• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    שהמקליטים יוכלו רק לצנתק

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    8 פוסטים 3 כותבים 412 צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש מנותק
      שמ
      נערך לאחרונה על ידי

      שלום לכולם,
      הגדרתי ב/8/2 שכל אחדיכול להשאיר הודעות לכולם ואזזה עובר לשליחת צינתוקוהמערכת שואלת האם לשלוח צינתוק,
      הבעיה היא שאח"כ היא אומרת לאיפוסרשימת הצינתוקים הקש 4 ואני רוצה שלאפס רשימת צינתוקים תהיה רק של המנהל,
      מישהו יודע מה המספר הסידורי של ההודעה הזאת?

      6 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • 6 מנותק
        613 0 @שמ
        נערך לאחרונה על ידי

        @שמ

        הקלטות ממאזינים

        מגדירים כך

        type=record
        menu_record_options_1=record_play
        menu_record_options_2=record_ok
        menu_record_options_3=record_again
        menu_record_options_4=record_cancel
        menu_record_options_5=continue_recording
        menu_record_options_6=record_ok_end_run_tzintuk
        list_tzintuk=123
        folder_move=/1
        

        יש להעלות קובץ M1009 לשמיעת ההקלטה הקישו 1 לאישור ההקלטה הקישו 2 להקלטה מחדש הקישו 3 לביטול ההקלטה הקישו 4 להקלטת המשך להקלטה הקישו 5 לאישור ההודעה והפעלת צינתוק הקשו 6
        ניתן להעלות את הקובץ הזה

          m1009-1.wav

        6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • 6 מנותק
          613 0 @613 0
          נערך לאחרונה על ידי 613 0

          נראה לי שהאחד הזה הוא בדיוק מה שאתה צריך
          תבדוק אם הוא עובד ותעדכן

          type=record
          menu_record_options_1=record_play
          menu_record_options_2=record_ok_end_run_tzintuk
          menu_record_options_3=record_again
          menu_record_options_4=record_cancel
          menu_record_options_5=continue_recording
          list_tzintuk=123
          folder_move=/1
          
          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • 6 מנותק
            613 0 @שמ
            נערך לאחרונה על ידי

            @שמ מסתדר?

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ מנותק
              מנסה @613 0
              נערך לאחרונה על ידי מנסה

              @613-0

              תענה מה שהוא ביקש ולא לסדר לו מחדש את המערכת...

              @שמ

              תכניס לשלוחה פקודה שגורמת לשלוחה להיות מוגדרת כהפעלת צינתוק בלבד ולא כל אפשרויות הניהול של רשימת הצינתוקים

              הפקודה היא [השורה הראשונה כבר כנראה כתובה אצלך שגורמת להיכנס לניהול הצינתוקים, תוסיף את השורה השניה שאומרת שמייד יפעיל את הצינתוק ויצא מהשלוחה.

              בהצלחה

              tzintuk_admin=yes
              run_tzintuk_automat=yes
              
              6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • 6 מנותק
                613 0 @מנסה
                נערך לאחרונה על ידי 613 0

                @מנסה ----

                @שמ אמר בשהמקליטים יוכלו רק לצנתק:

                מישהו יודע מה המספר הסידורי של ההודעה הזאת?

                מה שעניתי לו זה מאוד קל להבנה ופשוט לפי דעתי הצנועה

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • מ מנותק
                  מנסה
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @613-0

                  ענית נהדר

                  מסודר ויפה מאוד

                  [אבל הוא כתב שזה עובר לשלוחת צינתוק וזה אומר כמה אפשרויות, אז כנראה שאני הבנתי מה הוא רצה...
                  עכ"פ סליחה...]
                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • מ מנותק
                    מנסה @613 0
                    נערך לאחרונה על ידי

                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון