העברת תוכן לקו אחר איך אפשר
-
שלום רב
יש לי קו של קהילה
יש שם מלא חומר חלק שלי פרטי וחלק של הקהילה
אני כעת רוצה לעזוב את ניהול הקו ואני רוצה לתת להם קו נקי ולהשאיר להם רק כמה שלוחות בלבד.כעת השאלה איך אשר לעשות את זה בצורה קלה ויעילה?
במקום להוריד קובץ אחרי קובץ?בשירות לקוחות רימזו לי שי שאפשרות ואכן ביקשתי ונתנו לי חשבון ב stp
להעביר למערכת אחרת בימות
האמת לא מצאתי את ידי ורגלי שם.אם יש מישו שיכול לייעץ ולעזור לי בעניין אודה לו מאוד
-
@מנסה-להבין12a בתשלום סמלי תוכל לעשות את זה דרך שרות הלקוחות, תן להם את המספר של הקו החדש שיעבירו לשם.
-
@יענקלה-הכוכב אמר בהעברת תוכן לקו אחר איך אפשר:
@מנסה-להבין12a בתשלום סמלי תוכל לעשות את זה דרך שרות הלקוחות, תן להם את המספר של הקו החדש שיעבירו לשם.
אני לא מבין מה הקשר לשלם למישהו אחר על דבר פשוט.
תוריד את התוכנה FileZilla מכאן, כאן יש לך קישור לסרטון הדרכה, מקווה שתסתדר אכן להגדיר את זה, ואח"כ פשוט להגדיר בצד ימין תיקייה א'-מערכת א', בצד שמאל תיקייה ב'-מערכת ב', ופשוט לגרור תיקיות מאחת לאחרת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות