• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    אין לכם עדיין שרת? נגמר לכם שטח האחסון? כנסו לפה!!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום PHP
    tel4u
    50 פוסטים 8 כותבים 2.6k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מנסה @מנסה
      נערך לאחרונה על ידי

      @מנסה אמר באין לכם עדיין שרת? נגמר לכם שטח האחסון? כנסו לפה!!:

      @אהרן-שובקס

      https://nbxv.000webhostapp.com/php11.php

      אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • אהרן שובקסא מנותק
        אהרן שובקס ניהול @מנסה
        נערך לאחרונה על ידי אהרן שובקס

        @מנסה
        שתי דברים דבר ראשון נדמה לי שכתבת שמה עוד דברים בנוסף למה שאני שלחתי אליך
        אבל בכל מקרה גם לא הוספת את הקוד:

        error_reporting(0);
        

        תוסיף את זה בשורה הראשונה ככה

        <?php
        error_reporting(0);
        
        0 אהרן שובקסא 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • 0 מנותק
          0799 @אהרן שובקס
          נערך לאחרונה על ידי

          @אהרן-שובקס הוספתי

          אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • אהרן שובקסא מנותק
            אהרן שובקס ניהול @אהרן שובקס
            נערך לאחרונה על ידי אהרן שובקס

            @אהרן-שובקס
            אחרי זה כל מי שירצה להשתמש בזה
            כלומר תוכלו להריץ קוד php והקוד יהיה במערכת שלכם אז תעשו ככה:
            תצרו קובץ בשם php.ini ושמה תכניסו את הקוד שלכם לדוגמא תכניסו:

            <?php
            echo "id_list_message=t-שלום";
            ?>
            

            תכתבו בשלוחה אשר שמה צריכים לשמוע את התשובה של הקוד שכתבת:

            type=api
            api_link=https://nbxv.000webhostapp.com/php11.php
            api_add_0=password=סיסמת הניהול של הקו
            
            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • אהרן שובקסא מנותק
              אהרן שובקס ניהול @0799
              נערך לאחרונה על ידי

              @0799 אמר באין לכם עדיין שרת? נגמר לכם שטח האחסון? כנסו לפה!!:

              @אהרן-שובקס הוספתי

              אתה בטוח?
              עדיין לא רואה
              שלח צילום מסך מכל הקוד

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • מ מנותק
                מנסה @אהרן שובקס
                נערך לאחרונה על ידי

                @אהרן-שובקס

                נראה לי שיש כאן קצת בלבול ביני לבין 0799

                אני רק עכשיו הוספתי.

                עכ"פ הנה הקוד המלא

                <?php
                error_reporting(0);
                if ($_GET['hangup'] == "yes"){exit();}
                $ApiDID = $_GET['ApiDID'];
                $password = $_GET['password'];
                $ApiExtension = $_GET['ApiExtension'];
                $ApiPhone = $_GET['ApiPhone'];
                $file = $ApiPhone."php.php";
                file_put_contents("$file",file_get_contents("https://www.call2all.co.il/ym/api/DownloadFile?token=$ApiDID:$password&path=ivr2:$ApiExtension/php.ini"));
                while(!is_file("$file")){
                    sleep(1);}
                $a = file_get_contents("https://nbxv.000webhostapp.com/$file");
                unlink($file);
                echo "$a";
                ?>
                

                וזה הלינק

                https://nbxv.000webhostapp.com/php11.php

                אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • אהרן שובקסא מנותק
                  אהרן שובקס ניהול @מנסה
                  נערך לאחרונה על ידי אהרן שובקס

                  @מנסה
                  יופי מצוין
                  פרסם את זה לציבור בנושא חדש.
                  רק אל תשכח לתת קרדיט😜

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                  • מ מנותק
                    מנסה @אהרן שובקס
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @אהרן-שובקס

                    אני לא מפרסם מודולים שדורשים סיסמא [בל"נ] וכמו שכבר הזכרת זה פירצת אבטחה מדרגה ראשונה.

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • א מחובר
                      איש ימיני @מנסה
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @מנסה אמר באין לכם עדיין שרת? נגמר לכם שטח האחסון? כנסו לפה!!:

                      @אהרן-שובקס

                      אני לא מפרסם מודולים שדורשים סיסמא [בל"נ] וכמו שכבר הזכרת זה פירצת אבטחה מדרגה ראשונה.

                      אם תפרסם כזה מודול, יוכל כל אחד לקבל את הסיסמאות של כל המשתמשים במודול וד"ל.

                      אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • אהרן שובקסא מנותק
                        אהרן שובקס ניהול @איש ימיני
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @איש-ימיני
                        בכל פיתוח api אישי המתכנת יכול להגיע לכל הסיסמאות

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ק מנותק
                          קו מהיר @0799
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @0799
                          כלומר?
                          מה ההגדרה הזאת בכלל?
                          מתי שאני כותב מילים מסוימות זה מעלה לי אותם לשרת?
                          או שזה סתם כותב בקובץ במערכת?
                          או מעלה לשרת שלך?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • ק מנותק
                            קו מהיר @אהרן שובקס
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @אהרן-שובקס
                            הקוד הזה לפי איך שהבנתי הוא להעלות מילים לשרת דרך המערכת הטלפונית

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • א מחובר
                              איש ימיני @אהרן שובקס
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @אהרן-שובקס אמר באין לכם עדיין שרת? נגמר לכם שטח האחסון? כנסו לפה!!:

                              @איש-ימיני
                              בכל פיתוח api אישי המתכנת יכול להגיע לכל הסיסמאות

                              ובמודול זה כל משתמש עם המודול יכול להגיע לסיסמאות של כל שאר המשתמשים.

                              אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • אהרן שובקסא מנותק
                                אהרן שובקס ניהול @איש ימיני
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @איש-ימיני
                                אם לא מוגדר שישמור לוג
                                אז איך בדיוק אני יכול להגיע לכל שאר הסיסמאות?

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • א מחובר
                                  איש ימיני @אהרן שובקס
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @אהרן-שובקס
                                  במודול כזה כל אחד יכול להריץ פקודה שישנה את המודול עצמו.
                                  ניתן להריץ שיתחיל לשמור לקובץ. או שישלח כל פעם את הסיסמאות למייל מסוים וכדו'

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון