• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    קובץ IVR נעלם.

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    8
    31
    708
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • L
      LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

      אני לא מוצא את קובץ ה IVR וכשאני מתקשר מנתק מייד, איפה ניתן למצוא אותו או ליצור?

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • י
        ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

        @LEVI770

        דובר מזה אתמול
        כאן

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • L
          LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

          אני לא מוצא אותו גם בסל מיחזור, ניתן לייצר?

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י
            ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

            @LEVI770

            תנסה להעלות זה בתפריט הראשי ולהכניס כל ההגדרות שאתה רוצה
            כאן זה ריק
            ivr.ini

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • L
              LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

              הצילו, העלתי תיקייה לתפריט ראשי בשם: ivr.ini וזה מה שיצא... תמונה1.png

              המערכת ריקה!!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י
                ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

                @LEVI770

                תנסה אולי להכניס קובץ זה גם
                ext.ini

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • L
                  LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • L
                    LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                    מישהו נתקל בדבר הזה?
                    על מנת שתוכלו לקבל הרשאה לעריכת הגדרות מתקדמות, יש למלא את הטופס המצורף, ולשלוח אלינו במייל y0773137770@gmail.com או בפקס 153-773137770. להורדת הקובץ לחצו כאן.

                    לחץ להורדת הטופס

                    זה היה לי בהגדרות מתקדמות בשלוחה הראשית.

                    ש חנון המרבה S 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ש
                      שאול @LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                      @LEVI770 גם לי זה קרה שנמחקה כל המערכת ועדיין לא עובד לי
                      אולי שירות לקוחות יעזור

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • L
                        LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                        אני לא מצליח ליצור שלוחה חדשה, המערכת פשוט לא מגיבה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • י
                          ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי ימהר 0

                          @LEVI770

                          תשלח מייל לשירות לקחות
                          בדרך כלל עונים ומטפלים מיד
                          אם לא אתה יכול להתקשר איליהם

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • L
                            LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                            זה המייל הרגיל? y0773137770@gmail.com

                            חנון המרבה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • חנון המרבה
                              חנון המרבה @LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                              @LEVI770 כן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • L
                                LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                                בסדר, תודה רבה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • חנון המרבה
                                  חנון המרבה @LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                                  @LEVI770 בדר"כ זה קורה כשפותחים מערכת חדשה דרך הטלפון ועוד לא אמתו את המערכת השיחה חוזרת לקו.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • L
                                    LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                                    איך צריך לאמת? להתקשר ולהקיש את הסיסמה בניהול?

                                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ש
                                      שאול @LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                                      @LEVI770 כן

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • L
                                        LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                                        אני לא מצליח לפתוח שלוחת ניהול, המערכת פשוט לא מגיבה.

                                        אפנה אליהם בשירות הלקוחות.

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ש
                                          שאול @LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                                          @LEVI770 עכשיו זה הדרך היחידה
                                          @חנון-המרבה דיבר על מיד אחרי הפתיחה שצריך לאמת
                                          תפנה ותעדכן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • L
                                            LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                                            בסדר, תודה רבה.

                                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון