תגובות על המודולים מבית יוסף חיים
-
@יוסף-ח בהפניה לסקופים וקול מבשר דרך API. תגמול הדקות הם אלי, או אליהם?
-
@יוסף-ח בערך דקה שקט ולא מאפס.
תודה על כל המאמץ, אני כבר לא צריך את המודול הזה. אולי לאחרים (בשרת רגיל) עובד -
-
@liy
עכשיו האתר מאפס גם רשימות צינתוקים. -
@יוסף-ח אני לא יודע אם אתה רואה את התגובה, אבל המודול של איפוס רשימת תפוצה לא עובד.
הוא אומר משהו לא מובן וזהו. הוא לא מאפס. -
@שמואל-ש אמר בתגובות על המודולים מבית יוסף חיים:
הוא אומר משהו לא מובן וזהו
זה מערכת פריווט או רגיל ?
ובין מה שזה תעלה את ההגדרות. -
-
@שמואל-ש
@יוסף-ח אמר בתגובות על המודולים מבית יוסף חיים:ובין מה שזה תעלה את ההגדרות.
-
-
@נר-יצחק אמר בתגובות על המודולים מבית יוסף חיים:
@יוסף-ח אמר בתגובות על המודולים מבית יוסף חיים:

הלינק החדש הוא:
http://Teletop.click/יוסף-חיים/System_reset/
בהצלחה...
-
@יוסף-ח אמר בתגובות על המודולים מבית יוסף חיים:
כאן תוכלו להגיב על המודולים מבית @יוסף-ח
קישורים למודולים:
המודול לא פעיל
ושאלה כללית התגמול של הדקות הולך לחדשות הסקופים? -
@myrmyr אמר בתגובות על המודולים מבית יוסף חיים:
@יוסף-ח אמר בתגובות על המודולים מבית יוסף חיים:
כאן תוכלו להגיב על המודולים מבית @יוסף-ח
קישורים למודולים:
המודול לא פעיל
יופעל בקרוב. (אני דיברתי איתו, לכן אני יודע.)
ושאלה כללית התגמול של הדקות הולך לחדשות הסקופים?
לא. (ככה יצא מבדיקה שערכתי)
-
@avrham
איפה הוא זמין בדרך כלל?
במייל? -
@myrmyr במייל, אבל יצא לי לדבר איתו טלפונית, אז העלתי את הנושא הזה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות