העתקת שלוחות במחשב עם קונטרול C
-
בסירטונים של ימות המשיח הם אומרים שאחרי שבוחרים שלוחה ורוצים להעתי או לגזור למקום אחר אפשר להשתמש במקי ההעתק והדבקה רגילים
קונטרול - X,C,V
לי זה לא עבד אף פעם מישהו יודע למה? -
@33064325 גם לי זה לא עובד...
-
אני עושה קונטרול ולא עוזב ואז לוחץ על כל קובץ ואז זה נותן לי אפשרות להעתיק לגזור ולמחוק או לבטל
תראו את הסירטון שוב -
-
בסירטון רואים שזה כן עובד
ואולי כדאי שזה כן יהיה אמור לעבוד -
@33064325 הלוואי...
בסירטונים זה תמיד נראה טוב... -
@33064325 אמר בהעתקת שלוחות במחשב עם קונטרול C:
בסירטון רואים שזה כן עובד
באיזה סרטון (ספיציפי) ראית את זה, כי אני ראיתי רק שמשתמש עם הקונטרול ולא עם X,C,V
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות