העברת כלל המשתמשים
-
מישהו יכול להביא את הקודים (או לפחות את הקישור) שכשהמנהל נכנס לחדר וועידה (בשלוחה
3/) כל המשתמשים יעברו לשםיחי המלך המשיח לעולם ועד
-
@נר-יצחק אמר בהעברת כלל המשתמשים:
מישהו יכול להביא את הקודים (או לפחות את הקישור) שכשהמנהל נכנס לחדר וועידה (בשלוחה
3/) כל המשתמשים יעברו לשםיחי המלך המשיח שליט"א לעולם ועד!
כל המשתמשים ב?
יחי המלך המשיח שליט"א!
-
@חדר-1 כל המשתמשים במערכת
@חדר-1 אמר בהעברת כלל המשתמשים:
@נר-יצחק אמר בהעברת כלל המשתמשים:
מישהו יכול להביא את הקודים (או לפחות את הקישור) שכשהמנהל נכנס לחדר וועידה (בשלוחה
3/) כל המשתמשים יעברו לשםיחי המלך המשיח לעולם ועד
כל המשתמשים ב?
יחי המלך המשיח שליט"א!
כל המשתמשים במערכת
-
@נר-יצחק תגדיר ככה
type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/api/n1.php api_add_?=menu1=2 -
@הפונוביצ-ר אמר בהעברת כלל המשתמשים:
@נר-יצחק תגדיר ככה
type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/api/n1.php api_add_?=menu1=2לאיפה זה מעביר (אני צריך שלוחה 3 בתפריט הראשי)
-
@נר-יצחק תפתח שלוחה שלאף אחד אין גישה אליה ותגדיר את מה שהבאתי לך בשלוחה ואז הוא יגיד לך לאיזה שלוחה להעביר את כל המאזינים/חלק מהמאזינים/מאזין מסוים...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות