קבלת העתק אוטומטי למייל בסיום השידור חי? קיים?
-
אשמח להפניה.
-
@פישל אמר בקבלת העתק אוטומטי למייל בסיום השידור חי? קיים?:
אשמח להפניה.
קיים רק דוחות למייל, אין העתק של ההקלטה!
-
@טוסטוס-לא-יעבור אמר בקבלת העתק אוטומטי למייל בסיום השידור חי? קיים?:
@פישל אמר בקבלת העתק אוטומטי למייל בסיום השידור חי? קיים?:
אשמח להפניה.
קיים רק דוחות למייל, אין העתק של ההקלטה!
חבל...
-
@טוסטוס-לא-יעבור אמר בקבלת העתק אוטומטי למייל בסיום השידור חי? קיים?:
@פישל אמר בקבלת העתק אוטומטי למייל בסיום השידור חי? קיים?:
אשמח להפניה.
קיים רק דוחות למייל, אין העתק של ההקלטה!
אבל אתה יכול לעשות שלוחה ששם יושמעו כל השידורים (אפילו שלוחה שאי אפשר להגיע אליהלדוג' 9999999/88888)
וכל הקבצים משלוחה זאת יגיעו למייל -
@לעזור-לכולם
איך בדיוק? -
@פישל
תוכל לעשות שלוחה ב-API שמעביר את המחייג להפעלת השידור חי ואז בניתוק השיחה למשוך את הקובץ ולשלוח במייל. -
@טוסטוס-לא-יעבור
ההגדרה הזאת לא עובדת?conf_bridge_send_mail=yes email_title=הקלטת שיחה שירות הלקוחות -
ו @פישל תנסה את מה ש @איש-ימיני אמר במקרה שזה ממש חשוב לך!
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות