נראה לי שהגיע הזמן להוריד את התמונה הזאת
ואולי לשים את זה
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי אבו
-
אלפון - רעיונות
אני רוצה ליצור אלפון ואשמח לשמוע את דעת הציבור מה יכול להיות שימושי וטוב באלפון
מה שמדובר כעת הוא,- שיהיה אתר בו מעלים קובץ אקסל עם הפרטים שם פרטי, משפחה, רחוב, מספר, כניסה, קומה, דירה, עיר, טלפון, פלאפון בעל, פלאפון אשה, פלאפון נוסף, מייל, וניתן להוסיף/להוריד/להחליף עמודות לפי הצורך... (באתר יהיה ניתן גם להוריד (ואולי גם לערוך) את הקובץ הקיים)
- חיפוש כללי (בכל אחד מהפרטים) ע"י זיהוי דיבור (חינמי) או הקשות או חיפוש טלפון ע"י הקשת מספר טלפון
- שליחת צינתוק מהמספר(ים) של התוצאה - אשמח לקבל מידע...
- שיהיה אפשרות להוסיף/ לערוך שורות דרך הטלפון (להוסיף/לערוך/למחוק כ"א את עצמו/אחר ועם אישור מנהל/בלי אם אפשרות למורשי גישה)
- שיהיה אפשר להעלות לאתר קובץ vcf של אנשי קשר
מה שנמצא כעת בפיתוח:
- אלפון שניתן להעלות באתר אקסל עם הנתונים, וכן ניתן להוריד את האקסל הקיים כדי לעדכן (לע"ע אין אפשרות לעדכן/להוסיף נתונים אלא רק להחליף הכל וכדי להוסיף צריך להוריד את הקובץ הקיים ושם להוסיף ואז לדרוס את הקודם, כמו"כ לע"ע אין אפשרות להוסיף/לשנות נתונים דרך הטלפון אלא רק באתר כנ"ל)
- הנתונים הם דינמיים, כך שתוכלו לכתוב שם, משפחה, טלפון או בית עסק, כתובת, טלפון, מייל ומה שתרצו (ניתן לשים קריינות לכל המערכת כולל סוג הנתון)
- החיפוש הוא ע"י בחירה האם בהקשות (כרגע נידון האם הקשות במקלדת ימות או במקלדת api-אשמח לשמוע את דעתכם) או בזיהוי דיבור (חוץ מחיפוש טלפון), ניתן לחפש או בנתוני שם ומשפחה או בטלפון (כולל טלפון פלאפון נייד בעל/אישה/בית וכו') או בכל הקובץ או עפ"י תפריט לבחירת נתון לחיפוש בו (לדוגמא רק בנתון עיר)
עדיין בבדיקה:
- שליחת צינתוק מהמספר(ים) של התוצאה - מחכה לקבל מידע...
- אפשרות להעלות לאתר קובץ vcf של אנשי קשר
-
RE: המלצה על תא קולי
בא נחלק את המעלות של כל מערכת בפני עצמה
0796077217 0583257777 אבטחה המערכת שלכם ואין לאף אחד גישה (אם החלפתם סיסמא) הם מבטיחים שאינם נכנסים ובדקים מידע, אבל יש להם גישה גם אם אתם סומכים עליהם. הגדרה מהירה - (כמה שלבים) + (ממש ברגע) זיהוי חסוי X (ברוב המערכות) V (לכולם, וגם אם לא השאירו הודעה...) שימוש פשוט V V הפנית שיחה מחברות שלא נותנות הפניה לנייחים X V אם יש עוד תעדכנו...
-
הוספת/הסרת ערך id עפ"י מקלדת ולא רק ספרות
אם אפשר לפתח שבמודולים הוספת/הסרת ערך id יהיה אפשר להגדיר גם מקלדת ולא רק ספרות להוסיף ישדרג את המודול עשרות מונים
תודה -
RE: האם ימות עושים ניקוי שלוחות לשלוחות עם מידיי הרבה חומר?
@מנסה כתב בהאם ימות עושים ניקוי שלוחות לשלוחות עם מידיי הרבה חומר?:
תודה לימות פיתוח חשוב ביותר
אין לנו צורך בדרך כלל בכל ההקלטות מהמאזינים הישנות, וזה סתם מכביד על המערכת
לשדרוג מלא אולי ניתן לסדר שיוכלו להחריג תיקיות ע"י קוד מסויים או בשרות הלקוחות
ולהודיע לפני שעושים שינוי כזה
-
RE: קו טלפוני לשאלות מאת בינה מלאכותית
@חייייים כתב בקו טלפוני לשאלות מאת בינה מלאכותית:
לכאורא זה אמור להיות דבר מאוד פשוט אך חיפוש ברשת לא העלה כלום
תודה מראשא' זה לא קשור בכלל ל'בקשות לפיתוח' אולי ל'פורום מפתחים api'
ב' כבר היה (אולי אפילו 2) ונסגר כי עוד לא נמצא מי שמוכן לקחת על עצמו את האחריות על התכנים שהוא מביא בלי סינון... -
חדש!!! קבלת תגמול על מערכת ללא עוסק פטור
מעוניינים לקבל תגמול על מערכות ואין לכם עוסק פטור?
מעוניין לקבל יותר כסף על כל דקת שיחה?
פתח מערכת (למערכות חדשות בלבד!) בריסיילר MGM וקבל תגמול דקות המשתלם ביותר!כמות דקות: שווי התגמול: תעריף תגמול: 2,700-27,000 0.1 אג' לדקה 0.0037 יחידות לדקה 27,000-50,000 0.108 אג' לדקה 0.004 יחידות לדקה 50,000-100,000 0.117 אג' לדקה 0.00434 יחידות לדקה 100,000-200,000 0.122 אג' לדקה 0.00455 יחידות לדקה 200,000-500,000 0.135 אג' לדקה 0.005 יחידות לדקה לדוגמא, עבור 100,000 דקות תקבלו תגמול של 434 יחידות שזה בשווי של 117 ש"ח (בתעריף של 100 יחידות ב-27 ש"ח)
ניתן למכור לנו/למישהו חיצוני את היחידות כך שתקבלו כסף תמורת היחידות, פרטים בשירות לקוחות.
לפרטים נוספים שלחו מייל לכתובת CS@MGMIVR.COM
יש מספרים פתוחים לקומה הכשירה...
נ.ב. המספרים מעוגלים ולא מדוייקים ב-100%, כמו"כ באפשרותינו להפסיק את התוכנית בכל עת, ט.ל.ח. -
RE: עדכון חשוב בניתוב שיחות למספרים חיצוניים
@eliyahu אולי אפשר לעשות שזיהוי השיחה תהיה מ 9720500000000+ כמו שיחות מחו"ל וכך נדע שזה מהמערכת כי מתי פעם אחרונה קיבלתי שיחה עם מס' כזה? (לא שלא קיבלתי אבל זה אחד לאלף)
קרדיט על הרעיון ל @ישראל10 -
השמעת קבצים בסדר הפוך
@שמואל אמר ב playfile-שלוחת השמעת קבצים
סדר השמעת הקבצים
מתחיל מהקטן וממשיך לגדולstart=min
הבעיה מתחילה שאם מגדירים ככה אז כשמאזין לוחץ 8 הוא עובר לקובץ הקודם ו2 לקובץ הבא
והפיתרון לזה הוא להגדיר:control_play2=minus control_play8=plus
וכך להפוך את המקשים
אבל עדיין יש בעיה...
שבקובץ הראשון ששומעים (בכל שלוחה של השמע"ק זה משמיע את הקובץ מהתחלה וכאן) שומעיםסוף הודעות
וחזר לתפריט קודם, והפיתרון לזה הוא להגדיר:playfile_000_control_play_2=restart
ואז בקובץ הראשון (במידה ושמו 000) יחזור לתחילת הקובץ ולא לתץפריט קודם
וכעת נבקש מ @ימות-המשיח שיפתחו את זה כברירת מחדל שאם מוגדר
start=min
אז הברירת מחדל יהיה שמקשים 8/2 פועלים הפוך ובקובץ הראשון לא יחזור לתפריט קודם
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי אבו
-
RE: מערכת 'מסתברא' 033132222
@שמואל-ש כתב במערכת 'מסתברא' 033132222:
@אבו גם אני קיבלתי תשובה כזאת...
להלן השרשור למי שמעניין אותו
ענו לך מהר...
זה ברור זה תשובה מתבנית שנמצאית אצלם.
ושלחת להם רק לפני כמה דקות אני אני מהמר שהם יחזירו לך בקרוב את אותה תבנית אפילו בלי לקרוא את מה שכתבת
תעדכן אם צדקתי -
RE: מערכת 'מסתברא' 033132222
@חוויה-טלפונית תודה על הטיפול המהיר
שלחתי לך מייל כמו שדיברנו -
RE: מערכת 'מסתברא' 033132222
@CUBASE כתב במערכת 'מסתברא' 033132222:
@אבו יש לך אפשרות לבקש משירות הלקוחות שיחסמו אותך מצינתוקים בקו הזה, אל תקשיב למה שכתבו לך, תתעקש, תסביר, בסוף ישתכנעו.
זה מה שעניתי להם כבר אתמול, נראה מה יגיבו:
אני יודע שיש לכם משנה סדורה ותשובה מוכנה בנושא, ולכן בדיוק ציינתי ש'משום מה' יש לי 'תקלה' שאני 'לא מצליח' לחייג למערכת והשיחה מתנתקת
אז לכן ביקשתי שאו שתבטלו את החסימה/תקלה שלי לכניסה למערכת, ואז אוכל ליצור איתו קשר. או שתחסמו אותי מהמערכת (חסום 5 שלא יוכל לצנתק אליי-דבר שאתם יכולים כמו כל דבר במערכת!) או שאולי תתנו לי פרטי איש קשר שאוכל לדבר איתו
כמו כן ב'הסכם מערכות' מפורש בסעיף 2 ו' שאסור להוציא שיחות ממספר המערכת לא דרככם, ואם זה דרככם אשמח שתסגרו לו את המערכת מכיוון שהוא עובר על החוק וממילא עובר על ההסכם איתכם וממילא ההסכם בטל והמערכת אמורה להיסגר על ידכם
-
RE: מערכת 'מסתברא' 033132222
@יהודה-צ-כ כתב במערכת 'מסתברא' 033132222:
@y6714453 כתב במערכת 'מסתברא' 033132222:
@אבו באמת מוזר התשובה של ימות המשיח... (גם תשובה כ"כ ארוכה - בדרך כלל עונים תשובות קצרות)
מסתבר שהם לקחו את התשובה שלהם מהתקנון, ולכן זה ככה ארוך.
@y6714453 כתב במערכת 'מסתברא' 033132222:
@יהודה-צ-כ
בתנאים ומדיניות זה לא מופיע...
אם מתקשרים 0772222770 ומקישים 4 שומעים את כל הדרשה הזו...
נראה לי שפעם היה אפשר לחסום מצנתוקים בשלוחה הזו -נכון, פעם הם חסמו את כל מי שביקש, עד שכנראה הם שמו לב שבתכל'ס זה מוריד להם קליינטים של האזנה ולכן ביטלו את האפשרות הזו והים הם "לא יכולים" אז אנחנו נסבול...
נ.ב. זה לא מההסכם אלא הם הכינו תשובה קבועה לכל מי שמבקש את הבקשה הזו והם עונים אותה מתוך תבנית מוכנה...
-
RE: מערכת 'מסתברא' 033132222
@מנסה כתב במערכת 'מסתברא' 033132222:
תשלח תלונה לשרות הלקוחות
הם מטפלים בדברים כאלה בחומרה רבה
בחומרה רבה... רבה אמונתך...
את האמת שהסתפקתי אם לעשות מעצמי צחוק ולשלוח...
רק איך אומרים... ביקשתם...: שלחתי...
וזאת התגובה:שלום וברכה,
חברת ימות המשיח היא חברת טכנולוגיה בלבד שפיתחה פלטפורמה טכנית לתפעול תכנים בקו טלפון (מערכת IVR). לקוחותיה של ימות המשיח משתמשים בפלטפורמה זו ברמה הטכנית בלבד להזנת התכנים ולמתן אפשרות להקשה על מקשי הטלפון לשם ביצוע פעולות (לרבות פעולת הסרה מרשימת תפוצה), וזו כנראה הסיבה שניתן לשמוע בתפריט הטכני במערכת, הודעה קולית לפיה היא הוקמה באמצעות ימות המשיח.
תנאי למתן שירות לכל אחד מלקוחותינו הוא התחייבות להפעיל אותן בהתאם לחוק.
ימות המשיח אינה מתקשרת לאיש, אינה מצנתקת, ואינה מחזיקה ברשימות תפוצה.
ככל שאחד מלקוחות ימות המשיח מחייג ליעדים כלשהם בזיהוי של מספר הטלפון שבו פועלת המערכת - הוא עושה זאת לאחר שהתקשר באופן חוקי עם ספק טלפוניה מורשה או בעל רישיון בהתאם לחוק התקשורת, והוא מוציא באמצעותו שיחות טלפון. אנו מדגישים כי בהתאם להוראות סעיף 30א(א) לחוק התקשורת "לא יראו כמפרסם מי שביצע, בעבור אחר, פעולת שיגור של דבר פרסומת כשירות בזק לפי רישיון או תקנות ההיתר הכללי, לפי העניין".
ימות המשיח אינה יכולה לבצע הסרה של מספרים, שכן איננה משגרת הודעות, ואיננה מבצת עבור אחר פעולת שיגור.
אם לדעתכם יש מפרסם שהתקשר אליכם באופן לא חוקי - עליכם לפנות אליו ישירות.
רק אצטט קטעים נבחרים:
ימות המשיח אינה יכולה לבצע הסרה של מספרים, שכן איננה משגרת הודעות, ואיננה מבצת עבור אחר פעולת שיגור.
אם יש כאן מישהו שיודע להסביר לנציגה איך עושים את זה אשמח אם יפנה אליה...
אם לדעתכם יש מפרסם שהתקשר אליכם באופן לא חוקי - עליכם לפנות אליו ישירות.
אני חוזר ומבקש, אם יש למישהו מידע על הברנש שיפנה אליי...
-
RE: צינטוקים בהשארת תגובה
@ירין כתב בצינטוקים בהשארת תגובה:
@אבו זה עולה כסף איך שייך לשעות את זה?
@אA כתב בצינטוקים בהשארת תגובה:
@האקר-המשופשף @ירין
אבל כן ישנה אפשרות להקליט ישירות לתקיה של התגובות ואז המעבר ההקלטה תהיה בשלוחת הקלטות רגילה עם צינתוק רגיל.
הבעיה הגדולה (והעיקרית) שצריך למצוא דרך איך להגדיר שכל הקלטה תיכנס לתקייה של השאלה שלה.
@אבו כתב בצינטוקים בהשארת תגובה:
אפשר בapi
-
RE: תא קולי
@שואל-ועונה כתב בתא קולי:
@אבו
אתה מתכוון שההקלטה של "אנא השאירו את הודעתכם" וכו תהיה כמוזיקת רקע בהקלטה? חשבתי על זה אבל אם אני יעשה ווליום נמוך אף אחד לא ישמע ואם אני יעשה ווליום גבוה / אפילו רגיל אני לא ישמע את ההקלטה.לא.
אמרתי שתעשה את זה כמוזיקה בהמתנה ותגדיר שלא ישדר מענה מס' שניות של ההקלטה -
מערכת 'מסתברא' 033132222
אם יש למישהו מושג מי זה אחראי על זה?
מצנתק ללא הפסקה וההסרה מרשימת התפוצה לא עובדת.
השארתי לו הודעה שיפסיק לצנתק לי אז הוא חסם אותי (כנראה) מחיוג למערכת וממשיך לצנתק כמו... -
RE: תא קולי
@שואל-ועונה כתב בתא קולי:
שלום עשיתי הפניית שיחות למערכת ivr, שמוגדרת כתא קולי.
הבעיה שאם מחייגים אלי מקו מסויים, או הודעה כלשהי חשובה, אני מפספס חצי מההודעה כי עד שהמערכת אומרת אנא השאירו את הודעתכם וכו' , לוקח זמן, לכן שאלתי היא האם אפשר לעשות הפניה לפי מספר שמתחיל לדוגמא ב 07 ועדה
תודה.אתה יכול לעשות את ההודעה של אנא הקליטו כמוזיקה במתנה לפני המענה
-
RE: צינטוקים בהשארת תגובה
@ירין כתב בצינטוקים בהשארת תגובה:
אם יש אפשרות שבהשארת תגובות של משתמשים יהיה צינטוק תודה רבה
אם אתה רוצה אפשר בapi