מודול הקלדת טקסט מבית קו בקליק (גם במערכות פריווט)
-
-
@מוטלה אמר במודול הקלדת טקסט מבית קו בקליק (גם במערכות פריווט):
@mhl @avrham תוסיף את זה להגדרות
api_add_replace_space=yesשזה אומר?
-
@mhl
מה אכפת לך מה זה אומר תוסיף וזה יעבוד
אם מאוד מטריד אותך אז זה אומר לשרת למחוק רווחים -
איך אני עושה שההודעה תעלה לפי המספר האחרון ואני לא יצטרך לכתוב את מספר ההודעה
-
פוסט זה נמחק! -
@משה-כהן-2 אמר במודול הקלדת טקסט מבית קו בקליק (גם במערכות פריווט):
איך אני עושה שההודעה תעלה לפי המספר האחרון ואני לא יצטרך לכתוב את מספר ההודעה
@יוסף-ח אמר במודול הקלדת טקסט מבית קו בקליק (גם במערכות פריווט):
תגיד יש מצב שאתה מפתח, שאם כשהוא שואל אותי להקיש את שם הקובץ אז אני יקיש כוכבית סולמית אז זה יעלה את הקובץ החדש ביותר
(כי נמאס לי וכנראה גם לכל משתמש אחר לפני שהוא נכנס למודול אז צריך לבדוק מה שם הקובץ האחרון בשלוחה שלשם רוצים לעלות את הקובץ)במודל הזה יש אפשרות
-
@קו-מהיר שמתי לך הודעה במערכת
-
@קו-בקליק-1
גם אני! -
@קו-מהיר לא הבנתי מה לנסות ?
-
@קו-בקליק-1
להתחבר לשרת! -
@קו-מהיר איזה ?
-
@קו-בקליק-1
שלי -
@קו-מהיר תעשה איפוס סיסמה כי אני לא מצליח להכנס להתחברות גוגל
-
<h1>nfgeghyryhtyhrthr5yhnn</h1>
-
@קו-בקליק-1
תבדוק במערכת -
@קו-בקליק-1 אין מענה משרת API.
מצפה לתיקון התקלה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות