• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הפניה לפי המספר שהפנה למערכת

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    6
    8
    398
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • Z
      zxc נערך לאחרונה על ידי zxc

      האם יש איזהו אופציה, של הפנית שיחות לשלוחה מסוימת, כל מי שהופנה מקו מסוים?
      זה אומר שמי שחייג ישירות לקו, יגיע לשלוחה אחת, ואותו מספר אם הוא הגיע ע"י הפניה שיעבור לשלוחה אחרת (אני מתכוון בעיקר להפניה ממספר אחד)?
      תודה

      ר ע ד 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ר
        רבי יצחק @zxc נערך לאחרונה על ידי

        @zxc לא יודע אם אפשרי, מה שאתה כן יכול לעשות שמי שחייג ישירות ילך לראשי, ומי שמגיע בהפנייה ילך לשלוחה שאתה מפנה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ע
          עתיקין @zxc נערך לאחרונה על ידי

          @zxc כן יש כאן במודל הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • י
            ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

            @zxc

            אם ההפניה מגיע לקו הראשי שלך לא נראה לי שאפשר אבל אפשר להוסיף עוד מספר למערכת שזה יופנה ישירות לשלוחה שאתה רוצה ולעשות הפניה למספר האחר

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • הקול הירושלמי
              הקול הירושלמי נערך לאחרונה על ידי

              אם המספר השני שייך גם כן אליך, תוכל לבדוק באמצעות API אם השיחה שלו נמצאת גם בקו השני

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • י
                ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

                @zxc

                תבדוק כאן

                https://f2.freeivr.co.il/topic/916/הפניה-לשלוחה-פנימית-במערכת-אחרת/7

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • Z
                  zxc נערך לאחרונה על ידי

                  תודה לכל המגיבים (על אף שלא עזרו לי)
                  @רבי-יצחק מה שכתבת לזה כוונתי, איך יש את האפשרות הזאת?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ד
                    דף היומי @zxc נערך לאחרונה על ידי

                    @zxc אמר בהפניה לפי המספר שהפנה למערכת:

                    האם יש איזהו אופציה, של הפנית שיחות לשלוחה מסוימת, כל מי שהופנה מקו מסוים?
                    זה אומר שמי שחייג ישירות לקו, יגיע לשלוחה אחת, ואותו מספר אם הוא הגיע ע"י הפניה שיעבור לשלוחה אחרת (אני מתכוון בעיקר להפניה ממספר אחד)?
                    תודה

                    מצטרף לבקשה, אבל בהפניה מהנייד שלי.
                    כלומר שמי שמחייג אלי ואני מפנה אותו (בתפוס או אין מענה וכד') למערכת, שהמערכת תכניס אותו לשלוחה מסוימת.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון