מעקב אחרי לקוחות אחרי תיקון מוצר
-
אני רוצה שיהיה לי אפשרות שלקוחות שפותחים קריאה יהיה להם מספר קריאה אוטומטי (או אם הם מקבלים ממני שובר עם מספר)
שהם יוכלו לעקוב אם זה טופל או לא, כאשר אני מכניס את המידע שזה טופל הלקוח יקבל אפ אפשר צינתוק שזה חינמי
או הודעה טלפונית או סמס לטלפון לא כשר נציגנו טיפלו בבעיה וכווווו'
ומהצד שלי
אני טוען כל פעם קובץ ששם יהיה כתוב טופל או לא לפי מספר -
@Evi770 אין לימות פתרון מוכן לכלל הצרכים שהצגת
אפשרי לבנות את זה בתשלום. אני גם יכול לעשות את זה, אם אתה מעוניין אתה יכול ליצור קשר yemot@madrichim.ovh -
פוסט זה נמחק! -
@אבו ???
איך זה קשור לפה? -
@צדיק-תמים אמר במעקב אחרי לקוחות אחרי תיקון מוצר:
@אבו ???
איך זה קשור לפה?סליחה, טעות זה קשור למקום אחר באמת