שהמקליטים יוכלו רק לצנתק
-
שלום לכולם,
הגדרתי ב/8/2 שכל אחדיכול להשאיר הודעות לכולם ואזזה עובר לשליחת צינתוקוהמערכת שואלת האם לשלוח צינתוק,
הבעיה היא שאח"כ היא אומרת לאיפוסרשימת הצינתוקים הקש 4 ואני רוצה שלאפס רשימת צינתוקים תהיה רק של המנהל,
מישהו יודע מה המספר הסידורי של ההודעה הזאת? -
הקלטות ממאזינים
מגדירים כך
type=record menu_record_options_1=record_play menu_record_options_2=record_ok menu_record_options_3=record_again menu_record_options_4=record_cancel menu_record_options_5=continue_recording menu_record_options_6=record_ok_end_run_tzintuk list_tzintuk=123 folder_move=/1יש להעלות קובץ
M1009לשמיעת ההקלטה הקישו 1 לאישור ההקלטה הקישו 2 להקלטה מחדש הקישו 3 לביטול ההקלטה הקישו 4 להקלטת המשך להקלטה הקישו 5 לאישור ההודעה והפעלת צינתוק הקשו 6
ניתן להעלות את הקובץ הזה
m1009-1.wav -
נראה לי שהאחד הזה הוא בדיוק מה שאתה צריך
תבדוק אם הוא עובד ותעדכןtype=record menu_record_options_1=record_play menu_record_options_2=record_ok_end_run_tzintuk menu_record_options_3=record_again menu_record_options_4=record_cancel menu_record_options_5=continue_recording list_tzintuk=123 folder_move=/1 -
@שמ מסתדר?
-
תענה מה שהוא ביקש ולא לסדר לו מחדש את המערכת...
תכניס לשלוחה פקודה שגורמת לשלוחה להיות מוגדרת כהפעלת צינתוק בלבד ולא כל אפשרויות הניהול של רשימת הצינתוקים
הפקודה היא [השורה הראשונה כבר כנראה כתובה אצלך שגורמת להיכנס לניהול הצינתוקים, תוסיף את השורה השניה שאומרת שמייד יפעיל את הצינתוק ויצא מהשלוחה.
בהצלחה
tzintuk_admin=yes run_tzintuk_automat=yes -
@מנסה ----
@שמ אמר בשהמקליטים יוכלו רק לצנתק:
מישהו יודע מה המספר הסידורי של ההודעה הזאת?
מה שעניתי לו זה מאוד קל להבנה ופשוט לפי דעתי הצנועה
-
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות