• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    קובץ IVR נעלם.

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    8
    31
    708
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י
      ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי ימהר 0

      @LEVI770

      תשלח מייל לשירות לקחות
      בדרך כלל עונים ומטפלים מיד
      אם לא אתה יכול להתקשר איליהם

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • L
        LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

        זה המייל הרגיל? y0773137770@gmail.com

        חנון המרבה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • חנון המרבה
          חנון המרבה @LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

          @LEVI770 כן

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • L
            LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

            בסדר, תודה רבה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • חנון המרבה
              חנון המרבה @LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

              @LEVI770 בדר"כ זה קורה כשפותחים מערכת חדשה דרך הטלפון ועוד לא אמתו את המערכת השיחה חוזרת לקו.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • L
                LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                איך צריך לאמת? להתקשר ולהקיש את הסיסמה בניהול?

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ש
                  שאול @LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                  @LEVI770 כן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • L
                    LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                    אני לא מצליח לפתוח שלוחת ניהול, המערכת פשוט לא מגיבה.

                    אפנה אליהם בשירות הלקוחות.

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ש
                      שאול @LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                      @LEVI770 עכשיו זה הדרך היחידה
                      @חנון-המרבה דיבר על מיד אחרי הפתיחה שצריך לאמת
                      תפנה ותעדכן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • L
                        LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                        בסדר, תודה רבה.

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ
                          מוטלה @LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                          @LEVI770 אין לך גם סל המחזור?
                          אם אין לך שם קבצים חשובים מדי, תתקשר לקו ותתבקש להקיש את הסיסמא ואח"כ 1 ויחזיר לך את המערכת לברירת מחדל
                          זה מה שקורה שמעלים קובץ ivr באתר החדש..

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • L
                            LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                            המערכת לא עונה, אלא מנתקת מייד.

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ
                              מוטלה @LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                              @LEVI770 גם באתר החדש אין כלום??

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • L
                                LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                                תמונה2.png

                                זה מה שיש באתר החדש.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • ש
                                  שולי נערך לאחרונה על ידי

                                  מה שאתה צריך לעשות הוא להתקשר מהטלפון שפתח את המערכת להקיש את הסיסמה
                                  ואז להיכנס לאתר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • L
                                    LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                                    אוקי, תודה רבה רבה לכל העונים! 👏

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • S
                                      S050411 @LEVI770 נערך לאחרונה על ידי S050411

                                      @LEVI770
                                      זה שום דבר תתקשר לקו ושם תקיש את הסיסמה וזה יעלם!

                                      אגב אשמח לליק!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • L
                                        LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                                        בנתיים שירות לקוחות לא ענה לי, אך שכשאני מתקשר מהטלפון שפתח את הקו אומר לי: "הקו אינו בשירות".

                                        ש א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ש
                                          שאול @LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                                          @LEVI770 אין מה לעשות חוץ מלחכות לשירות לקוחות
                                          אם שלחת למייל הרבה פעמים הם עונים בלילה אז תתאזר בסבלנות ותחכה לתשובה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • א
                                            אברהם אברהם @LEVI770 נערך לאחרונה על ידי

                                            @LEVI770 אני מכיר את הבעיה
                                            תלחץ בחלון השמאלי על "הגדרות בשלוחה" תקיש אפשרות מסויימת למשל תפריט - אישור
                                            זה אולי יפתח לך את כל המערכת
                                            היה לי פעם שזה קרה לי וזה היה הפיתרון

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון