הפעלת קובץ בחדר ועידה - ללא תפריט
-
ב"ה
כאשר מנהל חדר לוחץ כוכבית 5,
ברירת מחדל משמיע תפריט:
M3384"להפעלת קובץ משלוחת קבצי ניהול חדר ועידה הקישו אחת, להפעלת קובץ אחר מהמערכת הקישו שתים"
למעבר ישיר ללא תפריט להפעלת קובץ משלוחת ניהול, יש להגדירconf_bridge_playback_type=admin_filesלמעבר ישיר ללא תפריט להפעלת קובץ אחר מהמערכת, יש להגדיר
conf_bridge_playback_type=all
אם בוחרים באפשרות "הפעלת קובץ משלוחת קבצי ניהול חדר ועידה",
ברירת מחדל נותן תפריט בחירת קובץM3386אם רוצים שישמיע ישירות את הקובץ ללא תפריט, יש להגדיר
conf_bridge_playback_admin_files=000בדוגמה, ישמיע ישר ללא תפריט את קובץ 000 שנמצא מתחת תיקית
ConfBridgeAdminFilesשבתפריט הראשיאם אין קובץ תקין, משמיע הודעת
M3387"הקובץ לא קיים", והולך לתפריט בחירת קובץ -
@אלחנן1 ממש יפה יש"כ
-
עודכנו הגדרות נוספות
-
-
@הליכוד
מה שיש לפני הפס באמצע התגובה -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות