@איפכא-מסתברא כתב ביש אפשרות לעצור את ההקלטה, ולהקיש על המשך?:
מספיק לי אפי' קישור למקום שיש שם הסבר.
קח לך טיפ, כל דבר שאתה מחפש תתחיל תמיד באינדקס קישורים ותעבור שם על הנושא הרלוונטי
@איפכא-מסתברא כתב ביש אפשרות לעצור את ההקלטה, ולהקיש על המשך?:
מספיק לי אפי' קישור למקום שיש שם הסבר.
קח לך טיפ, כל דבר שאתה מחפש תתחיל תמיד באינדקס קישורים ותעבור שם על הנושא הרלוונטי
@telepoint-ivr אפשר להקיש כוכבית, ואפשר לשלול זאת בערך ה-13
וכאן מוסבר איך להמיר את התשובות בדוחות למה שאנו רוצים.
ולדוגמא נניח ששאלת הקומה היא שאלה מס' 051, אז אתה אמור להגדיר:
P051+*1=-1
P051+*2=-2
@Kovy נראה שאתה צריך את מודול API באמצעות מודול זה אתה יכול לעשות כמעט הכל...
אני יודע שיש לזה ספרייה ל-node מאד יעילה, אולי יש גם ל-Python - תחפש בפורום.
@שמגר אתה מעלה הקלטה, ואז 'שנה שם' [בלחיצה על הקובץ עם הלחצן הימני בעכבר].
@טובה-שופט
כברירת מחדל, הודעה זמנית מושמעת לאחר הודעת ברוכים הבאים ולפני הודעת התפריט.
ניתן לשנות את ההגדרה כמבואר פה תחת הכותרת סדר הפעלת ההודעות
כמו"כ ניתן להגדיר את הברוכים הבאים כהודעת תפריט ראשונה, ואת התפריט כהודעת תפריט נוספת [M1000-1], כמבואר בקישור הנ"ל
@קו-תוכן-0
כדי שיוכלו להגיע מהטלפון לשלוחה פנימית, צריך שהשלוחה שבתוכה היא נמצאת תהיה מוגדרת כתפריט.
או לחילופין אפשר להפנות אליה מכל מקום דרך go_to_folder.
בהצלחה
@מ-מ-פליישער
שלום וברכה,
בימים האחרונים פיקוד העורך התחיל לשלוח התרעות מקדימות כמה דקות לפני ההתרעה,
האם אפשרי לשלב את זה במודול [אני אישית מעדיף לקבל צינתוק רק על ההתרעה המקדימה]?
תודה מראש
@חרב-פיפיות צריך להגדיר את השלוחה כחדר ועידה גם בממשק בית הספר.
נכנסים ל'חשבון שלי' ע"י לחיצה על שם המשתמש בפינה השמאלית העליונה, ואז על 'החשבון שלי',
ואז מוסיפים כך:
@פלוס
ככה
השורה הראשונה מגדירה את סוג השלוחה [type] לתפריט [menu]
הבעיה נפתרה בשינוי צורת כתיבת הנתיב.
במקום:
ivr/הודעות/startMessage.wav
שיניתי ל:
ivr2:הודעות/startMessage.wav
למרות שלפי התיעוד שתי הצורות תקינות.
שלום וברכה,
אני מנסה לבדוק אם קובץ מסויים קיים במערכת, ומחזיר תשובה שהוא לא קיים למרות שהוא כן.
אשמח אם מישהו יוכל לעלות על הבעיה.
זה הקובץ כפי שרואים באתר הניהול (מסומן בצהוב):
אני שולח בקשה כזו:
const { data } = await axios.get(`${url}CheckIfFileExists`, {
params: {
token: `${process.env.YEMOT_USERNAME}:${process.env.YEMOT_PASSWORD}`,
action: "CheckIfFileExists",
path: "ivr/הודעות/startMessage.wav",
},
});
ומקבל תשובה שזה לא נמצא:
{
"responseStatus": "OK",
"yALogsVersion": "4.3.20",
"fileExists": false,
"path": "ivr/הודעות/startMessage.wav"
}
ניסיתי גם להסיר את סיומת הקובץ .wav
מהבקשה, וזה גם לא עזר.
ניסיתי לקבל את רשימת הקבצים בתיקייה באמצעות API ושם כן רואים את הקובץ:
{
"responseStatus": "OK",
"extIni": {
...
},
"thisPath": "הודעות",
"parentPath": "/",
"dirs": [],
"files": [
...,
{
"exists": true,
"name": "startMessage.wav",
"uniqueId": "dbaf4d35abf2bf9a464e2f6ce34553af",
"fileType": "AUDIO",
"size": 40524,
"mtime": "24/04/2025 21:26",
"duration": 2.53,
"durationStr": "00:03",
"customerDid": "0733516400",
"meta": {},
"source": "RecordFromApi",
"date": "24/04/2025 21:25",
"phone": "0527673698",
"ip": null,
"what": "ivr2:הודעות/startMessage.wav"
}
],
"ini": [
{
"exists": true,
"name": "ext.ini",
"uniqueId": "f2d876b630179d29f87a8d0a873ba61b",
"fileType": "INI",
"size": 0,
"mtime": "23/03/2025 23:50",
"what": "ivr2:הודעות/ext.ini"
}
],
"messages": [],
"html": [],
"msgDescriptions": {},
"yemotAPIVersion": 6
}
אשמח אם מישהו ישים לב מה אני מפספס...
תודה מראש
@א-תורת-מרן אז אתה לא צריך API בשביל זה.
תכין רשימת תפוצה עם כל המספרים שמקבלים צינתוק.
הודעת הקמפיין תהיה ההודעה הקבועה שלך.
תגדיר בשלוחה הראשית שישמיע את הודעת הקמפיין פעם אחת. לדוגמא (ישמיע את קמפיין מספר 1 פעם אחת למספרים הפעילים ברשימה זו):
play_campaign_message=yes
play_campaign_message_one_time=yes
campaign_message_to_play=1-ACTIVE-1
בשלוחה שבה אתה מפעיל את הצינתוק תגדיר שיאפס את נתוני ההאזנה להודעת הקמפיין בשלוחה הראשית.
play_campaign_message=yes
campaign_message_delete_file_template_number=1
campaign_message_to_play_file_from_folder=/
@א-תורת-מרן
זו הודעה קבועה? אותה הודעה לכולם?
יש לי מערכת עם כמה רשימות תפוצה. ואני רוצה לתת למנהל אפשרות להוסיף מספר טלפון לרשימת תפוצה שיבחר.
כלומר, שישמע הודעה כמו "נא הקש את מספר רשימת התפוצה אליה ברצונך להוסיף מספר".
אני יודע שאפשר לעשות את זה באמצעות שלוחת תפריט ויצירת שלוחה לכל רשימה,
אבל אשמח לדעת אם ניתן לעשות את זה בשלוחה אחת.
תודה מראש
@עידו תודה רבה! זה מקדם אותי המון!
אשמח אם יש לך רעיון שלא אצטרך ליצור שתי רשימות תפוצה עבור כל כתה (כמו שכתבתי בפוסט הקודם שלי)
@frankle הסתדרת?
אם כן, סמן את הנושא כנפתר.
בהצלחה
יש מורכבות נוספת בפיתרון שלי,
שאם אני רוצה גם לשלוח מידי פעם קמפיין רגיל לכתה ספציפית,
אני לא יכול להשתמש בהודעת הקמפיין של הכתה להשמעת ההודעה "נוסף שיעור חדש בשלוחה X"
אלא אני צריך ליצור קמפיין נוסף לכל כתה [בלי להכניס את מספרי הטלפון שלהם, אלא רק בשביל ההודעה הקבועה].
https://www.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk?token=0777777777:1234&phones=tzl:100,200,300
[שים לב להכניס את מספר המערכת והסיסמה האמיתיים שלך, וכן תחליף את 100,200,300
בשמות/מזהי רשימות התפוצה]
@בעזרת-ה תודה, אבל אז איך המערכת תדע לא להשמיע את ההודעה למתקשר יותר בפעם אחת [עד שיוכנס שיעור חדש]?
דבר שני, מפריע לי בעיקר זה שאני צריך 'להעביר' את המתקשר 8 שלוחות עד התפריט.