• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    מודלים חדשים

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    85 פוסטים 15 כותבים 7.2k צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ק מנותק
      קו מהיר @יהודה הוצלר 0
      נערך לאחרונה על ידי

      @יהודה-הוצלר-0
      בטוח?

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • ק מנותק
        קו מהיר
        נערך לאחרונה על ידי

        חדש חדש!!
        הפנייה לפי מספר מחייג ומחוייג ללא שיוך!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
        • ש מנותק
          שניאור זלמן 0 @קו מהיר
          נערך לאחרונה על ידי

          @קו-מהיר אמר במודלים חדשים:

          בסייעתא דשמייא פיתחתי כמה מודלים חדשים:
          שלוחות מחשבון:
          פלוס

          type=api
          api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisa.php
          

          מינוס

          type=api
          api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisb.php
          

          כפל

          type=api
          api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisc.php
          

          חילוק

          type=api
          api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisd.php
          

          תפריט האם להוסיף להפחית לכפול או לחלק

          type=api
          api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/nm.php
          

          שאני נכנס לשלוחה הוא אומר לי: בשלוחה זו עדיין אין השמעות

          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ק מנותק
            קו מהיר @שניאור זלמן 0
            נערך לאחרונה על ידי

            @שניאור-זלמן-0
            לא יכול להיות זה נשאר עדיין שלוחת השמעת קבצים תרענן את הדף

            ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • ש מנותק
              שניאור זלמן 0 @קו מהיר
              נערך לאחרונה על ידי

              @קו-מהיר עדיין נשאר השמעת קבצים (לאחר הרענון)

              ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ק מנותק
                קו מהיר @שניאור זלמן 0
                נערך לאחרונה על ידי

                @שניאור-זלמן-0
                כנראה בגלל זה:
                c28fb7ec-6bcf-409a-a01f-e243ac470e34-image.png

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                • ש מנותק
                  שניאור זלמן 0 @קו מהיר
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @קו-מהיר אבל שאני עובד עכשיו על קו מסוים הכל נשמר ועובד כרגיל!

                  ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ק מנותק
                    קו מהיר @שניאור זלמן 0
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @שניאור-זלמן-0
                    לא הבנתי אותך! בניהול מה זה אומר? שמה השלוחה מוגדרת?

                    ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                    • ש מנותק
                      שניאור זלמן 0 @קו מהיר
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @קו-מהיר השמעת קבצים 8c4c188b-504c-474f-9c70-8950bc2e7367-image.png

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ש מנותק
                        שניאור זלמן 0 @קו מהיר
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @קו-מהיר ואלו ההגדרות:

                        c1cefd15-35db-4616-a2ac-cd07bee711df-image.png

                        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ק מנותק
                          קו מהיר @שניאור זלמן 0
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @שניאור-זלמן-0 ,nje aurv rtaubv

                          ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • ש מנותק
                            שניאור זלמן 0 @קו מהיר
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @קו-מהיר אמר במודלים חדשים:

                            ,nje aurv rtaubv

                            הפשט הינו "מחק שורה ראשונה"?

                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                            • ש מנותק
                              שניאור זלמן 0 @קו מהיר
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @קו-מהיר עדיין לא עובד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • Y מנותק
                                yonatan @שניאור זלמן 0
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @שניאור-זלמן-0 אמר במודלים חדשים:

                                @קו-מהיר אמר במודלים חדשים:

                                ,nje aurv rtaubv

                                הפשט הינו "מחק שורה ראשונה"?

                                תמחק את השורה הראשונה והשניה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • ש מנותק
                                  שניאור זלמן 0 @קו מהיר
                                  נערך לאחרונה על ידי שניאור זלמן 0

                                  @קו-מהיר @yonatan עובד ב"ה. תודה רבה על המודולים! מה מס' הקלטות מערכת כדי שאני יקליט את "אנא אקישו את המס' הראשון" וכו'?

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • מ מנותק
                                    מאיר גלוזמן @קו מהיר
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @קו-מהיר על איזה שלוחה להתקין?

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • מ מנותק
                                      מאיר גלוזמן @מאיר גלוזמן
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @מאיר-גלוזמן על איזה סוג שלוחה (הקשת קוד תפריט ניהול וכו וכו וכו ? ? ?)

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • י מנותק
                                        יוסף ח @מאיר גלוזמן
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @מאיר-גלוזמן אמר במודלים חדשים:

                                        @מאיר-גלוזמן על איזה סוג שלוחה (הקשת קוד תפריט ניהול וכו וכו וכו ? ? ?)

                                        השלוחה חדשה במערכת.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • י מנותק
                                          יוסף ח @שניאור זלמן 0
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @שניאור-זלמן-0 אמר במודלים חדשים:

                                          מה מס' הקלטות מערכת כדי שאני יקליט את "אנא אקישו את המס' הראשון" וכו'?

                                          לא קיים, אך אפשרי לפיתוח.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • יהונתן לי יהונתן ל העביר נושא זה מ-פורום מפתחים API ב-
                                          • מ מנותק
                                            מאיר גלוזמן
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @קו-מהיר אמר במודלים חדשים:

                                            בסייעתא דשמייא פיתחתי כמה מודלים חדשים:
                                            שלוחות מחשבון:
                                            פלוס

                                            type=api
                                            api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisa.php
                                            

                                            מינוס

                                            type=api
                                            api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisb.php
                                            

                                            כפל

                                            type=api
                                            api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisc.php
                                            

                                            חילוק

                                            type=api
                                            api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisd.php
                                            

                                            תפריט האם להוסיף להפחית לכפול או לחלק

                                            type=api
                                            api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/nm.php
                                            

                                            להתקין על תפריט וכל אחד להתקין בשלוחה אחרת בתפריט?

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון