בקבלת קמפיין - מעבר לשלוחה מסוימת ע"י לחיצה על מקש מסוים
-
בקבלת קמפיין - מעבר לשלוחה מסוימת ע"י לחיצה על מקש מסוים
דחוף לי לעכשיו! -
@ד-ב אמר בבקבלת קמפיין - מעבר לשלוחה מסוימת ע"י לחיצה על מקש מסוים:
בקבלת קמפיין - מעבר לשלוחה מסוימת ע"י לחיצה על מקש מסוים
דחוף לי לעכשיו!בעלות יחידות?
-
@mgm-ivr כן
-
@ד-ב אמר בבקבלת קמפיין - מעבר לשלוחה מסוימת ע"י לחיצה על מקש מסוים:
@mgm-ivr כן
אפשרי דרך השירות לקוחות לעשות
1 קמפיין פתוח - ניתוב למספר משנה אצלך במערכת.
2 goto:/101 (זה אפשרי גם בעת שקונים מספר חדש)
ואז מגדירים שהמספר משנה הוא יהיה goto:/101 (למשל)וככה השיחה מהמספר ההוא יוצאת לשלוחה 101 ושם אתה מגדיר תפריט רגיל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות