מעבר לשלוחה אחרת בסיום השידור
-
@אנוכי זה תמיד עשה בעיות
ממליץ להקליט לשלוחה של החדר ועידה ובשלוחת השמעת קבצים להגדירfolder_to_play=1לשלוחה של החדר ועידה
-
ממליץ להקליט לשלוחה של החדר ועידה ובשלוחת השמעת קבצים להגדיר
folder_to_play=1לשלוחה של החדר ועידה
לא הבנתי, מה לעשות?
-
@אנוכי במקום להגדיר
folder_move=/5בשלוחה של החדר ועידה,
להגדיר בשלוחה 5folder_to_play=השלוחה של החדר ועידה בלי / בהתחלהואז זה ישמיע את הקבצים שנשמרו בשלוחה של החדר ועידה
-
@33064325 אבל זה לא בשביל שיעבור לשידור החוזר מדובר על מעבר לשלוחה של הקלטות
-
ואגב אם אני כבר עובר על ההגדרות מה אומרת ההגדרה הזאת?
title=;; ***DUP*** type=music_on_hold music_on_hold=Vocal -
@אנוכי אמר במעבר לשלוחה אחרת בסיום השידור:
titleזה שם השלוחה לתצוגה באתר;; ***DUP***סימון של הגדרה כפולה (type=)type=music_on_holdmusic_on_hold=Vocal -
@אנוכי אמר במעבר לשלוחה אחרת בסיום השידור:
@33064325 אבל זה לא בשביל שיעבור לשידור החוזר מדובר על מעבר לשלוחה של הקלטות
לא הבנתי אתה שואל לאיפוא ההקלטה תעבור נכון ?
אם אתה רוצה שהמשתמשים יצאו למקום אחר תראה כאן
-
-
לא נפתח לי ולמעשה מה זה אומר ההגדרה הזאת האם היא מיותרת?
-
@אנוכי לא מבין מה אתה רוצה, תנסה לכתוב ברור
-
@33064325 אמר במעבר לשלוחה אחרת בסיום השידור:
לא נפתח לי
titleזה שם השלוחה לתצוגה באתר;; ***DUP***סימון של הגדרה כפולה (type=)type=music_on_holdmusic_on_hold=Vocalולא כל כך הבנתי אז אשמח אם תגיד לי אם זה קובע משהו ההגדרה הזאת או שזה מיותר?
-
@אנוכי מיותר
-
@אנוכי אמר במעבר לשלוחה אחרת בסיום השידור:
לא נפתח לי
מה לא נפתח זה בשרשור של החדר ועידה תחת הכותרת יציאה מחדר ועידה
-
-
@33064325 תחפש באינדקס הקישורים מודול הקלטות
-
@33064325 זה לחפש מחט בערמה של שחת (שאני אפילו לא יודע את סוג המחט) הקישור ודאי לא היה טוב כי זה לא קישור בימות!
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות