@אלע עכשיו מצאתי דרך הרבה יותר פשוטה. באשף הגדרות לבחור ברשימה לבנה. אח"כ לחזור להגדרות מתקדמות, לבחור WhiteList, ולהוסיף את המספרים.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי liba
-
RE: גישה רק למנויים
-
וואצאפ טלפוני
ישנה אפשרות ליצור של וואצאפ טלפוני? כלומר, אני שולח ללקוח הודעה מתוך המערכת וזה מיד מגיע אליו בצנתוק או התקשרות. ואז הוא מחזיר לי תשובה וברגע שסיים אני מקבל טלפון מהמערכת ושומע את ההודעה ששלח לי?
זה כל כך מתבקש בהמון תחומים. בפרט שהתקשרות טלפונית דורשת זמינות והרבה אנשים לא עונים, עי הם עסוקים. במקרה דנן, ברגע שהלקוח רואה צנתוק, הוא יחזור אליו כשהוא יכול לשמוע. בדיוק כמו וואצאפ.
אשמח לשמוע אם יש דבר כזה דומה או אם יש עוד משתמשים הצריכים פונקציה זו.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי liba
-
RE: דחוף! הפעלת והגדרת חדר ועידה
@shz תודה רבה. 1. האם השלוחה של חדר ועידה הוא שלוחה פנימית בתוך השלוחה של ניהול חדר ועידה, או לא משנה? ומה ההגדרות בכל שלוחה?
שוב, יישר כח
-
דחוף! הפעלת והגדרת חדר ועידה
שלום. יש למישהו הוראות ברורות איך להפעיל חדר ועידה? זה פשוט מתסכל שאני מחפש הגדרות. אין משהו מסודר אם הסבר מפורט
-
RE: מנהל חדר ועידה
@R-E-T-מערכות תודה רבה. לא מצליח להבין. אצלי החדר ועידה נמצא בשלוחה 18. זה עבד כל הזמן. פתאום הפסיק לעבוד.המערכת מתייחסת אלי כאילו אני אורח.
-
מנהל חדר ועידה
שלום. אני מנסה לפתוח את חודר הועידה כמנהל. נכנסתי עם המספר שמוגדר המערכת כמנהל כמובן ובתקליט אומר "השידור החי עדיין לא החל". מה צריך לעשות כדי לסדר את זה?
תודה רבה מראש
-
RE: רשימה שחורה בשלוחה למענה אנושי
@יוסף-ח איך אני עושה רשימה שחורה בשלוחה זו?
-
רשימה שחורה בשלוחה למענה אנושי
יש מטרידן שמנסה כל הזמן ליצור קשר. איך אפשר ליצור בשלוחה למענה אנושי חסימה לטלפונים מסויימים? תודה רבה מראש