20 באוק׳ 2021, 18:49

האם יש כזה מושג, וא"כ באיזה חברת תקשורת, של הפניית שיחות רק בחלק משעות היממה?
העניין הוא כך: ישנו רב שרוצה שבחלק משעות היום כאשר הוא מוסר שיעור וכדומה תיהיה לו הפניה אוטומטית למערכת בימות המשיח שם יש ניתוב שיחה לבית ההוראה ולרבנים מתמחים וכדומה.
אך במשך היום הוא רוצה שהשיחות יגיעו אליו כרגיל, ורק בשעתיים קבועות ביום תיהיה ההפניה.
אין לו מכשיר ולא סים נוסף, ולכן אין לו אופציה של הפניה קבועה בכל השעות כי לא תיהיה לו אפשרות לקבל חזרה את השיחות בשעות שהוא כן רוצה לענות לשיחות.
הפניה קבועה לאחר 15-30 שניות אינו פיתרון כי הוא לא רוצה כלל לראות ולהרגיש ולקבל שיחות בשעות השיעור
יש אופציה שכל יום הוא יבצע הפניה לפני השיעור וביטול הפניה לאחר השיעור (אני יודע שאפשר ע"י איש קשר מוגדר עם כוכבית 21 כוכבית וכו', במקום להכנס להגדרות הפנית שיחה) אבל זה לא אופציה כי הוא לא יזכור לבצע זאת לפני ואחרי כל שיעור.
לכן ברצוני לדעת האם ישנה חברת תקשורת שמאפשרת הגדרה ברמת הקו שבשעות מסויימות קבועות השיחות יופנו ובשאר היממה לא תיהיה הפניה כלל.
תודה