• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    האם קיים אתר ניהול למערכת להפניית שיחות לפי שעות

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    5
    11
    344
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ח
      חוקר נערך לאחרונה על ידי חוקר

      האם קיים אתר ניהול למערכת שמיועדת נטו להפניית שיחות לנציגים בכל שעה לנציג אחר, עם הגדרות שבמידה ולא ענה יעבור למישהו אחר וכו' לפי הצורך
      יש אתר האתר לניהול שלוחות תור, https://queue.call2all.co.il/ אבל לא מצאתי הגדרה לפי שעות.
      אשמח לדעת אם קיים פתרון לניתובים לפי שעות
      תודה

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ה
        הלי @חוקר נערך לאחרונה על ידי

        @חוקר חושב שהכי פשוט זה לעשות הרבה שלוחות של תור (אם אפשר להתחבר גם במערכת רגילה) ואז שלוחה קודמת של הפניה לשלוחות לפי זמנים ובשלוחות התורים לסדר איך שרוצים
        מעבר לשלוחה לפי זמנים
        מקווה שעזרתי

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ח
          חוקר נערך לאחרונה על ידי

          אני חשבתי לפתח טבלה בשרת ולהשתמש במודל API
          אבל אני רוצה לוודא לפני זה שאין מערכת כזו מוכנה

          ד ב ה ה 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ד ב
            ד ב @חוקר נערך לאחרונה על ידי ד ב

            @חוקר
            כאן אתה יכול הגדיר בצורה יפה מאוד את כל ההגדרות של שלוחת תור כולל לפי שעות.

            החיסרון, לא עובד על קו קיים, המערכת מנפיקה לך מספר קו יחודי,
            הפתרון- להפוך את שלוחת התור בקו שלך להפניה לקו הזה וחזרה.
            בהצלחה.

            fbfd875a-eac8-4635-a889-49da30d7a5ce-image.png

            ח ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • ה
              הרב מומחה @חוקר נערך לאחרונה על ידי הרב

              @חוקר כתב בהאם קיים אתר ניהול למערכת להפניית שיחות לפי שעות:

              אני חשבתי לפתח טבלה בשרת ולהשתמש במודל API
              אבל אני רוצה לוודא לפני זה שאין מערכת כזו מוכנה

              אני עשיתי טבלה כזאת בגוגל שיטס עם הפונקציה

              =IMPORTDATA("https://www.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile?token=0773137777:123456&what=ivr2:1/queue.ini&contents="&TEXTJOIN("%0A",TRUE,A2:A20)&"","%")
              
              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • ח
                חוקר @ד ב נערך לאחרונה על ידי

                @ד-ב כתב בהאם קיים אתר ניהול למערכת להפניית שיחות לפי שעות:

                כאן אתה יכול הגדיר בצורה יפה מאוד את כל ההגדרות של שלוחת תור כולל לפי שעות.

                אם הבנתי נכון זה מיועד רק למחשב/סמארטפון באמצעות הדפדפן, לא מצאתי דרך להגדיר הפניות לנציגים למספרי טלפון

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ה
                  הרב מומחה @חוקר נערך לאחרונה על ידי

                  @חוקר כן יש אפשרות אם אתה מסמן וי על הפניה לטלפון הנציג

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • ה
                    הלי @חוקר נערך לאחרונה על ידי

                    @חוקר אם כוונתך כפי ש

                    @הלי כתב בהאם קיים אתר ניהול למערכת להפניית שיחות לפי שעות:

                    חושב שהכי פשוט זה לעשות הרבה שלוחות של תור (אם אפשר להתחבר גם במערכת רגילה) ואז שלוחה קודמת של הפניה לשלוחות לפי זמנים ובשלוחות התורים לסדר איך שרוצים
                    מעבר לשלוחה לפי זמנים
                    מקווה שעזרתי

                    רק באמצעות טבלה ועדיין לא הסתדרת ואתה צריך עזרה תעדכן נעזור לך בכיף

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ק
                      קו בית יעקב @ד ב נערך לאחרונה על ידי

                      @ד-ב כתב בהאם קיים אתר ניהול למערכת להפניית שיחות לפי שעות:

                      הפתרון- להפוך את שלוחת התור בקו שלך להפניה לקו הזה וחזרה.

                      איך אפשר? להפנות לשלוחה פנימית?

                      ד ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ד ב
                        ד ב @קו בית יעקב נערך לאחרונה על ידי

                        @קו-בית-יעקב לא נראה לי שאפשר להפנות לשלוחה פנימית במערכת הזאת,
                        תעשה את השלוחה הראשית כתור, ותפנה למערכת הזאת.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ה
                          הלי @חוקר נערך לאחרונה על ידי

                          @חוקר אז מה נשאר בסוף הסתדרת?
                          אם כן אז עם מה עם המערכת או עם טבלה?
                          אם אתה צריך עזרה תעדכן.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון