קובץ IVR נעלם.
-
תשלח מייל לשירות לקחות
בדרך כלל עונים ומטפלים מיד
אם לא אתה יכול להתקשר איליהם -
זה המייל הרגיל? y0773137770@gmail.com
-
@LEVI770 כן
-
בסדר, תודה רבה.
-
@LEVI770 בדר"כ זה קורה כשפותחים מערכת חדשה דרך הטלפון ועוד לא אמתו את המערכת השיחה חוזרת לקו.
-
איך צריך לאמת? להתקשר ולהקיש את הסיסמה בניהול?
-
@LEVI770 כן
-
אני לא מצליח לפתוח שלוחת ניהול, המערכת פשוט לא מגיבה.
אפנה אליהם בשירות הלקוחות.
-
@LEVI770 עכשיו זה הדרך היחידה
@חנון-המרבה דיבר על מיד אחרי הפתיחה שצריך לאמת
תפנה ותעדכן -
בסדר, תודה רבה.
-
@LEVI770 אין לך גם סל המחזור?
אם אין לך שם קבצים חשובים מדי, תתקשר לקו ותתבקש להקיש את הסיסמא ואח"כ 1 ויחזיר לך את המערכת לברירת מחדל
זה מה שקורה שמעלים קובץ ivr באתר החדש.. -
המערכת לא עונה, אלא מנתקת מייד.
-
@LEVI770 גם באתר החדש אין כלום??
-
זה מה שיש באתר החדש.
-
מה שאתה צריך לעשות הוא להתקשר מהטלפון שפתח את המערכת להקיש את הסיסמה
ואז להיכנס לאתר -
אוקי, תודה רבה רבה לכל העונים!
-
@LEVI770
זה שום דבר תתקשר לקו ושם תקיש את הסיסמה וזה יעלם!אגב אשמח לליק!
-
בנתיים שירות לקוחות לא ענה לי, אך שכשאני מתקשר מהטלפון שפתח את הקו אומר לי: "הקו אינו בשירות".
-
@LEVI770 אין מה לעשות חוץ מלחכות לשירות לקוחות
אם שלחת למייל הרבה פעמים הם עונים בלילה אז תתאזר בסבלנות ותחכה לתשובה -
@LEVI770 אני מכיר את הבעיה
תלחץ בחלון השמאלי על "הגדרות בשלוחה" תקיש אפשרות מסויימת למשל תפריט - אישור
זה אולי יפתח לך את כל המערכת
היה לי פעם שזה קרה לי וזה היה הפיתרון