עזרה|שיחה לנציג במודל תורים החדש ממספר משני של המערכת?
-
@אברהם-אבנר
אני חושב שזה כתוב שם מפורש בהמשך
לא?? -
@פיסטוק-חלבי חיפשתיו ולא מצאתיו....
לפחות לא בקשר למודל תורים החדש -
@אברהם-אבנר
בקישור שאתה הבאת זה מפיע בהמשך!! -
@פיסטוק-חלבי כעת סידרתי את הקישור.
מה שיש\היה שם זה לא של מודל תור אלא של ראוטינג טיים - ניתוב שיחה לפי זמנים.
ניסיתי את ההגדרה הזאת לפני כן ולא עבד לי. -
@אברהם-אבנר
אבל גם שם בהמשך תסתכל בשרשור הישן אמור להיות את ההגדרה שאתה מחפש -
@פיסטוק-חלבי חיפשתי ומצאתי את אותו דבר.... וזה לא עובד..
-
@אברהם-אבנר
אין לי מה לומר לך חוץ מלפנות לשרות לקוחות
מה שלא עובד זה באג שלהם
חג שמח -
@אברהם-אבנר לא קיים, עדיין
ציטוט:
"ברירת מחדל מצלצל עם זיהוי של טלפון הלקוח
במידה ורוצים שיופיע זיהוי המספר המערכת הראשי יש להגדיר"queue_caller_id=customer_did
(תוכל לבקש לפתח)
-
גם אני ניסתי בכל מיני דרכים ומשום מה לא הצלחתי ליצור הוצאת שיחה עם הקו המשני של המערכת.
האם יש דרך או שזה נושא לפיתוח???
מנהלים, תודה על התשובהבכל הפורום נכון לרגע זה כנראה אין תשובה ברורה לזה
-
@מנסה אמר בעזרה|שיחה לנציג במודל תורים החדש ממספר משני של המערכת?:
גם אני ניסתי בכל מיני דרכים ומשום מה לא הצלחתי ליצור הוצאת שיחה עם הקו המשני של המערכת.
האם יש דרך או שזה נושא לפיתוח???
מנהלים, תודה על התשובהבכל הפורום נכון לרגע זה כנראה אין תשובה ברורה לזה
@שמואל ??