• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. חוקר
    ח
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 5
    • נושאים 10
    • פוסטים 102
    • הגבוה ביותר 53
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    חוקר

    @חוקר

    105
    מוניטין
    171
    צפיות בפרופיל
    102
    פוסטים
    5
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    חוקר הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי חוקר

    • חדש!! ממשק ניהול חדרי ועידה --- טלפוני

      כהמשך לפוסט של ימות המשיח אודות ממשק הניהול האינטרנטי לחדרי ועידה.
      פיתחנו מנגנון דומה אך טלפוני, המיועד לאלו שאין להם אינטרנט, וטוענים למה נגרע..
      הפיתוח מוטמע במערכות הלמידה מרחוק של רישומון וכפי שכבר נכתב בעבר בפוסט נפרד כאן.
      להלן הסיקור הקצר אודות הפיתוח החדש, כפי שנשלח ללקוחות רישומון:
      כהמשך לפיתוח של ימות המשיח של חדרי ועידה משוכללים, כמפורט כאן וכפי שכבר הוזכר לעיל, הפעם הבאנו שדרוג משמעותי! פיתוח מיוחד של ממשק ניהול לחדר ועידה פעיל באמצעות הטלפון של המלמד.
      בממשק האינטרנטי הנ"ל נוספו האפשרות לצפייה במספר המאזינים, לצפיית שמות המאזינים, לצפיית מספר ושמות המצביעים, להשתקת וביטול השתקת תלמיד בודד או כלל התלמידים, הסרת הרמת אצבע, הוצאת מאזין/ים מחדר הועידה.
      אנו פיתחנו כעת תחליף טלפוני עבור אנשי צוות המוסרים שידורים חיים שאין להם אינטרנט, שיוכלו ג"כ לבצע את כל הפעולות הנ"ל.
      להלן ההנחיות:
      הרעיון הוא שהמלמד מפעיל את הועידה מהטלפון ממנו הוא מוסר את השיעור, כרגיל, אך בנוסף הוא מתקשר מטלפון נוסף, המשמש עבורו כממשק הניהול.

      בכדי להיכנס לשלוחת הניהול יש להיכנס לשלוחה 0 ולהזדהות כמובן עם קוד הניהול של הכיתה, ולאחר מכן להיכנס לשלוחת השידורים החיים שלוחה 2, ולאחר מכן לבחור באפשרות החדשה מספר 6.
      למלמד יושמע התפריט פעם אחת, ולאחר מכן המערכת תישאר בשקט עד שהמלמד יבצע פעולה כלשהיא (וזאת בכדי לא לבלבל את הריכוז במשך השיעור, במידת הצורך אם הוא רוצה לשמוע שוב את התפריט ניתן להקיש כוכבית.)
      להלן פירוט הפעולות הקיימות בתפריט: 1 - לשמיעת מספר המאזינים, 2 - לשמיעת מספר המצביעים, 3- לשמיעת שמות המצביעים, 4 - לשמיעת שמות המאזינים, 5 - להשתקת כל התלמידים, 6 - לביטול השתקת כל התלמידים, 7 - לביצוע השתקת תלמיד באמצעות הקוד האישי או מספר הזהות של התלמיד, 8 - לשמיעת המאזינים ברצף וביצוע פעולות על המאזינים, 9 - להוצאת כל המאזינים מחדר הועידה, * - לשמיעה חוזרת של התפריט.
      במאמר המוסגר, תלמיד שרוצה להצביע אצבע, יוכל לעשות זאת באמצעות הקשה על כוכבית 2 במהלך האזנה, ולבחור באפשרות של הרמת או ביטול הרמת אצבע.
      באפשרות 7 המלמד יוכל להקיש או קוד מקוצר של תלמיד או מספר זהות או מספר טלפון המחובר לחדר הועידה, ובאפשרותו לבחור בהשתקה או ביטול השתקה, או הסרת הרמת אצבע או הוצעה מחדר והעידה או ניתוק לגמרי של השיחה של התלמיד.
      כהמלצה, לתת לכל מלמד יומן מודפס של תלמידי הכיתה והקוד המקוצר של כל אחד כפי שהוא מופיע במערכת, כך יוכל המלמד ביתר קלות לנהל את השיעור.
      אפשרות 8 לעומת זאת, המלמד לא צריך להקיש מספר זהות או קוד מקוצר, אלא המערכת תשמיע לו בזה אחר זה את שמות התלמידים המחוברים לחדר הועידה, ואחר כל תלמיד באפשרותו להמשיך לתלמיד הבא (מקש 9) או לבצע פעולות על התלמיד הנוכחי (השתקה/ביטול השתקה וכו' כנ"ל סעיף 6).
      עזרים וטריקים נוספים שהתווספו כאן, פתרון ל 2 בעיות שרבים התלוננו עליהם:
      בעיה שלמרות שהמלמד הקיש על 0 להשתקת כל התלמידים, בכל זאת לאחר כמה דקות הוא מוצא את עצמו שכולם מדברים, וזאת בגלל שחדרי הועידה שמוגדרים בימות המשיח כועידה מסוג broadcaster, שזה ההגדרה המאפשרת לתלמידים לדבר, אך זה גם לא מאפשר השתקה טוטאלית שהמלמד לא יכול לחסום לגמרי את התלמידים, אלא גם עם המלמד השתיק את התלמידים, בכל זאת אם תלמיד מקיש שוב כוכבית 1 הוא היה יכול לבטל את ההשתקה.
      כעת ניתן לפתור את הבעיה, על ידי שנגדיר את חדר הועידה כסוג listen שזה אומר שהתלמידים לא יכולים כלל לדבר, ובמצב זה, רק אם המורה יפתח את האפשרות באמצעות ממשק הניהול, אז יוכלו התלמידים לשוחח, אחרת או לאחר שהמורה משתיק מחדש את כולם, אין לתלמידים דרך לבטל לבד את ההשתקה.
      בעיה שההקלטות לא נשמרות בשלוחה אותה המלמד בחר טרם הפעלת השידור.
      הסבר: הבעיה היא בגלל שבהגדרות של ימות המשיח זה בנוי שהקלטת חדר הועידה נשמרת כאשר המחובר האחרון עוזב את חדר הועידה, ולפי ההגדרות של השלוחה בה נמצא האחרון כך יבוצע שמירת הקובץ. מה שגרם עד היום, שלמרות שהמלמד ניתק את השיחה, עדיין התלמידים היו מחוברים בשלוחה, ולכן השידור נשמר רק כאשר אחרון התלמידים ניתק, וחלו ההגדרות של שלוחת התלמידים, שם מוגדר ברירת מחדל שההקלטה נשמרת בתיקיה זו, ולכן ברוב המקרים ההקלטות היו נשמרות לשלוחה 5.
      הפתרון: ממש לפני שהמלמד מסיים את השיעור הוא מקיש בשלוחת הניהול על אפשרות תשע של הוצאת כל המאזינים מחדר הועידה, מה שיגרום שכל התלמידים יוצאו מחדר הועידה, ורק המלמד עצמו נשאר, ולאחר מכן (כחצי שניה עד שניה לאחר הוצאת התלמידים) המלמד מנתק את השיחה, אם זה אכן הצליח, זה אמור ליצור מצב שהמלמד נותר אחרון בעת שמירת ההקלטה, וא"כ יחולו ההגדרות של שלוחת המלמד, והמלמד הרי בחר מראש לאן תישמר ההקלטה, וא"כ ההקלטה אמורה להישמר בשלוחה המוגדרת.
      אך שימו לב, הגדרה זו תעבוד רק בתנאי שהוגדר אפשרות יציאה מחדר ועידה עם הגדרות אלו:
      conf_bridge_exit=yes
      confbridge_end_goto=/
      אנו ממשיכים בס"ד להמשיך וללוות אתכם, משתדלים לתת שירות, ונשמח לענות לפניותיכם, ומחכים כבר לראות את עצמנו יוצאים ממשבר הקורונה, ללמוד בלמידה מקרוב, ולזכות לראות כבר את משיח צדקנו במהרה בימינו אמן.
      ייתכן שנפתח אפשרות כזו לכלל הציבור, אין התחייבות.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ח
      חוקר
    • RE: נוסף במודול API אפשרות של שליחת webhook במקרה של שגיאה בהשמעת קובץ

      מצויין, כלי ממש יעיל לאיתור באגים..

      הוובהוק כמובן נשלח בPOST עם JSON
      אציין למפתחים שאם זה שלוחה שיכולים להיות הרבה אנשים בו זמנית ולמשל הגדרתם שיגיע אליכם מייל על השגיאה אתם תוכלו להיות מוצפים במיילים. ייתכן שכדאי לעשות מנגנון איתור כפילות ונשלח רק אחת ל X זמן.

      כמו כן אולי כדאי להוסיף ל BODY את פרטי תגובת השרת הקודמת המלאה

      פורסם בחדש במערכת
      ח
      חוקר
    • RE: מה השרת (בתשלום) הכי מהיר ואמין למודולים של API?

      @צדיק-תמים כתב במה השרת (בתשלום) הכי מהיר ואמין למודולים של API?:

      כמובן שזה שרת

      מי שידע לטפל לבד בשרת, דהיינו אם משלם על שרת (לינוקס) נקי ומתקין עליו PHP MYSQL וכדומה לבד, יש לזה מעלות, ולמי שיש אומץ שווה לנסות.
      אני משתמש ב AWS באיזור פרנקפורט והמהירות שלו מורגשת כשלוחה בימות המשיח. (מבחינת המרחק לארץ, פעולה של 3 אלפיות שניות לוקחים לי בדפדפן כ 65 אלפיות שניה, שזה אומר שהמרחק מוסיף 60 אלפיות שניה, שזה ממש לא מורגש)
      אבל זה תלוי ג"כ אין מתכננים את כתיבת ה PHP לחסוך בבקשות ל MYSQL ועוד.
      ב nodejs אפשר להגיע ליותר מהירות מ PHP, אבל בדיוק בשביל זה כדאי להשתמש בשרת שאפשר להתקין עליו גם nodejs לעומת אחסון אתרים כהוסטינגר (גם אני התחלתי לפני כ 8 שנים עם הוסטינגר)

      פורסם בפורום מפתחים API
      ח
      חוקר
    • RE: רשומון

      @איש-ימיני אמר ברשומון:

      אאל"ט רישומון הוא @חוקר
      הוא מהמפתחים הכי גדולים ב-API של ימות המשיח

      אכן רישומון זה השם של העסק שלי.
      ולגבי מה ש @בן-זאב התעניין
      ניתן לראות כאן
      bit.ly/bs_rishumon
      את הפרטים המלאים אודות מערכות הלמידה מרחוק שמסופקים על ידי רישומון.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ח
      חוקר
    • השתתפות בפיתוח שליטה בזמן אמת של טלפונים לחיוג בקמפיין חי

      יש רעיון פיתוח שניתנה עבורו הצעת מחיר.
      מתאימה יותר למשתמשים מתקדמים, אך תועיל גם לאלו שיש להם מתכנתים משתמשים מתקדמים..
      ייתכן מאוד שאחרי הפיתוח ב API כבר יאפשרו לזה גישה מהאתר וזה יועיל לכולם!!
      שיהיה ניתן לצפות בזמן אמת ברשימת המספרים לחיוג של קמפיין פעיל/חי ויהיה ניתן לבצע פעולות לחסם/ביטול חסימה של החיוג לטלפונים מבוקשים.

      הרקע לפיתוח:
      אני שולח הודעות לנמענים שעליהם לאשר נתונים או להזין נתונים, באמצעות קמפיין IVR פתוח המפעיל שלוחת API בו הם מבצעים זאת.
      מצידי מספיק שאחד מבני המשפחה אישר נתונים אבל אני שולח לכל המספרים של המשפחה המופיעים לי בפרטי הנמען, כדי לוודא זמינות.
      מאידך הייתי שמח שברגע שאחד מבני המשפחה ביצע את הפעולה הנדרשת המערכת לא תחייג יותר לשאר המספרים שלו.
      בא נגיד מ 2 סיבות, א. למנוע הטרדה. ב. אם ניתן גם לחסוך ביחידות..
      ולכן ברצוני שבעת הפעלת הקמפיין אוכל בלייב לשלוח פקודה למנוע חיוגים נוספים מעתה ואילך לכמה מספרים, וכך בכל פעם שמישהו אישר אני שולח API עם כל המספרים שלו להפסיק את החיוג אליהם.
      (אציין שכהיום אני עובד בצורה זו, אני מעלה לרשימת התפוצה (באמצעות API ) את כל המספרים של כל הנמענים, וברגע שאחד המספרים של נמען אישר את הנדרש אני שולח API לחסום ברשימת התפוצה את כל המספרים שלו, ובכך אני מרוויח שאחרי שעתיים אני יכול לשלוח הודעה לכל מי שעדיין לא אישר, ואני לא צריך לסנן כלום, אלא הרשימה כבר מסוננת מראש).

      תגובת ימות המשיח:
      הפיתוח הזה יכלול 2 חלקים
      חלק ראשון: קבלת מידע בזמן אמת על כל המספרים שנמצאים בקמפיין מה הסטטוס שלהם (סוג של דוח קמפיין בזמן אמת)
      חלק שני: ביצוע פעולות על מספר מסוים (חסימה/ביטול חסימה)
      אופציונלי: הוספת מספרים חדשים לקמפיין

      עלות פיתוח: 6,000 ₪ + מע"מ

      ולגבי החיסכון ביחידות, תגובת ימות המשיח:
      החיוב יהיה בהתאם למדיניות החיוב המוגדרת לאותה תבנית.
      לדוגמה, במידה ומדיניות החיוב המוגדרת היא "נכנס לחיוג" הרי שאם בוצע חיוג למספר יהיה חיוב ביחידות ואם עדיין לא בוצע חיוג למספר לא יהיה חיוב יחידות.

      מי שרואה לנכון שזה יהיה שימושי עבורו ומעוניין להתשתתף, ניתן לשלוח לי מייל 7226644@gmail.com

      בהצלחה!

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ח
      חוקר
    • RE: דרוש הסבר לגבי חיבור של מערכת לטלפון פיזי - משרדי

      @ber134678 אמר בדרוש הסבר לגבי חיבור של מערכת לטלפון פיזי - משרדי:

      דרוש הסבר לגבי חיבור של מערכת לטלפון פיזי, משרדי - שיחות יוצאות ונכנסות

      @avrham אמר בדרוש הסבר לגבי חיבור של מערכת לטלפון פיזי - משרדי:

      הפניית שיחות לא יעזור לו כשהוא מתכנן להוציא שיחות מהטלפון שולחני.

      אפשרי בהחלט עם מתאם כגון YeaStar TA200
      61aa522a-dfb0-48c1-8712-675127480d7e-image.png
      מחברים אותו לחשמל ולאינטרנט ויש לו שתי יציאות (לשתי קווים בו זמנית) שניתן לחבר לזה טלפונים שולחנים רגילים.
      מגדירים במתאם פעם אחת את פרטי חשבון/נות הSIP וזה עובד ללא בעיות.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ח
      חוקר
    • RE: השתתפות בפיתוח שליטה בזמן אמת של טלפונים לחיוג בקמפיין חי

      @אהרן-שובקס כתב בהשתתפות בפיתוח שליטה בזמן אמת של טלפונים לחיוג בקמפיין חי:

      לכאורה זה כבר יספיק להתקשר לכל ה200 מספרים

      ב 200 מספרים אתה צודק.
      אבל כשמדובר ב 4000 מספרים, וסדר ההכנסה של המספרים לרשימת התפוצה לפי עמודות, והקצב של שיגור שיחות בו זמנית זה 200 אני חושב שיש כאן תועלת גדולה.
      חוץ מעצם הדבר שלטעמי המטרה האמיתית, לא להטריד אנשים בכל המספרים שלהם שושוב ושוב עד שיענו.
      הרי עד היום עלה היחידות ובכל זאת היה שהיה צורך שלחו לכל המספרים שלו, למרות העלויות, רק שאם אפשר לא לשגע אותו ודאי שצריך לעשות זאת.
      בצד השני יש אנשים, זה לא סתם שורה נוספת בטבלת נמענים..

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ח
      חוקר
    • RE: מה השרת (בתשלום) הכי מהיר ואמין למודולים של API?

      @MGM-IVR כתב במה השרת (בתשלום) הכי מהיר ואמין למודולים של API?:

      גם כשאתה עושה חישובים?
      הקריאות לdb מאיטות את הקצב בהכרח.

      תן לי דוגמא של חישובים שאמורים לערוך תוך כדי שיחה, אבל:
      זה תלוי הרבה באיזה שפה כותבים את הקוד
      PHP או NODEJS
      ב PHP בדר"כ חייבים הרבה קריאות לבסיס נתונים כי כל קריאה צריך לבדוק את כל הנתונים מחדש
      בנוד אפשר לחסוך הרבה קריאות לבסיס הנתונים על ידי שמירת הנתון בתהליך עצמו, בלי לבדוק בכל פעולה בשיחה מחדש.
      וכן כשמדובר בחישובים, אני לא בדיוק הבנתי איזה סוג, אבל למשל קריאות לבסיס הנתונים לאיחזור מידע מורכב, לפעמים צריך לעשות אינדקסים נכונים בבסיס הנתונים ואז השאלות רצות. מנסיון, לפעמים זה הבעיה.

      פורסם בפורום מפתחים API
      ח
      חוקר
    • RE: זקוק עזרה בחיבור לפי IAX עם מישהו יכול לעזור לי

      @חסידישער אמר בזקוק עזרה בחיבור לפי IAX עם מישהו יכול לעזור לי:

      @חוקר אכן יש לי נטפרי אבל השאלה שלי מה אני אומר לנטפרי

      תשלח פניה:
      נושא "חיוג מהמחשבה באמצעות תוכנת zoiper על ידי טכנלוגיית iax בפורט 4569"
      תוכן: "אני מנסה להשתמש בתוכנת zoiper לחיוג טלפוני מהמחשב באמצעות האינטרנט, אך זה נכשל.
      מדובר בחיבור UDP ואני צריך הקלטת תעבורת UDP"
      הם יתנו לך קישור לזה.
      ותתקדם מולם

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ח
      חוקר
    • RE: מחיקת מערכת ללא התראה

      @מיכאל-ספסקי אמר במחיקת מערכת ללא התראה:

      @איציק-הצדיק
      מה המספר של רישומון?
      זה קרה לי לכמה מערכות..

      מה קרה ובאיזה מערכת? מערכת של רישומון? שם המשתמש שלך אינו מוכר לי ברשימת לקוחות רישומון.
      כמו כן למיטב ידיעתי לכל לקוחות רישומון יש את כתובת המייל של רישומון.

      פורסם בבאגים במערכת
      ח
      חוקר

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי חוקר

    • RE: נוסף במודול API אפשרות של שליחת webhook במקרה של שגיאה בהשמעת קובץ

      מצויין, כלי ממש יעיל לאיתור באגים..

      הוובהוק כמובן נשלח בPOST עם JSON
      אציין למפתחים שאם זה שלוחה שיכולים להיות הרבה אנשים בו זמנית ולמשל הגדרתם שיגיע אליכם מייל על השגיאה אתם תוכלו להיות מוצפים במיילים. ייתכן שכדאי לעשות מנגנון איתור כפילות ונשלח רק אחת ל X זמן.

      כמו כן אולי כדאי להוסיף ל BODY את פרטי תגובת השרת הקודמת המלאה

      פורסם בחדש במערכת
      ח
      חוקר
    • RE: החלת השינויים שביצעתי בשרת באופן מיידי

      איזה שפה אתה משתמש?
      php או nodejs או משהו אחר?

      פורסם בפורום מפתחים API
      ח
      חוקר
    • RE: הגדרת איזה מקשים יוכל להקיש כשמוגדר מינימום 1 מקסימום 3

      אם זה מאוד קריטי תעשה את הדחיה בצד השרת..

      פורסם בפורום מפתחים API
      ח
      חוקר
    • RE: איך אוכל לקבל ב-API קובץ שמע בלי להוריד אותו?

      @שמואל כתב באיך אוכל לקבל ב-API קובץ שמע בלי להוריד אותו?:

      שאתה עושה DownloadFile אתה למעשה מקבל Blob של הקובץ, כי התגובה עצמה זה הקובץ.

      יש מושג של הזרמת אודיו (תגובה 206 אם אני זוכר) כמו שזה קיים בהשמעת קבצים באתר הישן.
      באתר החדש זה לא עובד כך, לא ניתן לדפדף באמת באורך הרצועה רק לאחר הורדת כולה.

      פורסם בפורום מפתחים API
      ח
      חוקר
    • RE: אלפון עם זיהוי קולי

      @אברהם-נ
      זה מלפני 6.5 שנים.
      כבר לא זוכר אפילו איפה הקוד PHP שכתבתי בשעתו.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ח
      חוקר
    • RE: אלפון עם זיהוי קולי

      אני לא יודע על מה אתה מתכוין, כבר לא זוכר אם עשיתי ומה עשיתי.
      אך בכל מקרה מה שבטוח שאני מפתח את זה ב PHP או ב nodejs ומשתמש בשלוחת API.
      ולכן אין לי מה להדריך בנושא.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ח
      חוקר
    • בעיות בקבלת שיחות במתאם yeastar TA200

      לקוח שלי מתמודד
      מתאם TA200 yeastar
      הוא הגדיר את היוזר והסיסמא והדומיין כמו שצריך והוא מצליח להוציא שיחות tאך אינו מצליח לקבל שיחות
      יש לו אינטרנט של 013, אין חסימה בחומת אש
      מספקים אחרים באותו מכשיר ואותו רשת הוא הצליח לקבל ולהוציא, מימות המשיח הוא מצליח רק להוציא.
      במחשב עם מיקרו SIP הוא כן מצליח גם לקבל.
      האם יש איזה הגדרה שניתן לשחק?
      תודה

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      ח
      חוקר
    • RE: שינו הצליל במערכת תור

      @המנייעס כתב בשינו הצליל במערכת תור:

      הנה !

      תודה רבה!!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ח
      חוקר
    • RE: שינו הצליל במערכת תור

      @יענקלה-הכוכב כתב בשינו הצליל במערכת תור:

      @הרב זה מה שעשיתי כמובן, רציתי רק ליידע את ההוא, שלא יטריח סתם

      אם זה לא טירחה בשבילך להעלות לי את הקובץ הזה של צליל חיוג עבור מוזיקה בהמתנה, אשמח.
      תודה מראש

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ח
      חוקר
    • RE: תוכנה להמרת קבצי אודיו mp3/wav לפורמט המותאם למערכות של ימות המשיח

      @מתנסה-php-api כתב בתוכנה להמרת קבצי אודיו mp3/wav לפורמט המותאם למערכות של ימות המשיח:

      תוכל לשלוח לי למייל/דרייב A039724907@gmail.com ?
      תודה מראש

      https://send.magicode.me/send-file/file/019b1478e59eb667dee45591184e1be3825cac3b/view

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ח
      חוקר