הגרלות
-
האם יש אופציה שכל מי שנכנס לשלוחה מסוימת נכנס להגרלה?
-
@קו-אחד-לכולנה תוכל לעשות א"ז לבד כדוגמאת רשימת תפוצה וכיו"ב
-
@שניאור-זלמן-0 ואז?
-
@קו-אחד-לכולנה ואז אתה רואה כל מי שנמצא ב"הגרלה" (רשימת תפוצה כאילו)
-
@שניאור-זלמן-0 תודה
ואיך משנים את הודעת "נרשמתם בהצלחה לרשימת התפוצה.." להודעה כגון: "נכנסתם בהצלחה להגרלה" ? -
@קו-אחד-לכולנה בהודעות הרגילות. M000, M001, M002 וכו'
-
-
@חדר-1 הוי אומר הודעות מערכת
-
@שניאור-זלמן-0 אמר בהגרלות:
@חדר-1 הוי אומר הודעות מערכת
M000 M001 M002 זה לא הודעות מערכת
M0000 M1012 M1005 זה הודעות מערכת -
-
@חדר-1 זה וזה היינו הך
-
-
@חדר-1 כפשוטו
-
@קו-אחד-לכולנה את רוצה הגרלה במערכת?
-
@קו-אחד-לכולנה תסמן כ

-
-
@חדר-1 כי זה

-
@שניאור-זלמן-0 איפה מסמנים?
-
@קו-אחד-לכולנה
בהגדרות של הפוסט
(למעלה יש לך סימן של הגדרות) -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות