פתיחת שלוחה
-
אני באמצע לקרוא נושא של פתיחת אפשרות להודעות אישיות ואשמח אם מישהו יוכל לעזור לי האם כשפותחים שלוחה אז האתר שואל איזה סוג שלוחה ומה אני צריך אם לכתוב בסוג השלוחה?
-
@חד אם תסביר יותר את השאלה ננסה בעזרת השם לעזור.
-
@הלי אני מנסה לפתוח אפשרות להודעות אישיות בivr 2 ואני באמצע לקרוא את הפוסט על הודעות אישיות וכתוב שיש צורך בפתיחת 9 שלוחות והשאלה שלי היא כזאת: כשפותחים את השלוחה צריך לבחור סוג שלוחה מתוך הרשימה אז אני לא מבין מה צריך לבחור
-
@חד בעיקרון אם אתה אחרי זה מכניס את ההגדרות הרשימות אז לא משנה מה אתה בוחר כי אחרי זה ממלא זה מוגדר לפי ההגדרות החדשות העיקר הוא שיהיה את השלוחות ואז בלשונית "הגדרות מתקדמות" אתה מכניס את ההגדרות וזה משנה גם את סוג השלוחה
נ.ב. את מספר השלוחה זה לא משנה ואת זה ניתן לשנות בלחיצה על המקש הימני על העכבר כשעומדים על השלוחה ואז באופציה של "שנה שם" בהצלחה. -
@הלי תודה רבה
-
@חד
אפשר לשאול כאן משהו? -
@דבש ממש לא, זה נושא מלפני שלוש שנים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות