השמעת התפריט ע"י המחשב
-
למה אני לא מצליח לעשות את התפריט עם ההקראת טקסט ע"י המחשב?
הוא עושה לי את התפריט לשלוחת השמעת קבצים! -
תעלה צילום מסך עם השלוחה שבה הקובץ נמצא
-
@מאיר-ש-הלפרין איך שמת את הטקסט להקריא?
שם את הטקסט בקובץM1000.tts. -
@avrham אמר בהשמעת התפריט ע"י המחשב:
@מאיר-ש-הלפרין איך שמת את הטקסט להקריב?
שם את הטקסט בקובץM1000.tts.לא הבנתי מה אני צריך לעשות
אשמח אם תסביר שוב! -
@מאיר-ש-הלפרין הכי פשוט דרך האתר החדש, כנס ל"הודעות" ותלחץ על החץ להעלאה של קובץ חדש

וב"סוג הקובץ" תבחר ב"צור קובץ הקראה TTS" -
@מאיר-ש-הלפרין הסתדרת???
-
@מאיר-ש-הלפרין תפתח קובץ בשם
M1000.ttsובתוכו תכתוב את הטקסט שיוקרא בתפריט ותעלה למערכת לשלוח תפריט.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות