שאלה באקסל(נצרך למודלים של ימות המשיח)
-
-
@הלי כמה מילים אתה צריך להחליף?
-
-
@הלי אז נראה לי שאין לי איך לעזור לך.
אם אתה רוצה אתה יכול לשלוח לי את הקובץ אקסל, ואני יראה אותו לאחותי,
[היא יודעת אקסל], אולי היא תדע אם יש משהו לעשות. -
-
@הלי אוקי
-
-
-
ה הלי סימן נושא זה כשאלה ב
-
@הלי בקובץ הזה עובד הכל ( סו=ס,ו, סוג= ס,ו,ג, ומילה מארבע אותיות נשארת רגיל)
הסבר פעולה בפניםחוברת1 (1).xlsx -
@הקבצן-הנודע זה אקסל בומבה השורה ראשונה עובדת מעולה .
לצערי כשניסיתי להכניס נתונים בשורה מתחת זה חילק רק את השתי אותיות הראשונות לא משנה אם בהמשך היה עוד אותיות או לא הוא פשוט התייחס רק לאותיות הראשונות.(ניסיתי למרוח מהשורה הצהובה וזה לא עזר)
תודה רבה על העזרה.
חורף בריא.
-
@הלי אמר בשאלה באקסל(נצרך למודלים של ימות המשיח):
מ
תיקנתי הנה הקובץ המתוקן חוברת1 (1).xlsx
(מרחתי מהשורה הצהובה וזה עבד) -
@הקבצן-הנודע מעניין שאצלי זה לא עבד עכשיו זה ממש מדהים ואם תסביר לי יותר מפורט איך אני מטמיע את זה באקסל קיים אני ממש יודה לך.
תודה רבה רבה.
חורף בריא.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות