דחוף! חדר ועידה עם כניסה אוטמטית
-
איך אפשר לעשות חדר ועידה עם כניסה אוטומטית של מס' טלפון מסויים שפותח את החדר - בלי להיכנס לניהול???
תודה רבה!!! -
type=confbridge
conf_bridge_type=admin
conf_bridge_folder_to_play=4/1/1
title=שם התקיה -
@שניאור-זלמן-א אמר בדחוף! חדר ועידה עם כניסה אוטמטית:
איך אפשר לעשות חדר ועידה עם כניסה אוטומטית של מס' טלפון מסויים שפותח את החדר - בלי להיכנס לניהול???
תודה רבה!!!זה מאוד פשוט
צריך לפתוח שני שלוחות
לדוגמא נפתח את שלוחות 1,2
את שלוחה 1 נגדיר כשלוחת חדר הועידהtype=confbridge
(זה השלוחה שכולם נכנסים אליה לשמוע את השידור)
את שלוחה 2 נגדיר גם כן כשלוחת חדר ועידה -type=confbridge
( פה בשלוחה 2 אנו נפתח את השידור שבשלוחה 1)
נוסיף בשלוחה 2 גם כן את ההגדרות הבאות:conf_bridge_folder_to_play=1הגדרתי פה
שהשלוחה שבה אני שם את ההגדרה (בדוגמא שלוחה 2) תפתח את שלוחה 1 המופיע בסוף ההגדרה אבל אפשר לשנות את זה לכל מספר.
עם רוצים לפתוח חדר ועידה שהיא נמצאת בשלוחה 2 שבתוך שלוחה 1 שבתוך שלוחה 8 נגדיר:conf_bridge_folder_to_play=8/1/2
בנוסף נצטרך להגדיר בשלוחה 2 את ההגדרה הבאה:conf_bridge_typa=admin
עם רוצים שכדי לפתוח את השידור בשלוחה 1 דרך שלוחה 2 אהיה סיסמה נגדיר בשלוחה 2password=12345
כאן הגדרתי שהסיסמה היא 12345 אבל אפשר להגדיר איזה סיסמה שרוצים.
כמובן שאני השתמשתי בשלוחה 1 ו 2 אבל אתם יכולים להשתמש בכל שלוחה רצויה. -
@שמשון-הגבור
הוא רצה אם כניסה אוטומטית ושלא יצטרך להקיש סיסמה.
אני מציע ל @שניאור-זלמן-א רעיון פשוט מאוד.
תגדיר בשלוחה שאתה רוצה כך.type=go_to_from_tzintuk check_list_tzintuk=123 go_to_from_tzintuk_found=/1 go_to_from_tzintuk_not_found=/ההגדרה הראשונה סוג השלוחה.
ההגדרה השנייה זה ההגדרה של רשימת התפוצה שהטלפונים שיהיו בה הם יוכלו להיכנס.
ההגדרה השלישית זה מי שנמצא ברשימת תפוצה יעבור לשלוחה הזאת, במקום המספר 1 תכתוב איזה שלוחה שבא בדוגמה מוגדר שלוחה מספר 1 ובה תגדיר את מה שכתוב אחר כך.
ההגדרה האחרונה זה לאן להעביר את מי שלא נמצא ברשימת תפוצה.
בשלוחה 1 תגדיר את זה.type=confbridge conf_bridge_folder_to_play=1מקווה שהכל מובן.
-
-
@יהודה-הוצלר-0 אמר בדחוף! חדר ועידה עם כניסה אוטמטית:
type=confbridge conf_bridge_folder_to_play=1זה כל מה שאתה צריך להגדיר
-
@613-0
אבל הוא בטח לא ירצה שככולם יכנסו לשם -
@יהודה-הוצלר-0 לא סמתי לב שהוא אמר מספר טלפון מסוים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות