קישור. מפתחי api, תוכלו להעזר כאן.

      **
      יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

      חדר 1


      ⬆ חזרה לתחילה

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים חדר 1 שירות לקוחות חינם מוזיקה בהמתנה חדר ועידה
      ח
      חדר 1
    • פוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1

      פוסט תגובות על המודולים, הפיתוחים וההדרכות מבית חדר 1

      באשכול זה תוכלו להגיב, לשאול שאלות ולהעלות רעיונות חדשים על המודולים והפיתוחים החכמים והמשוכללים מבית חדר 1.

      מודולי חדר 1:

      • מודול שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות

      • הסבר - כיצד ניתן להקריא בקול הרובוט, לשנות את קול הרובוט ולשנות את מהירות ההקראה

      • מודול הקלטת + שמיעת הודעה וחזרה לתפריט הראשי

      • מודול חלוקת פרקי תהילים, משניות, דפי גמרא, בחירת פרקי תהילים קבוע, דו"חות ועוד

      • מספר נייח - וירטואל פלוס בקו שלכם ללא צורך בניוד! 📞

      • ניתוביה - מעבר לקו ע"פ הקשת מספרו ☎

      • שמיעת המספר הישיר של המערכת

      • ברכות מלך - קבלת ברכה מכ"ק אדמו"ר שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח באמצעות האגרות קודש!

      • מחירון יחידות למערכות IVR ואופציות השימוש בהם

      • הקשות במערכת IVR

      לכניסה לתג "חדר 1" לחצו כאן!

      יחי המלך המשיח!
      חדר 1.

      תגובות:

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים חדר 1 מודולים תגובות
      ח
      חדר 1
    • הסבר - כיצד ניתן להקריא בקול הרובוט, לשנות את קול הרובוט ולשנות את מהירות ההקראה (tts)

      הסבר - כיצד ניתן להקריא בקול הרובוט, לשנות את קול הרובוט ולשנות את מהירות ההקראה

      ב"ה יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! "ימות המשיח", 'שנת הקהל' ה'תשפ"ג

      מוזמנים להגיב, להעיר ולהאיר על הפוסט בפוסט התגובות על המודולים מבית @חדר-1, בלחיצה כאן!

      הקראת רובוט

      בקובץ ניתן לרשום טקסט באורך של עד 1,300 תווים כולל רווחים (בערך).
      צריך לדאוג שלא יהיה קובץ מקביל של wav כי אז המערכת תתחשב בו והמערכת תשמיע לכם אותו.
      התהליך הינו פשוט וקל - יש להיכנס תחילה לאתר החדש, לבחור את השלוחה הרצויה וללחוץ על "העלאת קבצים", יש לבחור "קובץ הקראה TTS" כמו בתמונה:
      3223dfe2-f128-4e8a-9195-84ab9e0ced32-image.png
      לחלופין (באתר הישן) ניתן ליצור קובץ ב"פנקס הרשימות" במחשב, ולשמור שומרים בפורמט uft-8 ובסיומת .tts ולהעלות לשלוחה, ניתן לערוך את הקובץ בלשונית "הגדרות מתקדמות".
      באם השלוחה היא השמעת קבצים:
      יש לכתוב ב"שם הקובץ" את מס' ההשמעה, לדוגמא 000, 001 וכן הלאה. כמו כן ניתן להקליד הודעות מערכת.
      באם השלוחה היא תפריט:
      יש לכתוב ב"שם הקובץ" את הודעות המערכת, לדוגמא, לתפריט ראשי כתבו M1000 .

      שינוי רובוט ההקראה

      בחירת מחדל מקריא בקול:

      voice=Elik_2100
      

      ל"יעקב":

      voice=Jacob
      

      ל"סיוון":

      voice=Sivan
      

      ל"אסנת":

      voice=Osnat
      

      שינוי מהירות הקראה

      באם רוצים לשנות את מהירות ההקראה.
      ברירת מחדל היא 0
      ניתן להגדיר יותר מהר:

      rate=10
      

      מאפס ומעלה עד 10, 10 זה המהירות הכי גבוהה
      ומאפס ומטה זה יותר לאט, עד מינוס 10

      rate=-10
      

      מינוס 10 זה המהירות הנמוכה ביותר

      ניתן לבחור כל מספר מעשר ועד מינוס עשר

      שימו לב! ההגדרות של סוג קול ומהירות זה עבור כל הקבצים בשלוחה ועליכם להגדיר זאת בקובץ ext.ini בשלוחה הרצויה. להגדרה עבור כל המערכת הגדירו בקובץ ivr.ini בשלוחה הראשית.

      ניתן לשמוע את הקבצים בניהול הטלפוני של השלוחה.

      יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

      חדר 1

      פורסם בהסברים למתחילים חדר 1 רובוט הקראה tts הסברים למתחילים
      ח
      חדר 1
    • לשונית רשימות הצינתוקים החינמיות החדשה באתר הניהול | הצעת ייעול

      לכבוד חברת ימות המשיח פתרונות תקשורת ולמנהליה הי"ו,
      שלום וברכה!
      תודה רבה על השירות אליו חיכינו למעלה משנה תמימה "לשונית רשימות הצינתוקים החינמיות", אך ברצוננו שתייעלו את הלשונית בהוספת אפשרות "הסרת מספר". שירות זה הינו חוקי לחלוטין.
      הובא כאן.
      כמו כן מומלץ, שהרשימות יהיו מהחדש לישן.
      עריכה: טופל ע"י @שמואל. תודה רבה!
      בברכה,
      כמה (וכמה) משתמשים.

      פורסם בבקשות לפיתוח בקשות לפיתוח ייעול חדר 1
      ח
      חדר 1
    • רוצים להכיר את יכולות חברת ימות המשיח פתרונות תקשורת? כנסו עכשיו לחוברת המידע!

      רוצים להכיר את יכולות חברת ימות המשיח פתרונות תקשורת?

      כנסו עכשיו לחוברת המידע!

      קרדיט ל @ימות-המשיח

      הגיבו בשרשור התגובות:

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים ימות המשיח מידע חוברת מידע חדר 1
      ח
      חדר 1
    • מספר נייח - וירטואל פלוס בקו שלכם ללא צורך בניוד! 📞

      וירטואל פלוס בקו שלכם ללא צורך בניוד!

      ב"ה יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! "ימות המשיח", 'שנת הקהל' ה'תשפ"ג

      מוזמנים להגיב, להעיר ולהאיר על הפוסט בפוסט התגובות על המודולים מבית @חדר-1, בלחיצה כאן!

      הקדמה

      ברירת מחדל, הזיהוי היוצא הוא המספר של המערכת
      והזיהוי הנכנס הוא של המחייג.

      ניתן להכניס את זה בכל שלוחה כולל שלוחה ראשית,
      כל מי שיתקשר יופנה אליכם, וכשאתם תתקשרו זה ייתן לכם להוציא שיחות החוצה עם זיהוי המערכת.
      בשביל להגדיר את הקו כ"וירטואל פלוס", עליכם להגדיר זאת בשלוחה הראשית.

      הסבר על שירות ה"וירטואל פלוס"

      וירטואל פלוס הינו שירות שהוקם ע"י חברת ימות המשיח להתמודדות עם החסימות השרירותיות של וועדת התקשורת. באם אתם ב"קומה הכשרה", עליכם לחייג למס' 0772254000 ולבדוק את זכאותכם, או ב"ימות המשיח" (0773137770) שלוחה 8#1. באם אין לכם זכאות, תוכלו לנייד מס' שיכול לקבל אסמסים ל"ימות המשיח" (ראו כאן הסבר - שימו לב! המס' צריך להיות מקבל אסמסים), במס' הוירטואל פלוס שלכם תוכלו לחייג לכל מס', להגדיר "סמס למייל", לשלוח אסמסים ועוד.
      באם ברצונכם שהמס' יהיה נייח, תוכלו לפעול ע"פ ההוראות הבאות. תחילה, עליכם ליצור קו, ב0773137770 שלוחה 11 או 3, או כאן/כאן (חברות בת של ימות המשיח).
      חובה! שיהיה במערכת לפחות 12 יחידות, וכדי לבצע שיחות ולקבל שיחות (חוץ מיעדים נייחים), יש לרכוש יחידות. לפרטים נוספים לחצו כאן.

      הגדרת השלוחה:

      type=private_did
      private_did_admin=מספר הטלפון שעבורו יהיה הוירטואל פלוס
      

      ואז אם המספר המוגדר נכנס לשלוחה - אז הוא שומע אפשרות לחייג לאיזה מספר שהוא רוצה
      ואם מישהו אחר נכנס לשלוחה - זה יחייג למספר המוגדר

      שימו לב שיחות נכנסות הם בעלות יחידה לדקה ושיחות יוצאות זה לפי מה שנאמר לפני השיחה, ליעדים נייחים ללא עלות ולניידים בעלות יחידה לדקה.
      באם ברצונכם שהזיהוי של החיוג יהיה מס' הטלפון שלכם ולא מס' הקו הוירטואל פלוס, או מספר קו אחר, הגדירו

      out_id=0512345678
      

      כמובן כותבים במקום 0512345678 מספר משני/מספר שאושר בשירות הלקוחות (יש לשלוח מייל לכתובת y0773137770@gmail.com).

      דבר חשוב, המערכת תתחשב בשורה זו רק אם לא הוגדר דרך הניהול הטלפוני שהשיחות היוצאות יצאו עם זיהוי המנהל.
      ניתן לבדוק זאת בקובץPrivateDIDSettings.ini שתחת השלוחה הראשית של המערכת. אם מופיע בו

      CallerID=Phone
      

      יש למחוק את שורה זו כדי שהמערכת תתחשב בערך

      out_id=
      

      ניתן לבטל את האופציה לשחזר סיסמה בשלוחת הניהול על ידי ההגדרה:

      no_recovery_password=yes
      

      בכניסה לשיחזור סיסמה המערכת תשמיע:

      M3750 בשלוחה זו הוגבלה האפשרות לאפשר סיסמה

      ותחזור לתפריט שיחות יוצאות.

      **
      יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

      חדר 1

      פורסם בהסברים למתחילים חדר 1 וירטואל פלוס מספר נייח הסברים למתחילים הדרכות
      ח
      חדר 1
    • ניתוביה - מעבר לקו ע"פ הקשת מספרו ☎

      ניתוביה - מעבר לקו ע"פ הקשת מספרו

      ב"ה יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! "ימות המשיח", 'שנת הקהל' ה'תשפ"ג

      בבקשה לא להגיב כאן. מוזמנים להגיב, להעיר ולהאיר על הפוסט בפוסט התגובות על המודולים מבית @חדר-1, בלחיצה כאן!

      ל @ניהול אשמח להזזת הפוסט לאזור התעשייה.

      מכיוון שזה לא מפורסם כאן כ"כ, אביא את המודולים:

      מודול ניתוביה - ניתוב לקו ע"פ הקשת מספרו

      סוג השלוחה:

      type=nitoviya
      

      להגדרה כשלוחת תפריט שאז מקישים מס' מערכת בימות המשיח ועוברים אליו:

      type=menu
      digits=10
      10_digits_routing_yemot=yes
      

      ההגדרה הזו הרבה יותר יעילה, כי כך אפשר להגדיר גם קיצורי מקשים, שיש אפשרות או להקיש או כל מספר מערכת, או 1 לווטצאפ פון המשפחתי, 2 למי זה פון וכו' כל אחד לפי צרכיו. (השלוחה לקיצור מקש אחד צריכה להיקרא כך: 0000000001, וכן השאר).

      יש להעלות קובץ M1000 לשלוחה: "אנא הקישו את מס' המערכת למעבר" וכו'.

      כמו כן, באם המערכת היא בשרת הרגיל, יהיה ניתן לעבור רק ממערכות בשרת הרגיל. ובאם המערכת היא בשרת הprivate, ניתן יהיה לעבור אך ורק ממערכות בשרת הprivate. לשימוש בכל סוגי השרתים תוכלו להשתמש בוירטואל פלוס.

      מודול קבלת מספר ניתוביה

      סוג השלוחה:

      type=nitoviya_b_say_number
      

      באם רוצים שתהיה אופציה לקבלת המספר עבור המאזין בלבד:

      nitoviya_b_type=say_number
      

      באם רוצים שתהיה אופציה למשלוח מספר לחבר בלבד:

      nitoviya_b_type=call_friend
      

      עדיפות להשתמש בוירטואל פלוס - גם לשרת הprivate וגם לשרת הרגיל.

      קרדיט ל @ימות-המשיח

      יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

      חדר 1

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים חדר 1 ניתוביה אזור התעשיה
      ח
      חדר 1
    • הפניה לפי קידומות של מספרים מהקומה הכשרה

      הפוסט נמחק. הפוסט החדש נמצא כאן.
      יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      ח
      חדר 1
    • באג חמור: חיפוש בהגדרות המתקדמות בפורום

      כבר דווח ע"כ ממשתמשי הפורום.
      חיפוש ב"הגדרות המתקדמות" לא פועל.
      עבור @ניהול @שמואל @ימות-המשיח
      תודה ל @eliyahu על העברת הפוסט

      פורסם בעל הפורום
      ח
      חדר 1
    • קבלת התראות מהפורום

      במקום "הדפדפן" כתוב "הפדפן"
      bda9a0fa-4966-44f0-aab5-9cd2cc45a4af-image.png

      פורסם בעל הפורום
      ח
      חדר 1

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי חדר 1

    • RE: נגמרו המספרים...

      @חיים-תעיזי תנסה גם במערכת 0733509000 (יצירת מערכות של ימות המשיח)
      יחי המלך!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ח
      חדר 1
    • RE: שידור חי אינטרנטי

      @פיסטוק-פרווה כתב בשידור חי אינטרנטי:

      @חדר-1
      תשלח לי איזה שידור אתה רוצה להפעיל במייל ואתן לך את הקישור.
      smstop770@gmail.com

      שלחתי לך.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ח
      חדר 1
    • RE: שידור חי - 24 שעות ממירון תשפ"ג

      מי שרוצה שינסה להתקין בלשונית 'שידור חי אינטרנטי' את הקישור https://koshernet.akamaized.net/meiron2023-mainout/tracks-v1a1/mono.m3u8

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ח
      חדר 1
    • RE: שידור חי אינטרנטי

      @צביקה כתב בשידור חי אינטרנטי:

      @חדר-1

      שידורים מ vimeo גם מתחלפים כל שעה.

      זה לא נראה לי מvimeo.

      @חדר-1 כתב בשידור חי אינטרנטי:

      ב. יש כמה מערכות שעושה מהאתר הזה שידורים חיים הרבה שנים.

      ולכן - האם יש פתרון כלשהו לעניין הזה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ח
      חדר 1
    • RE: שידור חי אינטרנטי

      @שולי כתב בשידור חי אינטרנטי:

      @חדר-1 טוב אז אתה מזרים את ערוץ 12 וכן זה בעיה ידועה מולם.

      א. זה לא ערוץ 12.
      ב. יש כמה מערכות שעושה מהאתר הזה שידורים חיים הרבה שנים.
      ג. האתר של השידור בנוי בצורה ישנה ונראה לי שלכן זה מתחלף ולא בכוונה תחילה (שכן מנהלי האתר מעוניינים שישדרו מהם).

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ח
      חדר 1
    • שידור חי אינטרנטי

      אני מפעיל שלוחה של שידור חי אינטרנטי מתוך אתר מסויים,
      הבעי' היא שבכל מספר שעות ה'קישור הזרמה' משתנה (באופן מוזר).
      יש לזה פיתרון?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים שידור חי אתר
      ח
      חדר 1
    • RE: חדש באתר ניהול - יצירת מוזיקה בהמתנה מכל תיקיה במערכת

      @שמואל אם מחקתי/הוספתי קבצים מהתיקייה המוזיקה בהמתנה מתעדכנת?

      פורסם בחדש במערכת
      ח
      חדר 1
    • RE: שיתוף מוזיקה בהמתנה

      @שלמה-ישראל אמר בשיתוף מוזיקה בהמתנה:

      @אבוב אמר בשיתוף מוזיקה בהמתנה:

      @שלמה-ישראל אמר בשיתוף מוזיקה בהמתנה:

      סליה על הבורות,
      אבל איך עושים את זה?.. נגיד קיבלתי מספר ושם של מה רשמתי, אבל איפוה אני מכניס אותו?

      על כל הדברים האלה דובר כאן

      עדיין לא הבנתי,........
      נגיד אני רוצה שבהמתנה לשידור החי הוא ישמיע לו 1049060_מחרוזת_קטעי_אמונה_במלך_המשיח
      אז איפוה אני מגדיר את זה בשלוחה?,
      אשמח להסבר על הנושא....

      דוגמא:

      confbridge_music_on_hold=כאן לכתוב את המספר ושם השיר
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ח
      חדר 1
    • RE: שיתוף מוזיקה בהמתנה

      @שלמה-ישראל אמר בשיתוף מוזיקה בהמתנה:

      @חדר-1 אמר בשיתוף מוזיקה בהמתנה:

      אלאור ולנר, מחרוזת קטעי אמונה במלך המשיח: 1049060_מחרוזת_קטעי_אמונה_במלך_המשיח

      באזה שרת???

      רגיל

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ח
      חדר 1
    • RE: שיתוף מוזיקה בהמתנה

      אלאור ולנר, מחרוזת קטעי אמונה במלך המשיח: 1049060_מחרוזת_קטעי_אמונה_במלך_המשיח

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ח
      חדר 1