אני חושב שמומלץ שיהיה בפילטר אפשרות גם לפי כמות הזמן שנרשם לקבלת צינתוקים. כי אני למשל עשיתי אפשרות להאזין לקבצים מסויימים למי שרשום לצינתוקים ומה שקרה הוא שהיו חכמים שנרשמו רק לזמן של הקובץ.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי שמואל מאיר
-
פילטר צינתוקים
-
RE: צינתוק בעלות של 0.1
תודה לימות המשיח שעשו את האפשרות הזו של צינתוק בעלות של 0.1 יחידות, וחסכו לנו הרבה כאב ראש
-
RE: ירד לי מונוטין!!!
@פלוני-אלמוני-1 לפי איך שזה נראה, כנראה משהו התנכל לך, כי הפוסטים שלך לא מצדיקים את הדיסלייק שעשו לך.
תתלונן למנהלי הפורום. -
RE: רק זה לא :( סגירת הקוווים????? דיון
@קול-הקווים מה כבר יש לדבר עליהם רע, ימות המשיח זה המערכות הכי משוכללות שקיימות היום. אני לפני שהתחלתי עם ימות המשיח הייתי באיזה חברה שלא הזכיר את שמה, אבל זה היה פשוט מזעזע לנהל שם מערכת גדולה ורצינית.
ימות המשיח זה משהו מיוחד, גם שירות וגם מקצועיות -
RE: חדש! מודול לשליחת קובץ למייל של המאזין
@ימות-המשיח למה אין את האפשרות הזו דרך הקו של כל אחד וצריך להרשם קודם דרך הטלפון הראשי של ימות המשיח?
-
RE: מערכת מכירות
@שמחה-זו-הסיסמא צודק, אבל לפני שמורידים לאחרים במוניטין גם צריך לחשוב פעמיים.
-
RE: עריכה מחדש של מודול סקר
@בתי-אמזל נראה לי שזה קשור מאוד לנושא, כי פנייתי היא למנהלי הפורום שיטפלו בזה, לא מתאים שיהיה בפורום מודולים שלא ברורים.
-
שידרוג במודול limit_call_seconds - הגבלת אורך השיחה, "טיימר"
במודול הזה כתבתם:
רק שהבעיה היא שכאשר עובר לאפשרות של תשלום הוא לא יכול לחזור לבדיוק איפה שהאזין ואז הוא צריך להתחיל לשמוע מההתחלה.
ובנוסף זה קצת בעיה עם האפשרות של חזרה למקום אליו האזנתם שיש שם חור שהוא יכול לחזור לאיפה שעצר ואז יש לו עוד עשר דקות להקשיב. -
RE: חדש במודול השמעת קבצים - שמיעת נתוני האזנה לקובץ
@eliyahu קודם כל, יישר כח גדול על כל הפיתוחים, ועל השירות המסור שלכם לכל אחד.
דבר שני, רציתי לשאול מדוע לא עשיתם כזה דבר שרק מנהל יוכל לשמוע את הפרטים ולא כל מאזין? -
RE: שינוי הודעת מערכת לכל המערכת
@דוד_מלך_ישראל בתקיה Messages שבתפריט הראשי.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי שמואל מאיר
-
RE: האם יש מגבלה לגודל הקבצים שאפשר להעלות למערכת?
@אלף-שין-0 לנסות אף פעם לא מזיק, רק תדאג שיהיה לך אינטרנט סיבים מהיר.
-
RE: בעיה בהגדרת סגנון קול להקראת טקסט
@קול-הקורא זה עושה המון זמן שקט או קצת?
לפעמים עד שבפעם הראשונה שומעים את ההודעת טקטס לוקח זמן, ואז אחרי זה כל מי שנכנס שומע את זה במהירות.
אני אומר את זה כי גם לי זה קרה ואולי זה הסיבה כי אחר כך שהתקשרתי עוד פעם זה כן עבד. -
RE: באג ב - WhiteList
@WIZNITZ לפני שאתה מדבר על באגים, קודם כל תבדוק מה קורה אצלך, כי כרגע הכל עובד חלק.
אין לי מוסג מה היה לפני 15 שעות שאז כתבת את הפניה על באג. -
RE: שמיעת כמות המספרים שהאזינו להודעה
@מתנסה-php-api כתב בשמיעת כמות המספרים שהאזינו להודעה:
@שקע נפתר,לא?
כנראה שנפתר, אבל השואל עדין לא ראה שנפתר.
-
RE: שמיעת כמות המספרים שהאזינו להודעה
@שקע תגדיר כך
control_play_moreA4=say_listening_data_amount
-
RE: הורדת רווח בטבלת אקסל
@איציק-קר מה הכוונה רווח של מקשי רווח או סתם יש שם רווח גדול בתוך הריבוע בלי קשר לרוחב הטקסט?
-
RE: תקלה בוירטואל פלוס מה עושים, המערכת הפסיקה לקבל SMS?
@שמחה-זו-הסיסמא לא יודע, אצלי בוירואל פלוס, אין שום אפשרות לשנות הגדרות, אז איך בדיוק זה יעזור הפורום??
-
RE: תקלה בוירטואל פלוס מה עושים, המערכת הפסיקה לקבל SMS?
@יעקב-קיין זה לא קשור לפורום זה קשור לשירות לקוחות.
-
RE: הפניה לפי מספר מחייג או מחוייג בו זמנית?
@צבי-ד-צ התכוונתי שהוא לא יצטרך להכנס לשלוחה פנימית בשביל לעבור לאן שאני רוצה אלא שההגדרות של זה יהיו בשלוחה ראשית.
-
RE: הפניה לפי מספר מחייג או מחוייג בו זמנית?
@צבי-ד-צ היית מובן מאוד, רק שאני לא יודע אם זה יעזור לי, כי אני רוצה שהוא יכנס ישר להודעה, כי זה מנויים מחו"ל ואין לי אפשרות לחייג אליהם ישירות, לכן אני רוצה שברגע שהוא מחייג לקו הוא יעבור. אבל במחשבה שניה אולי זה כן יעזור לי.
תזכו למצוות