גישה רק למנויים
-
שלום לכולם. בבקשה עזרה. איך ניתן להגדיר שניתן להיכנס לשלוחה רק למספרין מסויימים?
-
@liba דרך רשימה לבנה
-
white_list=yes
זה מה שהוספתי בהגדרות מתקדמות ועדיין לא חוסם -
@liba איך אתה חושב שהמערכת תדע את המספרים של המנויים...
-
@613-0 תקרא את כל הפוסט בקישור ששלחתי.
פותחים בשלוחה קובץ בשם: 'WhiteList.ini'
במידה והמספר מופיע בקובץ, אז הוא יוכל להיכנס לשלוחה. -
@613-0 יצרתי כזה קובץ. המספר שלי לא מופיע שם ואף על פי כן הוא נכנס למערכת
-
-
@אלע עכשיו מצאתי דרך הרבה יותר פשוטה. באשף הגדרות לבחור ברשימה לבנה. אח"כ לחזור להגדרות מתקדמות, לבחור WhiteList, ולהוסיף את המספרים.
-
שלום לכולם
אני רוצה לענות שאלות לתלמידים שמתקשרים למערכת שלי ואני רוצה שרק מי ששאל שאלה יקבל תשובה ויוכל להתקשר לשמוע את התשובה לפי קוד אישי או משהו אחר איך מגדיחרים את זה ? -
@AATEKHHI-331 אמר בגישה רק למנויים:
שלום לכולם
אני רוצה לענות שאלות לתלמידים שמתקשרים למערכת שלי ואני רוצה שרק מי ששאל שאלה יקבל תשובה ויוכל להתקשר לשמוע את התשובה לפי קוד אישי או משהו אחר איך מגדיחרים את זה ?תפתח נושא חדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות