מענה אנושי שמלווה רישום אוטומטי
-
יש לי מערכת רישום אוטומטי (שלוחת API)
ויש גם אפשרות מענה אנושי.
אני רוצה להגיע למצב של פחות שימוש במענה אנושי ולכן אני רוצה שהמענה האנושי ילווה את המאזין חזרה למערכת ויבצע יחד איתו את הרישום דרך שלוחת הרישום (בכדי שבפעם הבאה כבר יבצע לבד רישום אוטומטי)
האם יש למישהו רעיון איך ליישם זאת.
תודה רבה -
אולי אפשר שהאנושי יתחבר בועידה למערכת וייכנס (מייד עם קיק גו טו) לשלוחת הזנת הנתונים, הכלל הוא שבשיחת וועידה ניתן לשני המשתתפים להקיש וזה פועל במערכת ולא רק מי שחייג ישירות למערכת.
אבל בשביל זה צריך תזמון מדוייק, [קצת כאב ראש]
משהו כמו "שלום איך אפשר לעזור וכו' ... אני רוצה כעת לעזור לך להכניס את הנתונים ביחד, הנה חכה רגע אני יעלה את המערכת... [ואז כמה שניות של צליל שיחה עוברת] ומיד הנציג לוחץ על "שיתוף/ועידה" ואומר "יופי, המערכת כעת עלתה לי בא נקיש את הספרות וכו'...
בהצלחה
-
@מנסה אמר במענה אנושי שמלווה רישום אוטומטי:
חכה רגע אני יעלה את המערכת.
הבעיה היא שאם הנציג מתקשר הרישום יהיה על מספר הטלפון של הנציג.
אני צריך שהרישום יהיה על הטלפון של המאזין.
ואם מדובר במאזין שלא יודע לבד להרשם אני מאמין שהוא לא יידע איך לצרף את הנציג לשיחת ועידה. -
אז תגדיר באחת מההכנסות נתונים שיכניס את הטלפון
או שיהיה כניסה לפי digits והנציג יקיש את המספר,
[תוכל לעשות את זה בשלוחה קודמת לשלוחת הכנסת נתונים (סתם איזה go to folder, שמוגדר עם enter id=digits) ומשם יעבור לשלוחת הנתונים.
ואם תעשה ככה תוכל שהנציג יקיש את זה יחד איתו כי תהיה הודעה אנא הקש את מספר הטלפון שלך ואח"כ סולמית, M1013 בשלוחה הזאת] -
@מנסה
תודה על ההתייחסות והמשוב.
אך אני מנסה לחשוב על משהו יותר קליל, ללא לסבך את העניינים עם הקשות.