שלוחות מיותרות
-
איך ניתן למחוק שלוחות מהמערכת? [זה מפריע לי בעיניים, לא בכניסה למערכת הם בין כה וכה קיימים רק בניהול],
תודה רבה לכל העוזרים והמסייעים. -
@כל-ההתחלות-קשות-0 אמר בשלוחות מיותרות:
איך ניתן למחוק שלוחות מהמערכת? [זה מפריע לי בעיניים, לא בכניסה למערכת הם בין כה וכה קיימים רק בניהול],
תודה רבה לכל העוזרים והמסייעים.אם אתה מתכוין למחיקת שלוחות מסויימות במערכת דרך האתר, תלחץ קליק ימני על השלוחה המבוקשת, תבחר ב'מחק' [או באתר החדש על סמל הפח] והשלוחה תימחק. [דרך הניהול הטלפוני כפי זכרוני אין אופציה למחיקת שלוחות.]
בברכה. -
@בסייעתא-דשמיא-0
תודה רבה, זה הסתדר לי באתר החדש [בישן לא הבנתי איפה ללחוץ] -
@כל-ההתחלות-קשות-0 אמר בשלוחות מיותרות:
[בישן לא הבנתי איפה ללחוץ]
אתה מרחף עם סמן העכבר מעל שלוחה ואז לוחץ על המקש הימני בעכבר ובוחר באופצייה של מחיקה
-
-
פוסט זה נמחק! -
@נר-יצחק
תודה..

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות