@איפכא-מסתברא כתב ביש אפשרות לעצור את ההקלטה, ולהקיש על המשך?:
מספיק לי אפי' קישור למקום שיש שם הסבר.
קח לך טיפ, כל דבר שאתה מחפש תתחיל תמיד באינדקס קישורים ותעבור שם על הנושא הרלוונטי
@איפכא-מסתברא כתב ביש אפשרות לעצור את ההקלטה, ולהקיש על המשך?:
מספיק לי אפי' קישור למקום שיש שם הסבר.
קח לך טיפ, כל דבר שאתה מחפש תתחיל תמיד באינדקס קישורים ותעבור שם על הנושא הרלוונטי
@telepoint-ivr אפשר להקיש כוכבית, ואפשר לשלול זאת בערך ה-13
וכאן מוסבר איך להמיר את התשובות בדוחות למה שאנו רוצים.
ולדוגמא נניח ששאלת הקומה היא שאלה מס' 051, אז אתה אמור להגדיר:
P051+*1=-1
P051+*2=-2
@שמגר אתה מעלה הקלטה, ואז 'שנה שם' [בלחיצה על הקובץ עם הלחצן הימני בעכבר].
@קו-תוכן-0
כדי שיוכלו להגיע מהטלפון לשלוחה פנימית, צריך שהשלוחה שבתוכה היא נמצאת תהיה מוגדרת כתפריט.
או לחילופין אפשר להפנות אליה מכל מקום דרך go_to_folder.
בהצלחה
@טובה-שופט
כברירת מחדל, הודעה זמנית מושמעת לאחר הודעת ברוכים הבאים ולפני הודעת התפריט.
ניתן לשנות את ההגדרה כמבואר פה תחת הכותרת סדר הפעלת ההודעות
כמו"כ ניתן להגדיר את הברוכים הבאים כהודעת תפריט ראשונה, ואת התפריט כהודעת תפריט נוספת [M1000-1], כמבואר בקישור הנ"ל
@חרב-פיפיות צריך להגדיר את השלוחה כחדר ועידה גם בממשק בית הספר.
נכנסים ל'חשבון שלי' ע"י לחיצה על שם המשתמש בפינה השמאלית העליונה, ואז על 'החשבון שלי',
ואז מוסיפים כך:
@פלוס
ככה
השורה הראשונה מגדירה את סוג השלוחה [type] לתפריט [menu]
@פלוס
אין בעיה, אך זה נורא פשוט.
אתה יודע להגיע לחלונית של ההגדרות המתקדמות באתר הניהול?
שם מדביקים את ההגדרה הזו [בשלוחת תפריט] בשורה חדשה.
@פלוס היית בלשונית 'הגדרות מתקדמות', נכון?
אז עכשיו תעבור ללשונית 'ניהול קבצים' [מוזרח], ושם יש את כל השלוחות והקבצים שיש בשלוחה.
עכשיו תלחץ עם הלחצן הימני של העכבר על השלוחה שאת שמה אתה רוצה לשנות [לפעמים צריך ללחוץ פעמיים],
ואז נפתח תפריט קטן שאחת האפשרויות שלו היא 'שנה שם', ושם משנים מ-1 ל-01 וכו'.
@אברהם-נ
נכון מאד, אבל אני משתמש עם זה בשביל להפנות לשם את השיחה כשאני לא זמין בפלאפון.
וכמו שבפלאפון שלי זה נחמד שיש לי אנשי קשר שאני עם הזמן מוסיף - כך גם כאן.
@בעזרת-ה הכוונה היא למעט מספר חסוי.
זה המחיר בשביל לקבל את שמות המתקשרים...
מצאתי,
enter_id=yes
enter_id_type=phone
login_add_val_name=yes
record_name=no
זה מגדיר שיזהה את המתקשר לפי מספר הטלפון שלו [כל מספר מזוהה יכנס], יכניס את השם שלו לדוחות במערכת ולא יעביר אותו להקלטת שמו.
EnterIDValName.ini
, שם מכניסים שמות וטלפונים באופן הבא ['טלפון' + '=' + 'שם']:0583256789=השם הרצוי
במודול תא קולי למייל
יש למישהו רעיון איך להכניס שמות של אנשי קשר כדי לקבל למייל את השם של מי שהתקשר?
שלום, יש לי שלוחת API שעובדת, לאחרונה גיליתי שאם אני נותן טקסט להקריא שמכיל מרכאות [אברהם בר"י כהן] - אז הוא אומר 'אין מענה משרת API',
זאת למרות שבקובץ TTS רגיל במערכת הוא מקריא בלי בעיות.
וכמו"כ בדפדפן מראה את הטקסט בלי שגיאות.
אשמח לכל עזרה.
מצורף השורה הרלוונטית (הטקסט הבעייתי הנ"ל נמצא לפעמים בתוך $row[first_name]
)
print "read=f-/הקראה/שלום.t-$row[first_name] $row[last_name].f-/הקראה/$text.f-/הקראה/להצטרפות=change,no,1,1,,NO,yes,,,123,,,,,no";
@איפכא-מסתברא כתב ביש אפשרות לעצור את ההקלטה, ולהקיש על המשך?:
מספיק לי אפי' קישור למקום שיש שם הסבר.
קח לך טיפ, כל דבר שאתה מחפש תתחיל תמיד באינדקס קישורים ותעבור שם על הנושא הרלוונטי
@אליהו-קוויט לא, האפשרות היחידה להירשם לצינתוקים החינמיים זה רק שכל אחד רושם את עצמו.