דחוף !!!! שיחזור מערכת שנמחקה
-
יש לי מערכת שנקראת " ניהול פון " ומשום מה המערכת נימחקה ללא שום הסבר כיצד אני משחזר אותה
-
@שמואל-כהן
יש לך כאן הסבר איך לשחזר
אם לא הצלחת תגיב -
מטורף אחי
-
@brochabar אמר בדחוף !!!! שיחזור מערכת שנמחקה:
@שמואל-כהן
יש לך כאן הסבר איך לשחזר
אם לא הצלחת תגיבהבעיה שהמערכת נימחקה לגמרי כביכול שאין מערכת דהיינו אין אפשרות להתקשר לקו וא"א להתחבר דרך האתר
-
@שמואל-כהן
כנראה ש @ימות לקחו לך את המערכת בגלל שהפרת את התקנון !
(כי בניהול פון היה שלוחת פורום בלי סינון קפדני, וזה הפרת התקנון) -
@יוסף-ח גם לי היה מערכת טלפונית שחודש חודשים לא השתמשתי בה והיא הפכה בחזרה לברירת מחדל כאילו שאף פעם לא השתמשתי בה
ולא הפרתי בה שום תקנון -
@613-0 היא כן נשארה אם אותו סיסמא שהיתה לי
-
@613-0 אז זה כבר כנראה קשור לזה
@brochabar אמר בדחוף !!!! שיחזור מערכת שנמחקה:
@שמואל-כהן
יש לך כאן הסבר איך לשחזר
אם לא הצלחת תגיב -
@613-0
כנראה שנמחק לך הקובץ ivr שהמצב תחת השלוחה הראשית -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות