קריינות רובוטית
-
@אט תודה הצלחתי ליצור קובץ אבל הוא לא משמיע לי את הקובץ למרות שהכנסתי כיתוב
-
@אט אמר בקריינות רובוטית:
@אט תודה הצלחתי ליצור קובץ אבל הוא לא משמיע לי את הקובץ למרות שהכנסתי כיתוב
לאן העלת את הקובץ?
-
@MTK-מערכות לתיבת TTS
-
-
@הלי לא הבנתי
TTS -
@אט TTS זה הסיומת של הקובץ אני שאלתי מה השם שנתת לקובץ.
עכשיו אני שואל גם איפה בדיוק שמת את הקובץ כלומר באיזה סוג שלוחה.
חורף בריא.
-
@הלי קראתי לזה מעבר לקווים שונים ושמתי את זה בשלוחת תפריט
-
-
- תנסה להגדיר את המערכת לרוסית.
- תנסה לעלות קובץ tts עם טקסט ברוסית.
- אם לא הצלחת, כנס לאתר הנ"ל ותוריד משם קובץ עם הטקסט שרצית ברוסית.
(אם לא תסתדר, אני יוכל לנסות לעזור לך, אני ב"ה יודע רוסית.)
-
@אט אם קראת ככה לקובץ אז זה לא יעבוד אם תעלה צילום מסך איך זה נראה באתר זה יהיה יותר קל לעזור
לכאורה בשביל להשמיע הודעת תפריט השם צריך להיותM1000מקווה שתסתדר תעדכן בבקשה.
חורף בריא.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות