• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. בסייעתא דשמיא 0
    ב
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 3
    • נושאים 94
    • פוסטים 626
    • הגבוה ביותר 157
    • שנוי במחלוקת 3
    • קבוצות 1

    בסייעתא דשמיא 0

    @בסייעתא דשמיא 0

    מומחה

    226
    מוניטין
    127
    צפיות בפרופיל
    626
    פוסטים
    3
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    בסייעתא דשמיא 0 הפסק לעקוב עקוב
    מומחה

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי בסייעתא דשמיא 0

    • חדש!!! שלוחת מי זה פון קהילתי מיוחד במינו!!!

      בסייעתא דשמיא

      חדש!!! מי זה פון קהילתי מיוחד במינו!!!

      לתגובות אך ורק כאן.

      שימו לב, הנושא כאן איננו אלפון טלפוני אלא מי זה פון. [אלפון = הקשת שם וקבלת מספר, מי זה פון = הקשת מספר וקבלת שם ופרטים נוספים.]

      לתועלת כלל חברי הפורום, אחר שכבר נלאו למצוא פתרון סופי לשלוחה כמו מי זה פון קהילתי, היו שהציעו את זה אך כבר ידוע הבעיה שלא ניתן באותה שיחה לבצע חיפוש על טלפון נוסף, ואם מגדירים את זה, אז הבעיה הקודמת נפתרת אך צצה בעיה חדשה שצריכים להקיש פעמיים את המספר וכפי שכבר דובר כמ"פ בפורום.
      האופן דלהלן אמנם דורש ואורך הרבה עבודה, אך אח"כ מגיעים בס"ד למי זה פון מסודר וערוך כראוי, ללא בעיות של חיפושים נוספים והקשת מספר יותר מפעם אחד, וגם ניתן בכל עת נתון לשנות הגדרות בקלות, וכן להוסיף ולהוריד פרטים מסויימים מאנשי קשר. מעלה נוספת שאופציה זו איננה תלויה בחברת API כלשהי אשר אם פעם קורה לה משהו אז הכל קורס, אלא זה פשוט באופן של יצירת שלוחות ותתי שלוחות באופן עצמאי.
      מקודם נביא את ההגדרות המלאות בדיוק, ואחר כך נבאר איך זה עובד לאלו שמעוניינים בכך.
      אנו נבאר כל ההגדרות בהנחה שאנו פותחים את שלוחת המי זה פון בשלוחה 7/1 בתפריט הראשי, (הקשת 7 בתפריט הראשי ואח"כ 1,) כמובן ניתן לשנות לכל מספר שלוחה (רק לא לשכוח לשנות את הפניות השלוחות כפי שאמור להיות מוגדר אצלכם ולא כפי שהבאנו להעתקה).
      [שימו לב בכל מקום שאנו מביאים קוד להעתקה יש למחוק את מה שהיה כתוב שמה לפני זה, ושיהיה רשום רק מה שהבאנו.]

      אז הנה, בקובץ ext.ini שבשלוחה 7/1 אנו מגדירים כך:

      type=menu
      סוג השלוחה - תפריט
      title=מי זה פאן
      תיאור/הערות - מי זה פאן
      digits=11
      השלוחות מורכבות מ-11 ספרות
      M1001_say=yes
      באם הוקשה בחירה שגויה ישמיע המקש שהוקש שגוי
      

      אנו מעלים בשלוחה זו הודעות דלהלן: 1. הודעת תפריט [M1000] – אנו משנים אותה ל- "אנא הקישו את מספר הטלפון עליו תרצו לבצע חיפוש" [ניתן להוסיף "ובסיום הקישו סולמית" – כרצונכם, זה לא משנה ממילא], הודעה זו ניתן להעלות גם בהעלאת קובץ TTS לאתר. 2. הודעת המקש שהוקש שגוי [M1001] – אנו משנים אותה ל- "המספר אותו הקשתם איננו מופיע במערכת", הודעה זו למיטב ידיעתנו לא ניתנת בינתיים להעלאה דרך קובץ TTS כך שיש צורך להקליט אותה. [יש לנו הודעה כזו שהוקלטה מהשמעת TTS, מי שמעוניין יכול לפנות אלינו לכתובת המייל הרשומה בסוף ההסבר.] 3. אם אתם מעוניינים הנכם יכולים להוסיף גם הודעת ברוכים הבאים [M0000] – "ברוכים הבאים לשלוחת המי זה פון" וכדו', וכן כל ההודעות התקפות בכל שלוחת תפריט.
      עכשיו אנו פותחים שלוחת תפריט שמספרה: 01234567890. [דהיינו: 7/1/01234567890.]
      [בקובץ ext.ini שבשלוחה זו ההגדרות הן:

      type=menu
      סוג השלוחה - תפריט
      title=תפריט לחיפוש נוסף או ניתוק
      תיאור/הערות - תפריט לחיפוש נוסף או ניתוק
      

      אין צורך וענין מיוחד להעתיק הגדרות אלו לשלוחה זו, ממילא היא מוגדרת לתפריט.]
      בתוך שלוחה זו [01234567890] אנו פותחים שלוחה מס' 1, לא משנה איך נגדיר אותה בעת יצירתה כי מיד אנו משנים אותה. בקובץ ext.ini שבשלוחה זו אנו מגדירים:

      type=go_to_folder
      סוג השלוחה - מעבר לשלוחה אחרת
      title=חזרה לחיפוש על מספר
      תיאור/הערות - חזרה לחיפוש על מספר נוסף
      go_to_folder=/7/1
      יעבור לשלוחה הנרשמת
      

      שימו לב לשנות את המספר 7/1 למספר השלוחה בה הינכם עושים את המי זה פון (שם השלוחה רק אחר הסלש "/").
      עוד אנחנו פותחים שלוחה מס' 2, גם אותה נגדיר איך שרוצים כי מיד אנו משנים אותה, בקובץ ext.ini שבשלוחה זו אנו מגדירים:

      type=go_to_folder
      סוג השלוחה - מעבר לשלוחה אחרת
      title=סיום וחזרה שלב אחד אחורה
      תיאור/הערות – סיום וחזרה שלב אחד אחורה
      go_to_folder=/7
      יעבור לשלוחה הנרשמת
      

      שימו לב לשנות את המספר 7 למספר שלוחה שהיא שלב קודמת לשלוחת המי זה פון שבקו שלכם.
      [באם אין לכם צורך בשלוחה זו, אינכם חייבים לפתוח אותה, במקום זה תגדירו את שלוחה 3 שנאמר בשורה הבאה למס' 2.]
      בנוסף אנחנו פותחים שלוחה מס' 3, גם אותה נגדיר איך שרוצים כי מיד אנו משנים אותה, בקובץ ext.ini שבשלוחה זו אנו מגדירים:

      type=go_to_folder
      סוג השלוחה - מעבר לשלוחה אחרת
      title=סיום וניתוק
      תיאור/הערות - סיום וניתוק
      go_to_folder=hangup
      יעבור אל ניתוק
      

      בנוסף נעלה לשלוחה זו הודעת תפריט [M1000] - "לחיפוש על מספר נוסף הקישו 1, לסיום וחזרה שלב אחד אחורה הקישו 2, לסיום וניתוק הקישו 3". הודעה זו כמובן ניתנת להעלאה בקובץ TTS כמו כל הודעות תפריט. [אם הגדרתם רק 2 שלוחות בשלוחה זו כדלעיל בסוגריים אז תגידו רק לחיפוש נוסף הקישו 1 ולניתוק 2.]
      [שימו לב שלשת השלוחות האחרונות וכן ההודעות הנ"ל הן בתוך שלוחה מס' 01234567890, לא להתבלבל!]
      עכשיו אנו חוזרים אל שלוחת המי זה פון – בדוגמא שלנו שלוחה 7/1, ואנו פותחים בו שלוחות השמעת קבצים, מספרי השלוחות הן מספרי הטלפונים של אנשי הקשר, בתוספת מס' 0 לטלפון בן 10 ספרות, ובתוספת 2 פעמים הסיפרה 0 לטלפון בן 9 ספרות, כך שכל שמות השלוחות יהיו בנות 11 ספרות, שמות השלוחות [תיאור/הערות] יהיה כל שלוחה השם של בעל המספר [זה לנוחיותינו שנוכל לראות באתר כל שלוחה של מי היא], בתוך השלוחות של המספרים אנו משמיעים בהשמעה פשוטה – או מוקלטת או ע"י העלאת קובץ TTS [מספר ההודעה =000] – את שם האיש וכתובתו וכן את כל מה שאנו רוצים להנגיש, ובנוסף אנו מגדירים שאחר ההשמעה יעבור אל שלוחת תפריט בחירה אם לחפש על מספר נוסף.
      ובקיצור, אלו ההגדרות בקובץ ext.ini שבכל שלוחת השמעת הקבצים של כל אחד מאנשי הקשר:

      type=playfile
      סוג השלוחה - השמעת קבצים
      title=משה כהן
      תיאור/הערות - משה כהן
      after_play_000_go_to_folder=/7/1/01234567890
      אחר השמעה הנרשמת יעבור אל הנרשם
      control_play#=noop
      בעת ההשמעה לא יתייחס להקשה על מקש סולמית
      

      ועליכם לשנות רק שתי פרטים, 1. את שם האיש עליו מוסבית שם השלוחה [במקום משה כהן – שם בדוי], 2. בשורת הפניית השיחה אחר ההשמעה תשנו במקום 7/1 את מספר שלוחת המי זה פון במערכת שלכם [רק אחרי הסלש – /"], לדוגמא אם במערכת שלכם המי זה פון הוא שבלוחה 4 אז תגדירו:

      after_play_000_go_to_folder=/4/01234567890
      

      בנוסף, אם הנכם מעוניינים שלפני שמיעת פרטי בעל המספר המבוקש ישמעו "נמצאה התוצאה הבאה", יש לכם שתי אופציות לכך: 1. להקליט בתחילת הודעת פרטי כל איש קשר מילים אלו, וכן בהעלאת קובץ TTS להקליד בהתחלה מילים אלו, בקיצור מילים אלו יושמעו בתחילת הודעה מס' 000 שבהשמעת קבצים. 2. להקליט/להעלות השמעה נוספת לשלוחת השמעת קבצים שמספרה יהיה 001 ובה יושמע מילים אלו, אחר שהקלטתם אותה פעם אחת תוכלו להעתיק ולהדביק אותה לכל שלוחות השמעות קבצים של אנשי הקשר כולם, וכך כשנכנסים אל שמיעת פרטי איש קשר ישמעו קודם הודעה זו שהיא אחרונה ומספרה גדול יותר מההשמעה של פרטי איש הקשר. [שימו לב הודעה זו חייבת להגיע לשלוחה רק אחר שיש כבר השמעה של פרטי איש הקשר, אחרת היא תושמע אחר שמיעת הפרטים.. בנוסף, יש לנו הקלטה של מילים אלו למי שמעוניין בכך, ניתן לפנות אל כתובת המייל הרשומה בסוף ההסבר.]
      ו... זהו! יש לכם מי זה פון נפלא עם כל המעלות שיש, וזה בשליטתכם המלאה והייחודית. אין צורך בהקשת מספר פעמיים, אחר שמיעת פרטים עוברים לתפריט של שמיעה פעם נוספת, וניתן גם לבדוק באותה שיחה על כמה מספרים שרוצים. אכן יגיעה רבה, אך תוצאה מושלמת. בסייעתא דשמיא כמובן. בהצלחה רבה.

      וכאן נבוא בביאור פרטי הרעיון לכל מאן דבעי. הרעיון של המי זה פון שלנו הוא פשוט פתיחת שלוחת תפריט שיש בו שלוחות רבות של השמעות קבצים לפי כמות מספרי הטלפונים של חברי הקהילה/מוסד וכדו', שמות השלוחות הן בעצם מספרי הטלפון, אחר הקשת מספר עוברים להשמעה שבשלוחה זו בה מושמעים פרטיו של בעל המספר ולאחר מכן עוברים לתפריט חיפוש על מספר נוסף או סיום.
      דבר ראשון יש לדעת כי אין צורך לחלק את המי זה פון לשתי שלוחות א' למספרי טלפון בני 10 ספרות וב' למספרים בני 9 ספרות, כי מאחר שבסה"כ מדובר בתפריט של שלוחות אז אנחנו יכולים פשוט להוסיף 0 נוסף בשלוחות של ה 9 ספרות כך שכשיקישו את המספר (אחר שמוגדר כי בשלוחת תפריט זו השלוחות הן בנות 10 או 11 ספרות כדלהלן) יתרגם הקו את ההקשה בתוספת מספר 0 בהתחלה ואוטומטית יעברו לשלוחה הנדרשת.
      פרט נוסף יש להסביר, כי בעצם אם שמות השלוחות הן בס"ה המספרים של האנשים אז לכאורה כשבן אדם יקיש מספר של עשר ספרות וסולמית בסוף אז יהיה כמו בכל תפריט שאם מקיש מספר שלוחה ואח"כ סולמית אז הוא בעצם חוזר לתפריט? [ולהגיד לאנשים "נא להקיש מספר ללא סולמית" אין טעם..] הפיתרון לכך הוא שאנו מגדירים בכל השלוחות האלו של השמעת פרטי האנשים שבשעת השמעת הקבצים לא יתייחס להקשת מספר #, זאת אומרת שמאחר שאדם הקיש מספר שנמצאת שלוחה כזאת אז מיד הוא עובר להשמעה והקשת # לא מחזירה אותו אחורה.
      בנוסף לכך, מכיון שאנו מעוניינים שמי שיקיש מספר שלא נמצא ברשימה שלנו ישמע "המספר אותו הקשתם איננו מופיע במערכת", ואם השלוחות יהיו בנות 10 ספרות בלבד אז כשבן אדם יקיש מספר של עשר ספרות ואחר כך # אם המספר לא נמצא בתפריט הרי במקום לשמוע "המספר שהוקש שגוי" [אותו החלפנו ל"המספר איננו מופיע ברשימה"] ולחזור לתפריט אז הרי הוא יחזור מיד שלב אחורה – שלוחה הקודמת לשלוחת המי זה פון, בדוגמא שלנו שלוחה 7 ??? הפיתרון לכך שפשוט נעשה את השלוחות בנות 11 ספרות, דהיינו למספר בן 10 ספרות נוסיף פעם אחד את הסיפרה 0, ולמספר בן 9 ספרות נוסיף אותה פעמיים, כך יוצא שכשבן אדם מקיש 9 או עשר ספרות מקסימום ואח"כ סולמית אז בין אם המספר נמצא ברשימה ובין אם לא הרי לא ייצא בחזרה מן התפריט אלא או יעבור להשמעה או ישמע שהמספר איננו ברשימה וישמע שוב התפריט.
      עכשיו אנו פותחים בתפריט המי זה פון הרבה שלוחות השמעת קבצים שמספר כל שלוחה היא מספר של איש קשר בהוספת 0 פעם אחד או פעמיים שהשם יהיה בן 11 ספרות כדלעיל, בתוך שלוחה זו מושמעת השמעה מספר 000 בה שומעים פרטי איש הקשר, [ואופציה נוספת שישמע לפני זה השמעה מספר 001 "נמצאה התוצאה הבאה",] ואנו מגדירים שאחר השמעת קובץ מספר 000 יעבור לשלוחה נוספת – שלוחת תפריט – שפתחנו בתפריט הראשי של המי זה פון, [כאן אנו גם מרויחים שלא ישמע אחר פרטי איש קשר "סוף הודעות",] שם השלוחה הגדרנו 01234567890 לצורך זכירה טובה, [ניתן לשנות לכל מספר בן 11 ספרות אך לא לשכוח להגדיר כן בכל הפנייה משלוחה של השמעת קבצים,] בתוך שלוחה זו הוא שומע בחירה, בהקשה על 1 לחפש על מספר נוסף אנו מפנים אותו שוב לשלוחת המי זה פון הראשית, בהקשה על 2 לסיום וחזרה שלב אנו מפנים אותו לשלב אחד אחורה משלוחת המי זה פון [כמו שכתבנו שלוחה זו אינה מעכבת], ובהקשה על 3 לסיום וניתוק אנו מפנים אותו אל ניתוק השיחה.
      בנוסף בכדי שאם הקיש מספר שלא מופיע ברשימה ישמע שהמספר לא מופיע במאגר, אנו מגדירים בשלוחת המי זה פון שאם הוקשה בחירה שגויה ישמיע את ההודעה [M1001] "המקש שהוקש שגוי", אותה אנו משנים ל"המספר אותו הקשתם איננו מופיע במערכת" וכדו'. [אם כבר הגדרתם הגדרה זו בקובץ ivr.ini שבשלוחה הראשית אז אין צורך להגדיר גם בשלוחה זו.]
      אנו מעלים בשלוחה הראשית של שלוחת המי זה פון הודעת תפריט אותה אנו מקליטים/מעלים ל"אנא הקישו את מספר הטלפון עליו תרצו לקבל מידע" וכדו', [ניתן להוסיף "ובסיום הקישו סולמית" – כרצונכם.] וכן ניתן להעלות/להקליט הודעת ברוכים הבאים כמו בכל תפריט.
      כפי שכבר הבהרנו אופציית מי זה פון זו מיועדת למי שמעוניין לעמול הרבה אך לצאת עם דבר מיוחד ללא תקלות ובעיות. הצלחה מרובה. וכמובן הכל רק בסייעתא דשמיא.
      כתובת המייל שלנו: X999654@GMAIL.COM. [ללא התחייבות – ניתן לקבל אצלנו שתי ההודעות דלעיל מוקלטות.]
      [אל שמואל וכל הבודקים והממונים, אנו מקווים כי הסבר זה איננו נוגד את מה שנכתב כאן שלא לעשות הסברים איך לעשות תפריט, כי אחרי הכל מדובר כאן בהרבה שלוחות עם חשיבה ויגיעה, אם בכל זאת זה נוגד את מה שכתוב שם – תבקשו ממנו ונמחוק את הפוסט מיידית.]
      נשמח לשמוע תגובות והערות ותובנות אך ורק כאן!!!

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      ב
      בסייעתא דשמיא 0
    • הפנייה לקובץ מסויים בתוך שלוחה מסויימת.

      שיהיה ניתן בכל מקום שיש אופציית ניתוב לשלוחה... [בסיום שלוחה מסויימת/בכניסה לא מורשית/בשגיאה מסויימת/ועוד אין ספור מקרים] להגדיר מעבר אל קובץ מסויים בתוך שלוחה, לדוגמא שיעברו לקובץ 561 שבתוך שלוחה 2/9/5/1 [שלוחת השמעת קבצים].
      זה יחסוך המון שלוחות שמייצרים רק עבור מעבר אחרי דבר פלוני ואלמוני, וזה יעזור לדעתי מאוד לכלל מנהלי המערכות להפנות לאיפה שרוצים ולהשמיע מה שרוצים תוך שניות.
      @שמואל @eliyahu @ימות-המשיח
      תודה רבה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ב
      בסייעתא דשמיא 0
    • השמעת הודעה בתפריט הראשי רק לרשומים ברשימת צינתוקים מסויימת. הדרכה.

      לתועלת המשתמשים, נסביר איך להשמיע הודעה מסויימת [כגון "להרשמה לרשימת הצינתוקים הקישו.."] בשלוחה הראשית רק לאלו שלא רשומים לרשימת צינתוקים מסויימת, ואלו שכן רשומים לא ישמעו אותה.
      [יש גם דרך לעשות את זה ע"י הגדרה שכל מי שנרשם לרשימת צינתוקים יועבר להרשמה שקיטה לרשימת תפוצה.
      אך: א. זה כבר סיפור שלם. ב. וגם מניסיון שלי לא ניתן לסמוך ע"ז במאה אחוז כי תמיד יש חכמים שבאמצע שמיעת ההודעה "מספר הטלפון שלכם נוסף בהצלחה לרשימת הצינתוקים" כבר ניתקו ולא הספיקו לעבור לשלוחת ההוספה לרשי"ת. אז כאן הבאתי דרך ישירה להשמעה רק למי שלא רשום ברשימת צינתוקים.]
      שלוחה 999 שרשמנו בפוסט זה הינה דוגמא בלבד, ניתן להגדיר כל שלוחה שהיא.
      בכל שלוחה רשמנו גם איפה הם המקורות להגדרות שרשמנו, לתועלת המשתמשים.

      אז הבה נצא לדרך:

      בשלוחה ראשית

      א. נגדיר [מלבד שאר הגדרות השלוחה]:

      check_did_and_go_to_folder=yes
      ;הפנייה לפי מספר מחוייג
      check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
      ;רק פעם אחת בכל שיחה
      

      ב. ניצור קובץ ini בשלוחה בשם Did_Go_To, ובו נרשום את מספר המחוייג של המערכת והשלוחה אליה יופנו:

      0773137770=/999
      

      [רק לא לשכוח לשנות את המספר למספר המערכת שלכם.]
      מקור

      שלוחה 999

      בשלוחה זו נגדיר:

      type=go_to_folder
      ;מעבר לשלוחה אחרת
      go_to_folder=/
      ;לעבור לשלוחה הראשית
      go_to_from_tzintuk=yes
      ;פילטר לפי רשימת צינתוקים
      check_list_tzintuk=X
      ;רשימת צינתוקים לבדיקה
      go_to_from_tzintuk_found=in_extension
      ;מספר הקיים ברשימה ייכנס לשלוחה רגיל
      go_to_from_tzintuk_not_found=/999/1
      ;לאן ללכת אם המספר לא קיים
      

      מקור
      [רק לא לשכוח לרשום את מספר רשימת הצינתוקים לבדיקה, אחרת: M3331 לא הוגדרה רשימת צינתוקים.]

      שלוחה 999/1

      א. בשלוחה זו נגדיר:

      type=play_and_return
      ;השמעת הודעה בלבד
      play_and_return_play_all=yes
      ;לא יהיה ניתן לדלג על ההודעה
      play_and_return_end_go_to=/
      ;לאן יעבור בסיום
      

      ב. נכניס לשלוחה קובץ שמע בשם M0002 - והוא יושמע לאלו שלא רשומים ברשימת הצינתוקים.
      מקור.

      תגובות והערות ניתן לרשום כאן.
      בהצלחה מרובה.

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      ב
      בסייעתא דשמיא 0
    • בהשמעת פרטי קובץ שישמיע שם המקליט.

      שיהיה אפשרות בהשמעת פרטי קובץ במקום שישמיע את המספר של מקליט ההודעה שישמיע את שמו של המקליט, דהיינו שיהיה ניתן להכניס באיזושהי תיקיה בשלוחה הקלטות של שמות החברים אשר שמות ההקלטות הן לפי מספר הטלפון של כל חבר, וכך בהשמעת פרטי כל קובץ - באם יש למקליט הקובץ שם בתיקיה הנ"ל אזי ישמעו את שם המקליט, ואם אין שם על המספר שהקליט - רק אז ישמעו את המספר. ולא שתמיד ישמעו המספר.
      תודה רבה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ב
      בסייעתא דשמיא 0
    • RE: הורדת הצליל חיו ג בכניסה לקו

      @שלומל-ה אמר בהורדת הצליל חיו ג בכניסה לקו:

      עשיתי קו לתא קולי ונשמע צליל ואז זה עובר לקו וזה נראה שאני מנתק על האנשים, איך מורידים את הצליל הזה?

      כאשר מחייגים למערכת שומעים צליל חיוג.
      ניתן לבטל את השמעת צליל החיוג על ידי הגדרה בקובץ ivr את ההגדרה:

      no_ringing=yes
      

      מקור.
      בברכה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בסייעתא דשמיא 0
    • RE: פתיחת שלוחה רק ביום שישי ועד מוצ''ש בחצות ?

      @אברהם-צבי אמר בפתיחת שלוחה רק ביום שישי ועד מוצ''ש בחצות ?:

      איך אפשר להגדיר שהשלוחה תהיה פתוחה מיום שישי ב-12:00 ועד במוצ''ש בחצות?

      תגדיר:

      enter_if_time=12:00-23:59.fri-sat.*.*
      ;יכניס רק בימים שישי ושבת משעה 12 בצהריים
      

      בברכה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בסייעתא דשמיא 0
    • חדש! העלאת נתונים מאקסל לאלפוני המוקד החרדי.

      תגובה: אקסל לטלפון
      חדש באלפוני המוקד החרדי, יש אפשרות כשנכנסים ל"המתקין האוטומטי" להקיש בצד ימין למטה על הקישור הקטנציק מאד "ביטא", ולהעלות פרטי אנשי הקשר מאקסל.
      את הקובץ אקסל יש לסדר בצורה הבאה:
      טור A - שם פרטי ומשפחה
      טור B - פלאפון
      טור C - טלפון
      טור D - כתובת
      [אם מאיזשהי סיבה יש בעיה לפתוח נושא על דבר כזה נא להגיד לי. אני לא יודע את כל הכללים בזה..]
      בהצלחה.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ב
      בסייעתא דשמיא 0
    • RE: שאלות טריוויה ב TTS

      @גוטליב-סוכן-פלאפונים
      אין אפשרות לעשות שאלות טריוויה או מבחן אמריקאי ב TTS, אלא שכאן דנו על אופציה לרשום את השאלות והתשובות בוורד וכדומה ואוטומטי זה יעלה למערכת בכל מיני פקודות של API וכדומה, אבל בסוף הביאו שמה שזה ממילא לא עוזר כי לא עובד ב TTS, הצלחה מרובה. [נ.ב. כאן כבר ביקשו ב"בקשות לפיתוח" לפתח אופציה זו.]

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ב
      בסייעתא דשמיא 0
    • RE: אני לא מצליח להתחבר לאתר דיגיקול

      @בלויא אמר באני לא מצליח להתחבר לאתר דיגיקול:

      תגובה: [ב"ה](פרויקט דיגיקול עלה לאויר)
      @ימות-המשיח
      לאחר ההרשמה אני מנסה להתחבר, וכותב לי 'פרטים חסרים או שגויים'.
      צילום מסך 2022-12-15 152504.png

      פשוט מאוד למה, כי במקום לרשום "מייל" רשמת "שם"..
      בברכה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ב
      בסייעתא דשמיא 0
    • אחר הודעת מערכת יעבור אל...

      ציטוט [יש לדפדף מטה]
      כניסה מחודשת למבחן [אמריקאי] לאחר סיום בהצלחה
      המערכת מודיעה
      M2979 הציון שלך הוא
      וחוזרת שלב אחד למעלה

      האם יש אפשרות לפתח אופציה להגדיר שאחר שמיעת הודעת מערכת זו יעבור אל שלוחה מסויימת/ראשית?
      כמו כן בכללי אולי אפשרי לפתח אופציה להגדיר באיזו שלוחה שהיא שאחר שמיעת הודעת מערכת מספר.... יעברו אל...???
      או שזה לא אפשרי טכני?
      תודה רבה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ב
      בסייעתא דשמיא 0

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי בסייעתא דשמיא 0

    • RE: הורדת הגדרות הפורום למחשב

      @מושי-גרינוואלד כתב בהורדת הגדרות הפורום למחשב:

      @מושי-גרינוואלד
      אני מעלה לך את זה כאן
      מסודר1.rar
      מסודר.rar
      הגדרות גירסא 2.zip

      תודה רבה לך.

      פורסם בעל הפורום
      ב
      בסייעתא דשמיא 0
    • הורדת הגדרות הפורום למחשב

      האם יש אופצייה להוריד את כל הפוסטים שתחת "אזור התעשיה-הגדרות המערכת" למחשב, שאוכל לצפות בהם ללא חיבור לאינטרנט [את ההגדרות שקיימות כעת - ללא מה שיתווסף בהמשך שזה כמובן לא יירד אוטומטי] ??

      פורסם בעל הפורום
      ב
      בסייעתא דשמיא 0
    • RE: הגדרה הפסיקה לעבוד

      נו חברה, איפה כל אלו שמשתמשים בהגדרה זו, לא הבחנתם שזה הפסיק לעבוד ??

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בסייעתא דשמיא 0
    • הגדרה הפסיקה לעבוד

      משום מה בשבועות האחרונות הפסיקה לעבוד ההגדרה:

      jcalendar_subtract_day_if_time_before=0559
      

      דהיינו שעד השעה הרשומה המערכת תוריד בתאריך עברי ליום אחורה [למערכות הרוצים שייחלף יום העברי בבוקר ולא ב-12 בלילה]
      מקור ההגדרה

      זה קרה לי בכמה מערכות אותו דבר.
      עוד מישהו נתקע בזה, או יודע פשר הדבר או פיתרון לכך ??

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בסייעתא דשמיא 0
    • RE: מערכת רישום מקומות

      @מישהו-נורמלי כבר לא רלוונטי, נכון ?
      [אם זה כן רלוונטי, אז יש אופצייה של השמעת כמות נרשמים בקבלת נתונים שעובד נפלא].
      הצלחה רבה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בסייעתא דשמיא 0
    • RE: חסימה מרשימת התפוצה ברמת מערכת

      @זרח העיצה היחידה שיש לזה היא להכניס אותם לשלוחת "הוספת המספר המחייג מרשימת התפוצה" [באותה קישור שרשמת] וכשהם מוסיפים את עצמם [לא משנה לאיזה רשימה] אז זה מסיר מהם את החסימה הכללית.
      [גם כשפניתי פעם לשירות הלקוחות בנושא זה, לא יכלו לעזור לי באופן אחר, רק אמרו לי לעשות כנ"ל.]
      הצלחה מרובה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בסייעתא דשמיא 0
    • RE: בעיה באיפוס רשימת תפוצה בAPI

      @ivrפון כתב בבעיה באיפוס רשימת תפוצה בAPI:

      @בסייעתא-דשמיא-0 תגדיר בשלוחת איפוס

      api_hangup_send=no
      

      תודה רבה, ממש זה מה שהייתי צריך, אין מילים !!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בסייעתא דשמיא 0
    • RE: בעיה באיפוס רשימת תפוצה בAPI

      @בסייעתא-דשמיא-0
      נו, מומחים, יש לכם איזו עיצה/הסבר ??
      בתודה מראש.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בסייעתא דשמיא 0
    • RE: שגיאה פוסטים נראים כפול

      @ivrפון זה לא שגיאה, אלא ככה זה הולך כאשר אדם מגדיר את הפוסט שלו כשאלה שלא נפתרה ואח"כ מישהו עונה התשובה שהוא רואה שהיא הנכונה ואז היא מועלית אוטומטית לתחילת השרשור כדי שיראו שהיא הנכונה שפתרה את הבעיה.
      הצלחה.

      פורסם בעל הפורום
      ב
      בסייעתא דשמיא 0
    • RE: מדוע אני שומע "אין מענה משרת הAPI" בו בשעה שהפעולה כן הצליחה

      @הלי תודה רבה, אין מילים.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בסייעתא דשמיא 0