הודעות מערכת - מספרים באידיש
-
האם ניתן להשיג את הודעות המערכת של המספרים באידיש.
או שיש למישהו הקלטות מוכנות לזה
תודה רבה -
@סימנייה אתה יכול להגדיר בשלוחה שפה יידיש
ואז יושמע הספרות ביידיש -
@שרות-פלוס-ivr המערכת אינה בימות המשיח
ולכן איני יכול להגדיר כך
תודה רבה -
-
@יוסף-ח אבל כאן בפורום יש כאילו שיש להם הודעות מערכת באיידיש אז הוא פנה לכאן
@מאיר-האלוף אמר לו לפנות לכאן"> -
@קול-הקווים אמר בהודעות מערכת - מספרים באידיש:
@יוסף-ח אבל כאן בפורום יש כאילו שיש להם הודעות מערכת באיידיש אז הוא פנה לכאן
@מאיר-האלוף אמר לו לפנות לכאן">למה שיהיה את זה למישהו כאן בפורום, הרי כולם יודעים שא"א לשנות את הודעות המערכת של מספרים, אז מי בדיוק ישלם לקריין שיודע אידיש לקריין ספרות מ 9-0, ואם תגיד ש @סימנייה מבקש האם מישהו יכול לבקש מקריין להקליט ספרות, אז התשובה היא כאן לא פורום קריינים.
-
@סימנייה אמר בהודעות מערכת - מספרים באידיש:
האם ניתן להשיג את הודעות המערכת של המספרים באידיש.
או שיש למישהו הקלטות מוכנות לזה
תודה רבהתשיג אישור מימות ויעזרו לך
אף אחד בפורום ימות לא יעזור לך לגנוב אותם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות