האם קיים אתר ניהול למערכת להפניית שיחות לפי שעות
-
@חוקר חושב שהכי פשוט זה לעשות הרבה שלוחות של תור (אם אפשר להתחבר גם במערכת רגילה) ואז שלוחה קודמת של הפניה לשלוחות לפי זמנים ובשלוחות התורים לסדר איך שרוצים
מעבר לשלוחה לפי זמנים
מקווה שעזרתי -
אני חשבתי לפתח טבלה בשרת ולהשתמש במודל API
אבל אני רוצה לוודא לפני זה שאין מערכת כזו מוכנה -
-
@חוקר כתב בהאם קיים אתר ניהול למערכת להפניית שיחות לפי שעות:
אני חשבתי לפתח טבלה בשרת ולהשתמש במודל API
אבל אני רוצה לוודא לפני זה שאין מערכת כזו מוכנהאני עשיתי טבלה כזאת בגוגל שיטס עם הפונקציה
=IMPORTDATA("https://www.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile?token=0773137777:123456&what=ivr2:1/queue.ini&contents="&TEXTJOIN("%0A",TRUE,A2:A20)&"","%")
-
@ד-ב כתב בהאם קיים אתר ניהול למערכת להפניית שיחות לפי שעות:
כאן אתה יכול הגדיר בצורה יפה מאוד את כל ההגדרות של שלוחת תור כולל לפי שעות.
אם הבנתי נכון זה מיועד רק למחשב/סמארטפון באמצעות הדפדפן, לא מצאתי דרך להגדיר הפניות לנציגים למספרי טלפון
-
@חוקר כן יש אפשרות אם אתה מסמן וי על הפניה לטלפון הנציג
-
@חוקר אם כוונתך כפי ש
@הלי כתב בהאם קיים אתר ניהול למערכת להפניית שיחות לפי שעות:
חושב שהכי פשוט זה לעשות הרבה שלוחות של תור (אם אפשר להתחבר גם במערכת רגילה) ואז שלוחה קודמת של הפניה לשלוחות לפי זמנים ובשלוחות התורים לסדר איך שרוצים
מעבר לשלוחה לפי זמנים
מקווה שעזרתירק באמצעות טבלה ועדיין לא הסתדרת ואתה צריך עזרה תעדכן נעזור לך בכיף
-
@ד-ב כתב בהאם קיים אתר ניהול למערכת להפניית שיחות לפי שעות:
הפתרון- להפוך את שלוחת התור בקו שלך להפניה לקו הזה וחזרה.
איך אפשר? להפנות לשלוחה פנימית?
-
@קו-בית-יעקב לא נראה לי שאפשר להפנות לשלוחה פנימית במערכת הזאת,
תעשה את השלוחה הראשית כתור, ותפנה למערכת הזאת. -
@חוקר אז מה נשאר בסוף הסתדרת?
אם כן אז עם מה עם המערכת או עם טבלה?
אם אתה צריך עזרה תעדכן.