בקשת עזרה.
-
@מנסה למה??
נראה לי שברירת מחדל זה שאין מינוס כפי שכתוב כאן.שלוחת הוספת נקודות -
נכון, אבל אם יש לו לדוגמא 125 נקודות ואני יעשה הפחתה של 200 [בכדי לגבות כל סכום] הוא יענה שאי אפשר להיכנס למינוס ולא יוריד כלום
-
@מנסה ואם יעשו כמו ש
@שמואל-מאיר אמר בבקשת עזרה.:
יש אפשרות לעשות שהוא יוכל לצבור במערכת בסך הכל כמות מסויימת של נקודות?
ואז הפחתה של הסכום הזה?
-
@הלי
א"א לדעת כמה זה ייצא, כי בשיחה הראשונה הוא יגיע ל70 נקודות ובשניה לעוד 70ואיך נדע שזה 140?
-
@מנסה לא הבנתי כלום, אני רוצה לדעת האם יש אפשרות שיגיע בסך הכל לתיקרה של 150 נקודות - למשל?
וכן האם יש אפשרות לעשות שרק מאזינים מסויימים יהיו פועלים ע"פ נקודות? -
א. לא [רק בAPI
ב. כן. [תעשה שהשלוחה שבה עוברים בכדי להתחיל לצבור נקודות על האזנה תהיה עם פילטר שמפנה אליה, לפי רשימת תפוצה או משהו דומה]
-
@מנסה מה זה api? מצטער על הבורות.
-
תכנות חיצוני
[API זה שפה שהשרתים מדברים בה...]
זאת אומרת אתה מתכנת קובץ חיצוני שנותן פקודות למערכת, ושם מתבצעת בדיקה כמה נקודות יש למאזין וכו' ועוד חישובים מה שתרצה]
אם אתה לא יודע לתכנת יש כאן הרבה שישמחו לעשות זאת בשבילך [כמובן אם תשלם להם...]
-
@מנסה וזה לא מתכונת לתקלות במערכת?
-
מה הקשר?
חצי מהמערכות הרציניות בימות [ואולי יותר] פועלות באמצעות API
אם לקחת מישהו שיודע לכתוב נכון ויש לו שרת אמין, לא אמורה להיות כל בעיה
-
@מנסה בדיוק לזה התכוונתי, איך אני יכול לדעת שיש לו שרת אמין? פשוט יש לי מערכת הכוללת עשרות מנויים בתשלום ואני לא יכול לתקוע אותם.
-
פוסט זה נמחק! -
@מנסה לך יש אפשרות לעשות לי כזה דבר?
-
אני חושב שכן
אתה יכול ליצור איתי קשר במייל nbxv770770@gmail.com
[יש לי יותר ממערכת אחת שכוללת API וזה עובד חלק, כמובן יש כאן טובים ממני, אבל אוכל לבדוק]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות