• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    מודל מכירות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    33 פוסטים 7 כותבים 2.2k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מנסה @772221111
      נערך לאחרונה על ידי חנון המרבה

      @772221111 אמר במודל מכירות:

      enter_id_list_folder=/EnterID
      

      זה חסר כנראה /

      7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • 7 מנותק
        772221111 @מנסה
        נערך לאחרונה על ידי

        אכן
        תודה

        7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • 7 מנותק
          772221111 @772221111
          נערך לאחרונה על ידי

          @772221111
          מקווה שאני לא מטריד
          איך אני גורם שירשום לי בנתונים את השם מרשימת EnterIDList.ini
          זה לא רושם

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ מנותק
            מנסה @772221111
            נערך לאחרונה על ידי

            @772221111

            זה לא מהקובץ הזה אלא מקובץ אחר

            תכניס את ההגדרה הזאת

            login_add_val_name=yes
            login_add_val_name_folder=/EnterID
            

            ותעלה קובץ לתיקייה EnterID בשם

            EnterIDValName.ini
            

            ותכני סבפנים שורות לפי הדוגמא הזאת

            123456=יעקב לוי
            089493770=נחייג ונשמע
            
            
            ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ח מנותק
              חדר 1 @מנסה
              נערך לאחרונה על ידי

              @מנסה אמר במודל מכירות:

              @772221111

              זה לא מהקובץ הזה אלא מקובץ אחר

              תכניס את ההגדרה הזאת

              login_add_val_name=yes
              login_add_val_name_folder=/EnterID
              

              ותעלה קובץ לתיקייה EnterID בשם

              EnterIDValName.ini
              

              ותכני סבפנים שורות לפי הדוגמא הזאת

              123456=יעקב לוי
              089493770=נחייג ונשמע
              
              

              קרדיט ל @יעקב-ישראל

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ מנותק
                מנסה @חדר 1
                נערך לאחרונה על ידי

                @חדר-1

                לא הבנתי מה אתה רוצה???

                לקחתי את ההגדרות מהגדרות כלליות במערכת, לא שמעתי אף פעם שנותנים קרדיטים על זה...

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ח מנותק
                  חדר 1 @מנסה
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @מנסה אמר במודל מכירות:

                  @חדר-1

                  לא הבנתי מה אתה רוצה???

                  לקחתי את ההגדרות מהגדרות כלליות במערכת, לא שמעתי אף פעם שנותנים קרדיטים על זה...

                  הוא כתב את הפוסט

                  7 מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • 7 מנותק
                    772221111 @חדר 1
                    נערך לאחרונה על ידי

                    מוגדר לי כך בשלוחה אך לא מראה בנתונים את השם,למה??

                    @חדר-1 type=menu
                    title=
                    enter_id=yes
                    enter_id_type=list
                    enter_id_read_say=yes
                    delete_id_exit=yes

                    record_name=no
                    say_name=no
                    enter_id_list_folder=/EnterID
                    login_add_val_name=yes
                    login_add_val_name_folder=/EnterID

                    מ 6 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ מנותק
                      מנסה @772221111
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @772221111

                      איזה נתונים, אתה בשלוחת תפריט...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מ מנותק
                        מנסה @חדר 1
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @חדר-1 אמר במודל מכירות:

                        הוא כתב את הפוסט

                        נכון אבל רוב ההגדרות בכל המערכות הם משם, וזה לא פוסט שהועתק מילה אחרי מילה

                        לא ראיתי עדיין אף אחד [לא זכור לי לפחות] שנותן למנהלים קרדיט אם זה לא משהו מיוחד ופרטי [כמו מודולים API שלפעמים הם מעלים או עוזרים בהם]

                        זה כמו שבכל שלוחה במערכת שלך תכניס קרדיט לימות המשיח, הרי הם בנו את זה...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • 6 מנותק
                          613 0 @772221111
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @772221111 סתם שתדע הרבה יותר כל להבין עם תדגיש את ההגדרות

                          ככה
                          

                          ולא
                          ככה
                          כדי להפוך את הטקסט כמודגש - להעתקה אתה לוחץ על האפשרות החמישית מעל כתיבת פוסט
                          Screenshot 2021-07-14 071733.png

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון