• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. חוקר
    3. נושאים
    ח
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 5
    • נושאים 10
    • פוסטים 102
    • הגבוה ביותר 53
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    נושאים שנוצרו על ידי חוקר

    • ח

      בעיות בקבלת שיחות במתאם yeastar TA200
      טלפונים ומערכות SIP • • חוקר

      1
      0
      הצבעות
      1
      פוסטים
      91
      צפיות

      אין תגובות

    • ח

      חדש: מערכת ניהול מנויים, לקווי קורסים, תכנים בתשלום ועוד, חיוב חד פעמי והוראת קבע
      טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים • • חוקר

      1
      2
      הצבעות
      1
      פוסטים
      181
      צפיות

      אין תגובות

    • ח

      האם קיים אתר ניהול למערכת להפניית שיחות לפי שעות
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • חוקר

      11
      1
      הצבעות
      11
      פוסטים
      344
      צפיות

      ה

      @חוקר אז מה נשאר בסוף הסתדרת?
      אם כן אז עם מה עם המערכת או עם טבלה?
      אם אתה צריך עזרה תעדכן.

    • ח

      השתתפות בפיתוח שליטה בזמן אמת של טלפונים לחיוג בקמפיין חי
      בקשות לפיתוח • • חוקר

      9
      4
      הצבעות
      9
      פוסטים
      343
      צפיות

      ח

      יש מישהו מעוניין להשתתף?
      זה צובר הילוך גבוה

    • ח

      התקנת טלפוני SIP בבני ברק
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • חוקר

      1
      1
      הצבעות
      1
      פוסטים
      98
      צפיות

      אין תגובות

    • ח

      הפניית שיחה מהנייד רק בחלק משעות היממה בחברת התקשורת
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • חוקר

      4
      0
      הצבעות
      4
      פוסטים
      281
      צפיות

      א

      @שאול אמר בהפניית שיחה מהנייד רק בחלק משעות היממה בחברת התקשורת:

      @חוקר שפשוט יכבה את הטלפון
      (או שגם לכבות הוא לא יזכור??)

      וכן יש טלפונים שאפשר לעשות טיימר לכיבוי והפעלה
      ואז זה יהיה אוטומטי

    • ח

      מענה אנושי שמלווה רישום אוטומטי
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • חוקר

      5
      0
      הצבעות
      5
      פוסטים
      240
      צפיות

      ח

      @מנסה
      תודה על ההתייחסות והמשוב.
      אך אני מנסה לחשוב על משהו יותר קליל, ללא לסבך את העניינים עם הקשות.

    • ח

      חדש!! ממשק ניהול חדרי ועידה --- טלפוני
      טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים • • חוקר

      4
      7
      הצבעות
      4
      פוסטים
      1834
      צפיות

      ח

      @יאיר-32 אמר בחדש!! ממשק ניהול חדרי ועידה --- טלפוני:

      לא הצלחתי להבין איך נכנסים לאפשרות האלה?

      הפיתוח מוטמע במערכות הלמידה מרחוק של רישומון וכפי שכבר נכתב בעבר בפוסט נפרד כאן.

    • ח

      מערכת למידה מרחוק מבית "רישומון - להתקשר חכם" באמצעות הפלטפורמה של ימות המשיח פתרונות תקשורת
      טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים • • חוקר

      5
      0
      הצבעות
      5
      פוסטים
      1431
      צפיות

      ח

      עזרים נוספים וחשובים
      יעילים לכולם, ובפרט למי שמתמצא היטב במערכות של ימות המשיח.

      גנרטור שלוחות: באם אתם רוצים להוסיף למערכת מספר שלוחות יחד, כגון תפריט הכולל שלוחות ותתי תפריטים וכו', מעתה במקום להכנס לאתר הניהול של ימות המשיח ולהוסיץ וליצור ולהגדיר כל שלוחה בנפרד, אתם יכולים פשוט ליצור אקסל עם השלוחות המבוקשות וליצור את כולם בבת אחת בלחיצת כפתור.
      להוראות מפורטות היכנסו בממשק הניהול לגנרטור השלוחות. אם אתם רוצים לתת גישה ישירה לשלוחה מסויימת, כגון למרצה שאמור להפעיל שידור חי, או סתם שלוחות ניהול והגדרות שבניתם לעצמכם כהבנתכם, מעתה ניתן להגדיר חד פעמי שלוחת הפניה באמצעות מתקין השלוחות ששם ניתן להקיש כל קוד גישה שתגדירו, והמערכת תפנה אותו ישירות לשלוחה המבוקשת.
      להגדרת הגישה יש להכנס בממשק להפניות לשלוחות על פי קוד. אותו הדבר כאשר ברצונכם להגדיר שלוחה שתקליט ישירות למיקום מסויים במערכת או אפילו קובץ מסויים במערכת (גם הודעות מערכת וכדומה), מעתה במקום ליצור שלוחה מיוחדת לזה, ניתן להגדיר קוד גישה שישמש להקלטה ישירה.
      להגדרת הגישה יש להכנס בממשק להקלטות לשלוחות על פי קוד.
      לדוגמה, באם תרצו לתת למרצה שאמור להקליט הקלטה לשלוחה מסויימת, אתם מגדירים קוד גישה להקלטה למיקום המבוקש, ונותנים אותו למרצה ואומרים לו פשוט מאוד להכנס לשלוחת ההפניות שאתה הגדרתם כנ"ל, ואז להקיש את הקוד, וזהו.
      רק נציין שאם מדובר במשהו רגיש, תוכלו להגדיר שמלבד קוד הגישה יש להקיש גם סיסמת גישה.
      וכן נציין שבאם הגדרתם קוד זהה בטבלת ההפניות ובטבלת ההקלטות, המערכת תתייחס לקוד כמופיע בטבלת ההפניות.