האם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?
-
@יאיר-32
צורף -
@פיסטוק-חלבי
לא נראה לי שיפתח לי אבל תנסה לצרף אותי הנה המייל hutzler0548@gmail.com -
@פיסטוק-חלבי
גם אני לא נראה לי שאוכל לפתוח אבל בכל אופן אשמח אם תצרף את:
yossef.s.2117@gmail.com
תודה מראש -
@פיסטוק-חלבי
לא נפתח לי כתבת שפתחו את זה בנטפרי למה זה לא נותן לי -
-
@מוטלה
לא נותן לי -
@יהודה-הוצלר-0 בנטפרי פתוח.
יכול להיות שיש לך הגדרות מותאמות אישית או קהילה. -
@מוטלה
מה זה וואצפ או צ'אט -
יש אפשרות ללמוד בלי לדעת אנגלית?
-
@יהודה-הוצלר-0 שאלה או קביעה?
-
@anti-malware
ערכתי את הפוסט -
@פיסטוק-חלבי
אם אפשר לצרף את המייל הזה naamayoch@gmail.com
במהירות האפשרית.
תודה רבה. -
@פיסטוק-חלבי
אם אתה יכול לשלוח לו את ההסרטה ואת המייל הזה להוציא מהקבוצה.
hutzler0548@gmail.com
תודה רבה. -
@יהודה-הוצלר-0
אפשר לגשת להדרכות גם בלי להיות רשום בקישור הזה:
https://groups.google.com/g/-api -
@מוטלה אבל זה לא נפתח לי
-
@מוטלה
מי שמחובר אם הוא יכול לשלוח לי את ההסרטה תודה רבה. -
-
@brochabar
יש אני הייתי מחובר ואני ראיתי ששלחו ואני רוצה לחבר מייל אחר במקום ואם אתה לא התחברת אז לא נראה לי שאתה יודע -
@יהודה-הוצלר-0 אמר בהאם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?:
יש אפשרות ללמוד בלי לדעת אנגלית?
אפשר!
אבל...
זה יהיה יותר קשה - הרבה יותר קשה מאשר מישהו שיש לו ידע אפילו בסיסי באנגלית - אותיות קצת הגייה. -
@anti-malware
בסדר עכשיו אתה יכול לשלוח את הסרטון כי חיברו לי מייל אחר שרציתי במקום השני אז אני רוצה לקבל את הסרטון.
תודה רבה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות