צינתוק על הודעה לאחר אישור המנהל
-
האם ישנה אפשרות שהמאזינים ישאירו הודעה ישלח צינתוק למנהל , ובמידה והמנהל מאשר את ההודעה ישלח צינתוק לכל המאזינים???
תודההההה! -
@0772221111 אמר בצינתוק על הודעה לאחר אישור המנהל:
האם ישנה אפשרות שהמאזינים ישאירו הודעה ישלח צינתוק למנהל , ובמידה והמנהל מאשר את ההודעה ישלח צינתוק לכל המאזינים???
תודההההה!כן, אבל כמובן בשלוחות נפרדות, לדוגמא שלוחה 1 השארת הודעה למנהל - מודול הקלטות, ומגדירים שיישלח צינתוק למנהל.
הודעות אלו נשמרות בשלוחה מסויימת [עם סיסמת מנהל].
המנהל נכנס לשלוחה ההיא - מודול השמעת קבצים, ואם רוצה לאשר ההודעה אז מקיש מקש מסויים כפי שמגדירים שזה יעתיק ההודעה לשלוחה אחרת - לדוגמא לשלוחה 2, ההגדרות לכך הם כאן [אחרי 3 הטבלאות - יש לדפדף], והוא נכנס אחרי זה לשלוחה נפרדת של צינתוק ומצנתק לכל המאזינים. [רק לזכור לעשות רשימות שונות לצינתוק למנהל ולצינתוק למאזינים.]
בברכה. -
@בסייעתא-דשמיא-0 אמר בצינתוק על הודעה לאחר אישור המנהל:
הודעות אלו נשמרות בשלוחה מסויימת [עם סיסמת מנהל].
לא חייב אפשר גם לעשות פילטר לפי רשימת צינתוקים ורק המנהל יוכל להכנס לשלוחה, (במקום להקיש קוד כל פעם).
-
@אורי-ש אמר בצינתוק על הודעה לאחר אישור המנהל:
לא חייב אפשר גם לעשות פילטר לפי רשימת צינתוקים ורק המנהל יוכל להכנס לשלוחה, (במקום להקיש קוד כל פעם).
ואם הוא רוצה פעם אחת לחייג ממס' אחר???
-
ח חכמון התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות