נראה לי שהגיע הזמן להוריד את התמונה הזאת
ואולי לשים את זה
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי אבו
-
אלפון - רעיונות
אני רוצה ליצור אלפון ואשמח לשמוע את דעת הציבור מה יכול להיות שימושי וטוב באלפון
מה שמדובר כעת הוא,- שיהיה אתר בו מעלים קובץ אקסל עם הפרטים שם פרטי, משפחה, רחוב, מספר, כניסה, קומה, דירה, עיר, טלפון, פלאפון בעל, פלאפון אשה, פלאפון נוסף, מייל, וניתן להוסיף/להוריד/להחליף עמודות לפי הצורך... (באתר יהיה ניתן גם להוריד (ואולי גם לערוך) את הקובץ הקיים)
- חיפוש כללי (בכל אחד מהפרטים) ע"י זיהוי דיבור (חינמי) או הקשות או חיפוש טלפון ע"י הקשת מספר טלפון
- שליחת צינתוק מהמספר(ים) של התוצאה - אשמח לקבל מידע...
- שיהיה אפשרות להוסיף/ לערוך שורות דרך הטלפון (להוסיף/לערוך/למחוק כ"א את עצמו/אחר ועם אישור מנהל/בלי אם אפשרות למורשי גישה)
- שיהיה אפשר להעלות לאתר קובץ vcf של אנשי קשר
מה שנמצא כעת בפיתוח:
- אלפון שניתן להעלות באתר אקסל עם הנתונים, וכן ניתן להוריד את האקסל הקיים כדי לעדכן (לע"ע אין אפשרות לעדכן/להוסיף נתונים אלא רק להחליף הכל וכדי להוסיף צריך להוריד את הקובץ הקיים ושם להוסיף ואז לדרוס את הקודם, כמו"כ לע"ע אין אפשרות להוסיף/לשנות נתונים דרך הטלפון אלא רק באתר כנ"ל)
- הנתונים הם דינמיים, כך שתוכלו לכתוב שם, משפחה, טלפון או בית עסק, כתובת, טלפון, מייל ומה שתרצו (ניתן לשים קריינות לכל המערכת כולל סוג הנתון)
- החיפוש הוא ע"י בחירה האם בהקשות (כרגע נידון האם הקשות במקלדת ימות או במקלדת api-אשמח לשמוע את דעתכם) או בזיהוי דיבור (חוץ מחיפוש טלפון), ניתן לחפש או בנתוני שם ומשפחה או בטלפון (כולל טלפון פלאפון נייד בעל/אישה/בית וכו') או בכל הקובץ או עפ"י תפריט לבחירת נתון לחיפוש בו (לדוגמא רק בנתון עיר)
עדיין בבדיקה:
- שליחת צינתוק מהמספר(ים) של התוצאה - מחכה לקבל מידע...
- אפשרות להעלות לאתר קובץ vcf של אנשי קשר
-
RE: המלצה על תא קולי
בא נחלק את המעלות של כל מערכת בפני עצמה
0796077217 0583257777 אבטחה המערכת שלכם ואין לאף אחד גישה (אם החלפתם סיסמא) הם מבטיחים שאינם נכנסים ובדקים מידע, אבל יש להם גישה גם אם אתם סומכים עליהם. הגדרה מהירה - (כמה שלבים) + (ממש ברגע) זיהוי חסוי X (ברוב המערכות) V (לכולם, וגם אם לא השאירו הודעה...) שימוש פשוט V V הפנית שיחה מחברות שלא נותנות הפניה לנייחים X V אם יש עוד תעדכנו...
-
הוספת/הסרת ערך id עפ"י מקלדת ולא רק ספרות
אם אפשר לפתח שבמודולים הוספת/הסרת ערך id יהיה אפשר להגדיר גם מקלדת ולא רק ספרות להוסיף ישדרג את המודול עשרות מונים
תודה -
RE: האם ימות עושים ניקוי שלוחות לשלוחות עם מידיי הרבה חומר?
@מנסה כתב בהאם ימות עושים ניקוי שלוחות לשלוחות עם מידיי הרבה חומר?:
תודה לימות פיתוח חשוב ביותר
אין לנו צורך בדרך כלל בכל ההקלטות מהמאזינים הישנות, וזה סתם מכביד על המערכת
לשדרוג מלא אולי ניתן לסדר שיוכלו להחריג תיקיות ע"י קוד מסויים או בשרות הלקוחות
ולהודיע לפני שעושים שינוי כזה
-
RE: קו טלפוני לשאלות מאת בינה מלאכותית
@חייייים כתב בקו טלפוני לשאלות מאת בינה מלאכותית:
לכאורא זה אמור להיות דבר מאוד פשוט אך חיפוש ברשת לא העלה כלום
תודה מראשא' זה לא קשור בכלל ל'בקשות לפיתוח' אולי ל'פורום מפתחים api'
ב' כבר היה (אולי אפילו 2) ונסגר כי עוד לא נמצא מי שמוכן לקחת על עצמו את האחריות על התכנים שהוא מביא בלי סינון... -
חדש!!! קבלת תגמול על מערכת ללא עוסק פטור
מעוניינים לקבל תגמול על מערכות ואין לכם עוסק פטור?
מעוניין לקבל יותר כסף על כל דקת שיחה?
פתח מערכת (למערכות חדשות בלבד!) בריסיילר MGM וקבל תגמול דקות המשתלם ביותר!כמות דקות: שווי התגמול: תעריף תגמול: 2,700-27,000 0.1 אג' לדקה 0.0037 יחידות לדקה 27,000-50,000 0.108 אג' לדקה 0.004 יחידות לדקה 50,000-100,000 0.117 אג' לדקה 0.00434 יחידות לדקה 100,000-200,000 0.122 אג' לדקה 0.00455 יחידות לדקה 200,000-500,000 0.135 אג' לדקה 0.005 יחידות לדקה לדוגמא, עבור 100,000 דקות תקבלו תגמול של 434 יחידות שזה בשווי של 117 ש"ח (בתעריף של 100 יחידות ב-27 ש"ח)
ניתן למכור לנו/למישהו חיצוני את היחידות כך שתקבלו כסף תמורת היחידות, פרטים בשירות לקוחות.
לפרטים נוספים שלחו מייל לכתובת CS@MGMIVR.COM
יש מספרים פתוחים לקומה הכשירה...
נ.ב. המספרים מעוגלים ולא מדוייקים ב-100%, כמו"כ באפשרותינו להפסיק את התוכנית בכל עת, ט.ל.ח. -
חדש!!! אלפון קהילתי/משפחתי
ניתן להתנסות באלפון במערכת 0747956240
נשמח לשמוע רעיונות לשיפור
האלפון כרגע בפיתוח ואינו ניתן להטמעה במערכות אחרות/עם נתונים אחרים
לע"ע הנתונים שהועלו הם כבטבלה דלהלן, ניתן להתנסות בחיפוש ובכל האפשרויות ונשמח לשמוע הערות...שם פרטי משפחה שם בית עסק שם הגמח פלאפון טלפון נייח רחוב מספר בית מייל אתר עיר תפילת שיעור ב ב ישראל ישראלי 0541234567 רבי עקיבא 25 ABA@gmail.com ירושלים יהודה כהן 0521234567 התנאים 23 yehuda@gmail.com צפת חיים חיימוביץ 0531234567 ירושלים 11 טבריה ישראל כהן 0551234567 אחיסמך ימות המשיח *8080 MGM מערכות 0737373106 025024440 cs@mgmivr.com www.mgmivr.com חסדי רחמים 100 שחרית שעה 8:00 בית המדרש דף היומי שעה 9:00 בית שני מנחה שעה 13:00 עזרת נשים ערבית 40 דקות אחרי השקיעה מה שיש כאן זה גם אלפון וגם עסקים וגם זמני תפילות ביחד (כמובן שבאלפון אמיתי (ולא רק בנסיונות) צריך לשים כל סוג בשלוחה נפרדת)
הדרכה תפורסם בהמשך בעז"ה...
-
RE: עדכון חשוב בניתוב שיחות למספרים חיצוניים
@eliyahu אולי אפשר לעשות שזיהוי השיחה תהיה מ 9720500000000+ כמו שיחות מחו"ל וכך נדע שזה מהמערכת כי מתי פעם אחרונה קיבלתי שיחה עם מס' כזה? (לא שלא קיבלתי אבל זה אחד לאלף)
קרדיט על הרעיון ל @ישראל10
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי אבו
-
RE: אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻
@פלוס אני מסכים איתך שהכי טוב אם זה יהיה בבחירה של בעל המערכת
ונ.ז מישהו הצליח לאמת? אני מאמת כבר פעם שניה וביציאה מהמערכת זה מתאדה... -
RE: ⭐ דירוג חווית השירות לאחר שיחה עם נציג | מודול תור - queue
@גבאי כתב ב
דירוג חווית השירות לאחר שיחה עם נציג | מודול תור - queue:
@שלוימי-770 תודה לכם שאתם כל הזמן משדרגים ומוסיפים.
האם אפשר גם לעשות שלנציג יהיה אפשרות דירוג או דיווח. או מעבר לשלוחה. אני צריך שהנציג בסיום השיחה יתן פרטים על השיחה.ג"א מצטרף
וכמובן עדיף שיעביר לשלוחה אחרת ולא לדירוג הזה, כך שאוכל להגדיר לו מה שאני רוצה
אפילו אם זה בעלות יחידות (שהרי זה שיחה נכנסת לנציג...) -
עריכת הגדרות ניתוב בקמפיין
בקמפיין יש את האפשרות של ניתוב שיחה למענה אנושי
אשמח לדעת האם יש דרך לערוך שם את הגדרות (כמו זיהוי וכן להוסיף עוד מספרים וכו')
וכן אם משיהו יודע האם יש אפשרות שיהיה עוד שלוחות חוץ מ-1 (ו-9 להסרה)
תודה
-
RE: מיקום שמירת נתוני האזנה
@א-תורת-מרן איפה אתה רואה מיקום עצירה (מס' השניות בשלוחה לא רלוונטי לי כי אולי הוא דילג לקבוץ הבא או מס' דקות/שניות קדימה/אחורה)
-
RE: 9:40 יום רביעי: לא הולך להתקשר לקווים IVR של ימות המשיח
צריך לעדכן כאן כל פעם שזה קורס?
-
RE: קבלת מייל על SMS חדש שנכנס
@יוסף-ברוכים כתב בקבלת מייל על SMS חדש שנכנס:
במידה ושלחתי הודעות SMS לרשימה של אנשים וחלקם מגיבים לי רציתי לקבל את זה מסודר למייל שלא אצטרך כל כמה זמן לבדוק במערכת אם הגיבו
תודה רבהכמדומני שאפשר בתשלום בשי"ל
-
RE: מה ההבדל בין ראוטינג למודול תור
@חכמון כתב במה ההבדל בין ראוטינג למודול תור:
@אבו זה אני יודע,
השאלה היא על פיתרון כללי לדבר הזה,
(סליחה על הפרעת הנושא).ערכתי את הקישור, תנסה עכשיו
-
RE: מה ההבדל בין ראוטינג למודול תור
@חכמון אז תכנס ואח"כ תלחץ F3 ותעתיק לשם את
call_no_answer
-
RE: מה ההבדל בין ראוטינג למודול תור
@חכמון כתב במה ההבדל בין ראוטינג למודול תור:
@אבו כתב במה ההבדל בין ראוטינג למודול תור:
מקור (תפתח בכרטיסיה חדשה כדי להגיע ישר למיקום הציון)
משום מה לאחרונה גם בכרטיסייה חדשה זה לא מגיע למקום הציון,
כנראה באג.לי זה עובד, תנסה באנונימי
-
RE: מה ההבדל בין ראוטינג למודול תור
@שלומל-ה כתב במה ההבדל בין ראוטינג למודול תור:
@אבו כתב במה ההבדל בין ראוטינג למודול תור:
אין את האפשרות של שידור מענה רק כשהנציג ענה
מה זה?
call_no_answer=yes
מקור (תפתח בכרטיסיה חדשה כדי להגיע ישר למיקום הציון)